بستن

آغوش باز بیمارستان گراش برای آسیب‌دیدگان فلسطینی

گریشنا: رییس دانشکده علوم پزشکی گراش از آمادگی بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) گراش برای ارائه‌ی کمک‌های درمانی به آسیب‌دیدگان غزه خبر داد. طبق پیشنهاد دکتر بهمنی، مجروحین فلسطینی را می‌توان از طریق فرودگاه‌های امارات و تهران به گراش منتقل کرد و در بیمارستان گراش مورد مداوا و مراقبت قرار داد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش، دکتر میرزاخلیل بهمنی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (وب‌دا‌)، با اشاره به به مجهز بودن بیمارستان امیر المومنین (ع) به بخش‌های ICU و CCU گفت: «با توجه به این که بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) یک بیمارستان تروما در سطح منطقه است، می‌تواند به مردم بی‌دفاع و آسیب‌دیده‌ی غزه در حملات رژیم صهیونیستی، کمک‌های درمانی و پزشکی ارائه کند.»

وی یکی از راه‌های انتقال آسیب‌دیدگان در حملات رژیم اشغال‌گر قدس را استفاده از فرودگاه‌های کشور امارات به دلیل کوتاه بودن فاصله شهر گراش با این کشور عنوان کرد و گفت: «مجروحین پس از انتقال به فرودگاه تهران به سمت گراش انتقال می‌یابند.»

Bimarestan-Bahmani2

19 نظر

  1. جناب آقای دکتر بهمنی تو را خدا این مصیبت زدگان فلسطینی به گراش نیارید و با اخلاقی که دکترهای شما و کارمندان دارند زخم تنشون را بدتر نکنید. آفای دکتر اول اوضاع بیمارستان درست کن بعد مهمون دعوت کن.

    1. جناب منصوری از فداغ
      در صورتی که شما هرگونه بی مهری از جانب همکاران من دیدید من از طرفشون عذرخواهی میکنم ولی این بی انصافی است که اشتباه یک نفر رو پای تمام همکاران زحمتکشم و کل مجموعه بیمارستان بذارید. چون من به شخصه شاهد تلاش خالصانه این عزیزان از ریاست و مدیریت محترم بیمارستان گرفته تا پرسنل رده های پایین تر در جهت خدمتگذاری به بیماران عزیز و خانواده اونها هستم. ما پرستاران بیمارستان گراش با کمال افتخار پذیرای تمام بیماران عزیز مراجعه کننده به این مرکز هستیم و با عشق از این عزیزان مراقبت میکنیم

  2. من تشکر میکنم از این پیشنهاد خوب و غرورانگیز ریاست محترم دانشکده . و تاسف میخورم از عزیزان خودم در ارد و فداغ که در ارتباط با گراش ما تاکنون جز نارضایتی و تیغ تیز انتقاد ، از ایشان چیزی ندیدیم.
    آقای محترم که نام فامیلتان نیز دارید با افتخار می آورید شما را به رعایت انصاف دعوت میکنم.

  3. جناب ققنوس
    بنده با کلام شما مخالفم.هر جایی خوب وبد دارد ولی ما باید هوشیار باشیم .انها نیز حقوقی دارند که یکشبه خواهان آنند ونمی دانند که مسیر پیشرفت بسیار مشقت زاست. به نظر من مهمترین اصل برای همه گراشیها اردیها فداغی ها و دیگر توابع اتحاد هستش واابته باید دقت کنیم که کسانی از لار سازمان یافته در حال بروز همین اختلافات بین ماها هستند دشمن اصلی را فراموش نکنیم. به نظر من گریشنا باید دقت بیشتری داشته باشد و کامنت هایی را که زمینه سازاختلاف بین گراش و توابع هست را درج نکندد. برادر فداغی ، اردی ، گرااشی در سایه همدلی و برادری میتوان زمینه ساز پیشرفت تمام شهرستان شد.نباید من و شما بازیچه افکار شوم کسانی شویم که نانشان در اختلاف بین گراشیها اردیها و فداغی هاست. دست در دست هم دهیم به مهر میهن خویش را کنیم آباد

    1. سلام
      خیلی برام عجیبه که شما میگید یکشبه فداغی ها میخان به حقوق خودشون برسن!!! واقعا برام عجیبه!!!
      بعد شما در کلام خود لار را دشمن خود می دانید و دشمن تراشی می کنید و حتی دشمن سازی

      باید یادآوری کنم که جناب حسنی در چهار سال نمایندگی چه کاری برای فداغ انجام دادند؟ این همه میگفتند فداغ بخش شده است و … که هنوز خبری نیست.
      و دیگر اینکه بارها برای اینترنت از گراشی ها خواهش کردیم کاری انجام دهند که متاسفانه هیچ اقدامی نکردند و حتی از لاری ها هم خواسته بودند اما چیزی ندیدیم…

