بستن

دست‌آورد گراشی‌ها در کنکور ۹۳ + بروز می‌شود

konkor6 گریشنا: درگاه اینترنتی سازمان سنجش از ساعت ۱۱ شب قبل نتایج آزمون سراسری ۱۳۹۳ را اعلام کرده است. این سازمان همچون سال گذشته چند ساعت پیش از تاریخ اعلام شده، نتایج را اعلام کرده است. سرورهای سازمان سنجش شب پرترددی را پیش رو دارند.

در این پست و در ادامه نتایج برتر شهرستان گراش را به اطلاع شما می‌رسانیم. شما نیز اگر خبر رتبه دوستان و آشنایانتان را دارید، این‌جا برایمان بنویسید.

برخلاف سال‌های گذشته هنوز خبری از رتبه‌های برتر در رشته تجربی نیست. این در حالی است که دانش‌آموزان گراشی در رشته علوم انسانی نتایج خوبی را به دست آورده‌اند.

انسانی‌ها فراتر از انتظار

بر اساس آخرین خبرها، کوثر شیروان از گراش رتبه ۷۱ را در کنکور علوم انسانی منطقه ۳ به دست آورده است.  شیروان دانش‌آموز گراش بوده است.

همچنین در این گروه آزمایشی  سجاد رجایی رتبه ۳۵۲ را کسب نموده است. رجایی می‌گوید «فکر نمی‌کردم این رتبه را بدست بیاورم و از این بابت خوش‌حالم.» او همچنین درباره رشته مورد علاقه‌اش می‌گوید: «اولویتم رشته حقوق است.»

صادق نوروزی نیز رتبه ۱۷۱۰ منطقه ۳ را در رشته علوم انسانی به دست آورده‌اند. رجایی و نوروزی این دو دانش‌آموز مدرسه ابدی بوده‌اند.

 

رتبه‌های برتر ریاضی در یک کلاس

مهدی قاسمی در رشته ریاضی و فیزیک رتبه ۲۴۹ منطقه ۳ را کسب کرده است. قاسمی بهترین رتبه شهرستان گراش را در رشته ریاضی و فیزیک برای گراش به دست آورده است. قاسمی در گفتگو با گریشنا می‌گوید: «علاقه دارم در رشته نفت تحصیل کنم و اولویتم دانشگاه‌های صنعت نفت و تهران هستند. اما با این حال هنوز برای انتخاب رشته تصمیم نهایی‌ام را نگرفته‌ام.»

همچنین سعید سرخی در رشته ریاضی و فیزیک رتبه ۶۳۷ را به دست آورده است. سرخی در کنکور زبان نیز حائز رتبه ۶۸۵ شده است. او نیز هدف اصلی خود را رشته معماری عنوان می‌کند. سرخی می‌گوید: «طبیعتا شهرهای بزرگ برایم در اولویت هستند.» قاسمی و سرخی دوره دبیرستان را در یک کلاس و در گراش گذرانده‌اند.

حمزه قائدی نیز رتبه ۱۳۶۲ منطقه ۳ در رشته ریاضی و فیزیک را به دست آورد.

 

رتبه‌های شگفت‌انگیز در هنر و زبان

سمیه کشوری رتبه ۸ منطقه ۳ را در رشته هنر به دست آورده است. کشوری که به تازگی مدرک کارشناسی کامپیوترش را دریافت کرده، می‌گوید: «علاقه‌مندم در رشته‌های سینما و فیلم‌نامه‌نویسی تحصیل کنم.» همچنین سعیده دلاوران رتبه ۳۹۱ را در رشته زبان کسب کرده است. دلاوران نیز دومین کنکورش را تجربه کرده است. نازنین قزلی جهرمی نیز رتبه ۸۱۹ منطقه سه را در رشته هنر کسب کرده است.

 

همه رتبه‌های برتر گراشی‌ها به شرح زیر می‌باشند. (توجه: این لیست بر اساس تاریخ دریافت خبر تنظیم شده است.)

