بستن

شعبده‌بازان در جشن مبعث آفتابی می‌شوند

گریشنا: برای اولین‌بار شعبده‌بازان گراشی در عید مبعث به صورت مستقل  جشنی را برگزار  می‌کنند.

به گفته میثم صمیمی مسئول هماهنگی گروه شعبده‌بازی آفتاب، این گروه به مدت چهار شب از  ششم تا نهم خردادماه در سالن سراجی به روی صحنه می‌روند. محمد خواجی، محمد جهاندیده دو شعبده‌باز گراشی در کنار محمد حیدری همکار شیرازی خود برنامه‌های تردستی و ذهن‌خوانی را اجرا خواهند کرد.

بخش دیگری از برنامه جشن آفتاب اجرای سجاد سمیعی خواننده شیرازی است که به عنوان مهمان با این گروه همکاری دارد.

جشن آفتاب از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۲ برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت از نیم ساعت پیش از شروع برنامه به سالن سراجی مراجعه کنند.

Aftab

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

6 نظر

  1. دیشب رفتیم سالن این همه تبلیغ می کردن حیف پولمون الهی حرومشون باشه با اون برنامه مزخرفشون. ادعا می کنن شعبده بازی می کنن. اون جهاندیده کفترباز که فقط وایساد یه کفتر در آورد تا آخر یه گوشه وایساده بود در و دیوار رو نگاه می کرد. یه خواننده هم آورده بودن نوار گذاشته بود لبخوانی می کرد فکر می کرد ملت نفهمند. این همه صدای خوب تو گراش هست باید از شیراز بیاد ؟ امراله عباسپور بیارید بخونه .
    گریشنا ما اعتراض داریم به این خواجی و جهاندیده بگید پول مارو پس بدن. بیایم دفتر روزنامه پولمونو بگیریم. من حروم کردم گفته باشم.

    1. اول شما برو اون حیفتو درست کن با این سوادت.بعدشم اگه گیرت توی ۵ تومنه بیا من ۱۰ تومن میدمت.۵ تومن دیگه بری واس خودت کیکو نوشابه بخری

  2. اول اینکه شب اول بود و به دلیل همزمانی این جشن با جشن های دیگه دیشب خلوت بود و اون شور و حال خودشو از دس داده بود،این گروه هم واسه اولین بار بود که بصورت مجزا در گراش اجرا میکردن و به نظر من بد نبود.
    به امید موفقیت و پیشرفت عزیزان شهرمون.

  3. بابا یه کاری و شعبده بازی کنید که ضایع نباشه که بچه ام بفهمه چیکار میکردید . یعنی خودتون از کار خودتون خندتون نمیگیره . دیشب دختر خواهرم باهام بود ۶ سالشه همشو میفهمید با چه کلک و حیله ساده ای انجام میدادید . مثل اون تیغی که مثل فرفره میچرخید . موقعی که میخاست دست توش کنه دکمش میزد دستگاه رو خاموش میکرد و دوباره بعد که بیرون می آورد روشن میکرد نشون مردم میداد . واقعا که . یا اون لباس عوض کردناشون که لباسه از پشت سرشون از پاین تا بالا چسپی بود و با باز کردن چسب کامل باز میشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top