      در کل عذر خواستن و برطرف کردن خواسته ها و مشکلات خیلی میتونه تاثیرگذار باشه و درصورت نبودن انتقاد مسلم بدونید که تو اینجا هیچ کاری انجام نمیشه و حتی با وجود انتقاد هم خیلی از موارد کاری صورت نمیگیره

  4. بیمارستان گراش یکی از بهترین و مجهزترین بیمارستان در منطقه و استان هستش. تشکر ویژه از همه ی عزیزان و مدیریت بیمارستان گراش که زحمت میکشند

    1. سلام
      این کار خداپسندانه ای هست.
      البته جا داره دکتر بهمنی از خیرینی که ۱ دستگاه خیلی مجهز برای اتاق عمل رو به بیمارستان اهدا کردند برای مردم یادآور بشن.

  5. کار خداپسندانه ای هست،ولی خداییش من دوماهه واسه یه نوبت چشم گرفتارم،وفکرنکنم با این ریاست ومدیریت این بیمارستان بشه به مردم غزه کمک کرد

  6. سلام علیکم انشالله طاعات و عبادات همگی قبول باشد
    عزیزان انتقاد بعضیها از عملکرد بد پرسنل بیمارستان کاملا بجاست انشالله که هیچوقت پایی هیچکوقت کارتون به بیمارستان و دکتر کشیده نشود و اگر خدای ناکرده نیاز به به رفتن به بیمارستان شد به بیمارستان گراش کشیده تشود چون واقعا نه پزشکانش اخلاق دارند نه تعدادی پرسنلش .از همه طلبکارند . عزیزان تعصب بیجا نداشته باشید حقوق میگیرند وظیفه دارند کار کنند خیلی که میگید مجهز نیست یا به شیراز ارجاع میدهند یا اوز و لار . از آقای دکتر بهمنی خواهش میکنیم بطور نامحسوس به بیمارستان مراجعه کنند اگر راضی شدند از براداران و خوهران مسلمان فلسطینی دعوت کنند . چون ممکنه با وضیعت فعلی اگر بیایند عملکرد کارکنان بیمارستان به مکتب تشیع پیوند میدهند وبرای همیشه از شیعه متنفر میشوند . غذر میخواهم اگر موجب ناراحتی عده ای متعصب میشوم . ولی واقیعت همینه

    1. دقیقا برادرمان آقا یوسف درست میگویند. تقریبا میشه گفت اکثر پرسنل این بیمارستان رفتار درست و مهربانی با مریضان ندارند. فکر کنم اول باید به این پرسنل درس مهر و خوش اخلاقی را اموخت بعد از مردم مظلوم فلسطبن عزیز دعوت کرد.

    2. آقا یوسفی که نوشتی از گراشی
      اولا فکر نکنم گراشی باشی. وگرنه میدونستی که بیمارستان گراش تنها بیمارستانی هست که توی منطقه خدمات فوق تخصصی (خصوصا آنژیوگرافی،آنژیوپلاستی، عمل قلب باز، مراقبت ویژه نوزادان، سی تی اسکن پیشرفته و بزودی MRI) به بیماراش ارائه میده بنابراین شاید ارجاع به شیراز انجام بشه ولی به لار بندرت و به اوز هرگز. اتفاقا از لار و اوز و بیمارستانهای اطراف به گراش مراجعه و یا اعزام میشن. ثانیا مراجعین محترم در صورت داشتن شکایت میتونن به مسئول مربوطه در هر سه شیفت کاری مراجعه کنند و با جدیت پیگیری میشه. ثالثا کاش شما و امثال شما که دغدغه بیماران دارید در رشته های پزشکی و پیراپزشکی ادامه تحصیل میدادید و همکار ما میشدید و ما حتما از شما درس اخلاق میگرفتیم

  7. کاملأ با نظر برادرعزیزم یوسف موافقم،حیف این همه پول وسرمایه که به این بیمارستان بی دروپیکرداده میشه،چناب بهمنی لطفا ساختار مدیریتی و ریاستی بیمارستان و تغییر اساسی بدید

  8. جناب دکتر بهمنی. کار خدا پسندانه ایست و خدا قوت انشاله که گراش هم سهمی در کمک به غزه داشته باشد . سهمی واقعی و نه شعارهایی که فقط در روز قدس سر می دهند و فقط به خاطر موقعیت شغلی و اداری و فلان بهمان باشد.
    کاری بسیار زیباست.

    با این حال شرایط بیمارستان آنچنان ایده آل نیست و دوستانی که شکایت داشتند حق دارند.
    مواردی را که خود دیده ام را عرض می کنم.
    ۱- سیستم نوبت دهی بسیار ضعیف است. هم بیمارستان و هم آن درمانگاه کناری . بعضا با سفارش به کارکنان و رزرو نوبت از طریق ایشان نوبت دریافت می گردد و گرنه سیستم سیستم غلطی است.

