بستن

۷۰۰ میلیون تومان برای میدان ورودی فداغ لازم است

گریشنا: بر اساس برآورد اداره راه و شهرسازی گراش، ساخت میدان ورودی روستای فداغ به ۷۰۰ میلیون تومان بودجه نیاز دارد. این نقطه که به سه مسیر متفاوت منتهی می‌شود از نقاط حادثه‌خیز شهرستان است.

Fedagh-Meydan

فداغ آنلاین سایت خبری و مردمی فداغ با مهندس مهرابی رییس اداره راه و شهرسازی گراش در مورد سرنوشت ورودی شمالی فداغ گفتگو کرده است. به گفته مهندس مهرابی تاکنون برای عملیات خاک ریزی میدان ورودی فداغ بیش از یک میلیارد ریال هزینه شده است.

دو دستگاه پل دهانه ۴ متری و ٢ متری موجود نیاز به تعریض دارد که نقشه آن تهیه شده و طبق برآورد صورت گرفته بیش از ۱۲۰ میلیون تومان اعتبار جهت احداث آن نیاز می باشد که پس از احداث پل‌ها عملیات خاک ریزی رمپها انجام خواهد شد. مهرابی وعده داده است که با انجام تشریفات قانونی حداکثر تا ١۵ خرداد ماه سال جاری پیمانکار را تعیین نماییم.

مراحل دیگر کار شامل مرحله نهایی خاکریزی و تعیین دورهای فلکه با برآورد ۸۰ میلیون تومان و قیر پاشی و آسفالت با برآورد ۴۰۰ میلیون تومان است. در نهایت این طرح این طرح با حداقل اعتبار هفت میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید. رییس اداره راه و شهرسازی گراش می‌گوید: «با نظر مساعد و حمایت های مدیرکل محترم راه و شهرسازی لارستان مرحله به مرحله اقدامات فوق انجام خواهد شد.»

مهندس مهرابی در رابطه با پیشرفت فیزیکی این طرح گفت: در حال حاضر پروژه  بیش از ۴٠ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و به دلیل این که کار انجام مطالعات مرحله به مرحله صورت می پذیرد و همچنین حداکثر سقف قراردادهای مجاز که توسط این اداره منعقد می‌شود هشتصد و هشتاد میلیون ریال است، تأخیرهایی پیش خواهد آمد که با شرایط موجود گریزی از آن نیست.

او در پایان گفت : تلاش ما به بهره برداری رساندن هرچه سریعتر این پروژه است و امیدوارم مردم بزرگوار فداغ بر ما ببخشند و با مشارکت در اجرای این طرح با کمک شورای اسلامی پرتلاش فداغ همیار ما باشند. چون به تجربه ثابت شده است طرح های این چنینی با مشارکت مردم در زمان کمتری به نتیجه می رسد.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top