مهدی قاسمی  /  رتبه ۲۴۹  /  ریاضی و فیزیک  /  منطقه ۳

سعید سرخی  /  رتبه ۶۳۷  /  ریاضی و فیزیک  /  منطقه ۳

سعید سرخی  /  رتبه ۶۸۵  /  رشته زبان  /  منطقه ۳

صادق نوروزی  /  رتبه ۱۷۱۰  /  علوم انسانی  /  منطقه ۳

سجاد رجایی  /  رتبه ۳۵۲  /  علوم انسانی  /  منطقه ۳

حمزه قائدی  /  رتبه ۱۳۶۲  /  ریاضی و فیزیک  /  منطقه ۳

محمدعارف درویشی  /  رتبه ۶۶۳۳  /  علوم انسانی  /  منطقه ۳

حسین برازش  /  رتبه ۲۷۰۰  /  ریاضی و فیزیک  /  منطقه ۳

سعیده دلاوران  /  رتبه ۳۹۱  /  رشته زبان  /  منطقه ۳

رضا مهرابی  /  رتبه ۶۰۰۰  /  رشته زبان  /  منطقه ۳

کوثر شیروان  /  رتبه ۷۱  / علوم انسانی  / منطقه ۳

مهدی دارشی  /  رتبه ۴۰۰۰  /  علوم تجربی  /  منطقه ۳

علی کارگر  /  رتبه ۸۷۰۰  /  علوم تجربی  / منطقه ۳

 علی ذاکرنیا  /  رتبه ۴۶۴۲  /  ریاضی و فیزیک  /  منطقه ۳ 

 سمیه کشوری  /  رتبه ۸  / رشته هنر  /  منطقه ۳

 مرضیه حسن‌زاده / رتبه ۲۰۸۹ / علوم انسانی / منطقه ۳

نازنین قزلی جهرمی / رتبه ۸۱۹ / رشته هنر / منطقه ۳

فاطمه عابدین‌پور/ رتبه ۱۲۶۳ زبان و ۴۳۴۲  انسانی/ منطقه ۳

محمد انصاری  /  رتبه ۲۹۳۰  /  رشته زبان  /  منطقه ۳ 

حیدر دست آویز   /  رتبه ۱۳۱۱  /  ریاضی و فیزیک  /  منطقه۳

همان‌طور که می‌دانید منبع خبری این رتبه‌ها خود دانش‌آموزان و یا نزدیکان آن‌ها هستند. به همین دلیل است که بعضی رتبه‌ها دقیق نیستند.

شما نیز اگر خبری به دستتان رسید، می‌توانید آن را در گریشنا منتشر کنید.

 

/پایان خبر

مدیر محتوایی هفت‌برکه روایتگر

184 نظر

    1. بچه ها واقعا با این امکانات شهر خیلی خوب ظاهر شدن.بچه های تجربی هم عالی بودن.رشته های هنر و انسانی رشته پرطرفداری نیستند به همین خاطر بچه ها رتبشون خوب میشه

  1. میگن آردش را ببین آسیابانش را دیده ای.وقتی که امام جمعه عزیزمان میفرمایند بچه های خود را به دانشگاه و تحصیلات عالیه نفرستید بهتر از این نمیشود.البته منظورشان این است که بچه ها به حوزه های علمیه بروند شاید ایشون بازاریاب و سلزمن حوزه هستند.خوبه امام جمعه کنونی خیلی وقت نیست اومده گراش وگرنه این چهار تا دکتر و مهندس هم نداشتیم.شهر بی در و پیکر که میگن همینه هرکی هر چه میخواد بگه هیچ خبری نیست.

    1. عادل جان خیلی کامنتت بی ربط بود و خیلی مسخره ، نشون از درک پایین شما داره … یادتون باشه هرکی همیشه مخالفه و ناراضی روشن فکر نیست پس این ژست روشنفکریتو بذار کنار

    1. برادر من،چرا گراش رو با لار مقایسه میکنی؟!
      گراش رو با گراش مقایسه کن!
      گراش سال های قبل رو با الان….پیشرفت خیلی مشخصه
      بهترین قسمت نتایج امسال اینه که همشون دانش آموز های خود گراش بودن،و نه تیز هوشان و نمونه

    2. آقا مهدی …. شما گویا از گذشته گراش و لار خبر نداری. ببینید خیلی ساده س لار از ما جلو تره. اما جلوتر بودن اونها دلیل نمیشه قکر کنیم ما هیچ کاری نکردیم … بچه های ما امسال عالی ظاهر شدن و به نظرم در ادوار اخیر گراش این نتیجه ها بی سابقه بودن

  2. اول از همه به همه عزیزانی که رتبه های خوبی کسب کردند تبریک می گویم.
    باید دقت داشته باشیم تا ما خودمون دلمون برای آینده خودمون نسوزه هیچکسی نمی تونه به ما اراده تزریق کنه یا ازمون بگیره.
    متاسفم برای خودم .شهرم.همشهری هایم.که همچنان باید بشینم و تعداد انگشت شماری از پذیرفته شدگان را ببینم.همگان اذعان دارند که گراشی ها دارای بهترین هوش و استعداد هستن و در هر دانشگاهی تحصیل می کنند از بهترین ها هستند.ولی متاسفانه گام اول را خید متزلزل بر می دارند.کاش خودمون خودمون را تغییر بدیم.

  3. در ضمن به دوست عزیزمون جناب آقای مجتبی دارا که در مقطع دکترا پذیرفته شده اند تبریک عرض نموده امیدواریم در تمام مراحل زندگی موفق و پیروز باشن.یاداوری می کنم ایشون شایدحداکثر ۲۵ سالشون باشه . اگر راه را از اول درست انتخاب کنیم دکتر های ۲۵ ساله کم نخواهیم داشت.به امید اون روز

  4. بد نیست یه نگاهی به نتایج اولیه ای که صحبت نو زده بندازین تا تفاوت را احساس کنید
    “””لازم به ذکر است که مرکز آموزش عالی لار اعلام کرده است که به پذیرفته شدگان برتر لارستانی این دانشگاه که رتبه کشوری کنکور سراسری آنها کمتر از ۱۰ هزار کشوری باشد، مبلغ سی میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی و به رتبه های بین ۱۰‌هزار تا ۲۰ هزار کشوری یک دستگاه لپ تاپ اهدا می کند. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به سایت مرکز آموزش عال لار مراجعه کنند.

