بستن

گراش شهر آرام: گراشی‌ها در انتهای جدول پزشک قانونی

Hadesehگریشنا: بر اساس آمار پزشک قانونی، گراشی‌ها با ۱۱۶ مورد کمترین مراجعه را به پزشک قانونی به دلیل دعوا داشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر از شیراز مدیر کل پزشکی قانونی استان فارس گفت: طی سال گذشته ۳۲ هزار و ۷۹۴ نفر به دنبال وقوع نزاع به مراکز پزشکی قانونی فارس مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۱ معادل پنج درصد کاهش داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر سعید غلامزاده گفت: از کل مراجعین نزاع در سال گذشته، بیشترین مراجعین نزاع در بین شهرستان‌ها پس از شیراز به ترتیب مرودشت با ۲هزار و ۷۵۲ نفر، کازرون با یک هزار و ۸۳۶ و فسا با یک هزار ۴۷۹ مورد؛ و کمترین آن گراش با ۱۱۶ نفر، پاسارگاد با ۱۳۲ نفر و سروستان با ۱۸۲ نفر ثبت شده ‌است.

وی افزود: آمار مراجعین نزاع درشیراز، سال گذشته ۱۴ هزار و ۴۷۵ نفر و در سال ۹۱ تعداد ۱۷ هزار و ۲۹۲ نفر ثبت شده است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان با اشاره به درگیری‌هایی که به دنبال تصادفات جزئی بین دو یا چند وسیله نقلیه رخ داده را از جمله مراجعات پزشکی قانونی دانست و افزود: به علت ناراحتی و عدم کنترل، بعد از این حوادث مشاجره لفظی رخ می دهد و بعضاً این مشاجرات به درگیری های فیزیکی منجر می شود.

دکتر غلامزاده تصریح کرد: بسیاری از این درگیری ها همراه با آثار و علایم ضرب و جرح هستند و به دنبال آن منجر به شکایت از طرف مقابل و ارجاع به پزشکی قانونی می شود و در پزشکی قانونی هم مشاهده کرده ایم آنچه زمینه اولیه دعوا و منازعه و آسیب به افراد شده همان تصادف جزئی بوده است.

وی در پایان از همه هموطنان خاصه رانندگان خواست در حوادث رانندگی با تحمل و سعه صدر برخورد کنند تا طی مراحل قانونی و جبران خسارت از طریق مبادی ذیربط انجام گیرد.

3 نظر

  1. بعله.
    شاید گراش این لحاظ خوب باشه ولی از نظر امنیت افتضاحه.
    همین چند ساعت پیش چند تا از بچه ها رفتن توی اتاق نیمه کاره جلو خونمون(که دو ساله همین جور نیمه تموم مونده *))و یه جسد نبمه جون رو دیدند.از بس مواد مصرف کرده بوده.
    بچه هارو که نگو از شدت ترس حرف درست نمیزنن.
    بعد پلیس اومد لاش تقریبا بی جون رو برد.
    ولی کاشتی کلا می مرد.
    کصافط یه بو بدی هم میداد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top