بستن

ثبت نام اعتکاف شروع شد، پنج مسجد میزبان معتکفین

گریشنا:با نزدیک شدن به ایام‌البیض جلسه‌ی ستاد اعتکاف شهرستان دیروز بانزدهم اردیبهشت ماه در اداره‌ی تبلیغات شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ی تبلیغات اسلامی گراش؛داوطلبان از شانزدهم اردیبهشت ماه تا ۲۴ ساعت قبل از شروع اعتکاف فرصت دارند برای ثبت‌نام به اداره‌ی تبلیغات، بیت‌النور،بیت‌الزهرا، بسیج خواهران و مساجدی که مراسم اعتکاف در آن برگزار می‌شود مراجعه کنند و با داشتن سن پانزده سال به بالا و پرداخت مبلغ صدوپنجاه هزار ریال در این برنامه‌ی معنوی که به مدت سه روز از بیست‌وسوم تا بیست‌وپنجم اردیبهشت برگزار می‌شود، شرکت کنند. اما افراد بی‌بضاعت برای شرکت در مراسم نیاز به پرداخت هزینه ندارند.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در جلسه‌ی ستاد اعتکاف، امسال نیز مانند سال‌های قبل خانم‌ها در مسجد امیر‌المومنین(ع)؛واقع در بلوار منفرد، مسجد صاحب‌الزمان(عج)، مسجد امام زین‌العابدین(ع)؛ واقع در شهرک شهید بهشتی، معتکف می‌شوند و آقایان معتکف نیز در مسجد ولی‌عصر(عج) جنب حوزه‌ی شهید بهادری و مسجد جامعه پاقلعه اعمال معنوی خود را در این سه روز به جا می‌آورنند.

etekaf3اما در بخش‌ها و روستا‌های توابع این مراسم معنوی درمسجد صاحب‌الزمان(عج) ویژه بانوان و مسجد جامع ویژه آقایان در ارد، مسجد حضرت رسول(ص) ویژه بانوان و مسجد جامع ویژه‌ی آقایان در فداغ، مسجد سیدالشهدا(ع) ویژه بانوان در زینل‌آباد، مسجد علی‌ابیطالب(ع) ویژه بانوان در خلیلی، مسجد ابوالفضل‌العباس(ع) ویژه بانوان در محمد‌زینا و مسجدی در روستای حسین‌آباد ویژه بانوان، اجرا خواهد شد.

وظیفه‌ی برنامه‌ریزی، تنظیم و اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی متنوعی که قرار است در این سه روز برگزار شود برعهده‌ی مسولین فرهنگی مساجد است این وظیفه در مسجد امیر‌المونین(ع) به عهده‌ی خانم خسروی‌نژاد، در مسجد امام زین‌العابدین(ع)؛ خانم کارگر،مسجد صاحب‌الزمان(عج)؛ خانم غیاثی، مسجد ولی‌عصر(عج) حجت‌الاسلام فخاری و مسجد جامع مسعود محسن‌زاده است. سی نفر نیز در هر مسجد بخش تدارکات و پشتیبانی فعالیت خواهند داشت.

مرکز ستاد اعتکاف شهرستان در محل اداره‌ی تبلیغات واقع در بلوار شهدا است برای اطلاعات بیشتر در مورد مراسم اعتکاف یا هر نوع انتقاد و پیشنهاد در اجرای این مراسم  می‌توانید با شماره‌ی ۲۲۲۲۷۸۰ یا ۲۲۲۵۹۹۶ تماس بگیرید.

etekaf1

 

 

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top