بستن

خودکشی و فرماندار در شماره چهلم عصر گراش

گریشنا:چهلمین شماره‌ی عصر گراش در هفته آخر اردیبهشت ماه ۹۳ منتشر شد. مطالب مربوط به خودکشی، فرمانداری و میراث فرهنگی بخش‌های عمده این شماره را تشکیل می‌دهد.

این شماره از نشریه با یادداشتی از امیر حمزه مهرابی در رابطه با راهکار‌های عملی برای کاهش خودکشی آغاز شده است که ادامه‌ی این یادداشت در صفحه‌ی ۵ نشریه چاپ شده است. این یادداشت پیش از در گریشنا منتشر شده است. (+)

گزارشی از جلسه‌ی شورای اداری با حضور استاندار فارس و گزارشی از اولین همایش دانشجویان و دانش‌آموختگان گراش مقیم شیراز و همایش بزرگ آموزش ابتدایی به مناسبت روز معلم و همین‌طور چند خبر کوتاه از فرمانداری را در صفحه‌ی دوم عصر گراش می‌توانید بخوانید.

جواد قاسم‌زادگان نیز در صفحه‌ی ۳ در یادداشتی با تیتر «مهمان ناخوانده» مضرات ماهواره را بیان کرده است و احمد رهنورد نیز در مطلبی کوتاه از ضرورت توجه به آداب تجارت گفته است.

گزارشی از سفر فرماندار به دهستان فداغ و دیدار فرماندار با سه نفر از جانبازان شهر و همچنین گفت‌وگوی فرماندار با سرپرست و اساتید روحانیون و طلاب حوزه‌ی علمیه‌ی باقرالعلوم(ع) و در آخر خبر کانیوا‌کشی، لبه‌گذاری، زیر‌سازی و آسفالت خیابان و معابر سطح شهر،در صفحه چهار نشریه منتشر شده است.

عصر مردم در صفحه‌ ۶  مطلبی را از خبرگزاری مهر در مورد آثار باستانی و جاذبه‌های گردشگری شهرستان گراش انتخاب کرده است و همچنین با مطالعه‌ی صفحه‌ی ۷ عصر مردم می‌توانید چند خبر‌ ورزشی شهرستان را دنبال کنید.

«بازدید کارشناسان میراث فرهنگی جهت حفظ آثار تاریخی گراش» و «بازدید مسئولین شهرستان از سد گمپو» تیتر‌ دو گزارشی است که در صفحه‌ی آخر نشریه‌ی شماره‌ی چهلم عصر مردم به چاپ رسیده است.

2014-05-18 10.19.18

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top