بستن

سوخت و دام مهمترین کشفیات از قاچاقچیان

گریشنا: سوخت و انواع دام زنده مهمترین کالاهای قاچاق کشف شده در شش ماه گذشته در شهرستان گراش است.

به گزارش کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان گراش، در شش ماه گذشته ۱۸۹۱۱ لیتر سوخت و ۲۰۳۴ راس دام زنده سبک و سنگین توقیف شده است. ۳ دستگاه موتورسیکلت، ۵۲۵۲ قوطی انواع آب میوه، ۱۰ کارتن سس فلفل، ۳ دستگاه خودرو عامل پتو و ظروف آشپزخانه، ۲۰ کارتن تنباکوی مرطوب از دیگر اقلام کشف شده است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز ایجاد تور‌های ایست بازرسی در مبادی شهر و روستا برای کنترل خودرو‌ها و کامیون‌های باربری، نظارت نامحسوس جایگاه‌های عرضه سوخت و شناسایی سوخت‌گیری‌های مشکوک علی‌الخصوص در ایام اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها،فعال نمودن تیم‌های گشت عملیاتی و اطلاعاتی، نظارت بر مراکز نگهداری دام جهت جلوگیری از قاچاق دام اقدامات عملیاتی برای جلوگیری از قاچاق بوده است.

دبیر این کمیسیون اعلام کرد در کنار اقدامات عملیات بخش آموزش نیز فعال بوده است. تشکیل جلسه با اتحادیه‌های صنفی و تبیین قانون جدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه واحد‌های صنفی مرتبط با کالا‌های خارجی و تبیین قانون جدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تهیه و نصب بنر در سطح شهر با مضامین استفاده از کالا‌های ایرانی و عدم استفاده از کالا‌های قاچاق، تهیه و توزیع برشور با مضامین قانون جدید قاچاق کالا و ارز از کالای ایرانی و مضرات استفاده از کالای خارجی قاچاق از جمله عملکرد‌های این کمیسیون در شش ماه گذشته محسوب می‌شود.

ghashgh-kala-v-arzعکس از آرشیو گریشنا

 

6 نظر

  1. مِستر امانی خب توضیح بده ببینم قاچاقِ چاه یعنی چی؟تا ماهم متوجه بشیم شاید بتونیم با این قاچاقچیا مقابله کنیم.
    همش تقصیر آمریکاست..خدا لعنتشون کنه:|

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top