    ۲- بوی بسیار بدی در بیمارستان استشمام می شود. نه یک بار یا دوبار. همیشه آن بوی بد هست. چیزی شبیه بوی (گمز) (با پوزش)

    ۳- اورژانس عملکرد بسیار ضعیفی دارد. وارسی به بیمار بسیار ضعیف است و همیشه دکتر و پرستار مسول در حال آزمایش بر روی بیماران هستند تا جایی که خودم دیدم یک سرم وصل کردن چند بار یکی از اقوام ما را سوراخ سوراخ کردند (نگویید بد رگ است چرا که جاهای دیگر به راحتی سرم نصب کرده اند). از نیروهای صفر برای شرایط حساس اورژانس استفاده نکنید. بیمار در شرایط اورژانسی است. استرس دارد. انتظار دارد کسی معتمد وضعیت آن را بررسی کند و نه یه دانشجوی پزشکی که در حال یادگیری است.

    ۴- یک خانمی است مسن در بخش. خیلی بداخلاق است.

    ۵- دکتر سونو گرافی هم خیلی بد اخلاق است و دستگاه سونوی شما قدیمی است.

    ۶- به نظافت‌کار هم بگویید وقتی وارد اتاق می شود که نظافت کند اول در بزند.

    ۷- در ساعاتی از شبانه روز مراجعه به پزشک عمومی بسیار زیاد می شود بخصوص زمانی که مطب دکتر ها تعطیل است مثل جمعه ها،
    پزشک عمومی شما هم شیفت اورژانس هسن و هم در اتاق معاینه مریضان حضوری می کنند. دیدم که با ورود یک مصدوم تصادفی ساعت ها مردم منتظر مانده اند تا دکتر کشیک کارش بر روی تصادفی تمام شود و سپس مریض ببیند. مردم گناهی نکردن. لطفا به اضافه کردن دکتر عمومی که راحت گیر می آید فکر کنید.

    ودر آخر تشکر می کنم از آقای احمد حقیقی دکتر عبدالهی ، و یک نفر هست به اسم رضا (فامیلشان را نمی دانم) که در اتاق عمل هستند و بسیار مودب و خوش اخلاق هستند.

    1. پزشک عمومی راحت گیر میاد؟!!
      معلومه اطلاعاتتون ناقصه…
      دوست عزیز … چرا خوش اخلاق نباشه؟!!! کارشون خیلی حساسه … کارشون استرس زاست؟ شما ایشون رو داری میزاری کنار یه پرستار یا پزشک که تمام کارش پره از استرس؟!!

  9. واقعا بعضی دکترها و پرستارانی که البته !!!گراشی نیستند ودر بیمارستان مشغول هستند واقعا !!!بد اخلاق و پر مدعا هستند. و بنده چن باری باهاشون کل کل کردم و چون فک میکنن پروفسور در همه امور هستند حق هر گونه بی احترامی در برابر وابستگان بیمار به خودشان میدهند. در حالیکه وظیفه شان هست فک میکنن لطف میکنند. و خیلی مواقع کارشون رو خوب انجام نمیدن. وگرنه پرسنل گراشی واقعا دلسوز هستند.

  10. ازماست که بر ماست؟بیشتر پرسنل بیمارستان غیر گراشی هستند.اکثر قریب به اتفاق پرستارها لاری و تقریبا نگهبانها و منشی ها هم غیر بومی هستند .من چندین مورد سراغ دارم که رفتار خوبی نشده و اتفاقا همشون هم غیر گراشی، که اسم گراش بد میشه.درضمن آقای فداغی که درمورد اینترنت فداغ گفتی قبلا هم گفته شده رییس اداره مخابرات اشکنانیه و ربطی به گراشیها نداره .

  11. کار خوبیه اما به شرط این که مشکلات بر طرف بشه.
    خواستم از اون پرستارهایی براتون بگم که کارشون رو خوب بلد نیستن.
    پدر بزرگم سرطان معده داره.
    یه روز طبق معمول برای امپول زدنش اوردیمش بیمارستان ولی از شانس بدمون این دفعه از ٱون پرستارهایی اومد که خیال میکرد پروفسوره .
    خلاصه خیلی مغرورانه امپول زد تو دست پدر بزرگ بد بختم وبه جای این که مایع امپول رو توی رگش خالی کنه.
    تماما لای گوشتش خالی کرده بود.
    خلاصه بعد از چند ماه دستش شد مثل اسکلت وگوشتاش اب شد وتا استخونای بازو هاش پیدا بود. یعنی ادم جرعت نمیکرد نگاش کنه…
    در اخر هم با عمل تکه گوشت از پاهاش کندن وبه بازوش پیوند زدن هزینش هم همه خودمون پرداخت کردیم.
    الان ۲ساله که با این بلا دست وپنجه نرم میکنه.وهنوز دستش اینقدر ورم داره که انگار میخواد بترکه.
    وفک نکنم هیچ وقت دیگع کامل خوب بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 نظر
scroll to top