    اسامی برخی از داوطلبانی که از لارستان موفق به کسب رتبه زیر هزار منطقه ۲ کشور شده اند به شرح زیر است:

    موهبت آوازه: ۹ انسانی/ سید علی مصطفوی: ۳۰ ریاضی/ ازهار نیسانی۳۰ انسانی/ احسان باقری فرد: ۶۲۰ انسانی/ محمد جواد افسر دیر: ۹۰۰ تجربی/ حامد اسماعیلی: ۵۸۴″”””””

  5. با سلام و درود
    جا داره به آینده سازان این مرز و بوم تبریک بگم و آرزوی موفقیت و سربلندی در ادامه این مسیر درخشان را از خداوند متعال خواستارم.
    دوستان خوبم:
    مهدی قاسمی – سعید سرخی – حمزه قائدی – سجاد رجایی – محمدعارف درویشی – حسین برازش – سعیده دلاوران – رضا مهرابی و …
    مدیر مسئول موسسه نوین و وبسایت هوای گراش

  6. سلام و خسته نباشید به همه کنکوری‌های امسال گراش
    اینا آماری هستش که از لار فعلا به دستم رسیده:
    سرکارخانم آوازه با رتبه۹در رشته انسانی
    و سید علی مصطفوی با رتبه۳۰در رشته ریاضی
    اقای احسان باقری فرد رتبه ۶۲۰ رشته انسانی
    اقای محمد جواد افسردیر رتبه ۹۰۰‌ رشته تجربی
    ازهار نیسانی رتبه ۳۰ رشته انسانی
    اقای محسن روح الهی هم رتبه ۱۲۰۰
    افتخار افرینان لارستان بوده اند.

    اگه فقط همین‌هاس باید به کنکوری‌های گراش دست مریزاد گفت…

    1. جناب آقای محمد ، کسب رتبه ی ۲۹۰۰ درگروه زبان را صمیمانه بهتون تبریک میگم. انشاالله همیشه درامورات زندگیتان مخصوصا” درامرکسب علم و دانش و تحصیلات عالیه همواره پیروز و موفق باشید. انشاالله

  7. جناب مشتاقی عزیز.تا آنجا که باخبرم امام جمعه لار مردم را به درس نخواندن دعوت نمیکند ولی اما متاسفانه امام جمعه گراش میگه بچه های خود را به دانشگاه نفرستید.حالا من موندم که اینهمه وزیر و معلمین و مهندسین و پزشکان و….کجا علم را فرا گرفته تند؟در ضمن امام جمعه باید جلسه پرسش و پاسخ بگذارد نه تریبون یک طرفه باشد که هرچه دلش میخواهد بگوید بدون هیچ اعتراضی

      1. من و حتی خیلی از همشهریان محترم نمازگذار هم با نظر محمد و کامل موافق هستند.امام جمعه بعد از جنجال اصغر حسنی به دکتر بهمنی در نماز جمعه بعد نیامدند و در دو هفته بعد هم سخنی از این به میان نیاوردند و امام جمعه فکر میکنند خیلی زرنگ هست. گراشی صبر داره ولی اگه صبرش تموم شد کسی را نمیشناسه

  8. عرض تبریک خدمت دانش آموزان محترم
    تمام مخلوقات به اندازه ی تلاش و پشتکار خود (در هر زمینه) از این گردونه بهره میبرند. به امید تلاش هرچه بیشتر برای دست یابی به بهترین ها چرا که بهترین ها حق آنهایی است که زمان را به بطالت نگذرانده اند.

  9. یه عده هم هستن که بدون هیچ منطقی ومقایسه نتایج با سال قبل و شرایط و وضعیت گراش میان نتایج رو با لار مقایسه میکنن و میگن ضعیفه!
    خوب عزیزمن خواهش می کنم یه کم منطقی تر باشین!

  10. تبریک عرض میکنم خدمت همه دوستان و همشهریان عزیز. به امید موفقیت های بیشتر، علی الخصوص قبولی در دانشگاه مورد علاقه تون.
    ممنون که برای شهر گراش افتخارآفرین شدید.
    و یه تشکر ویژه از استاد ناصری که فکر نکنم کسی از زحمات ایشون در این زمینه بی اطلاع باشه!

    1. جناب آقای فتاحی از لطف و محبت حضرتعالی سپاسگزاریم. البته شما نیز یکی از دانش آموزان سختکوش ، تلاشگر ، ممتاز و برتر گراش هستید . آزمون هایی که تابحال داده اید و کسب تراز قوی و خیلی قوی توسط حضرتعالی در همه ی آزمون ها نشان از استعداد ، شایستگی و لیاقت شماست . ما مردم گراش به وجود آینده سازانی همچون شما افتخار می کنیم و به خود می بالیم.

        1. جناب آقای فتاحی ، شما بزرگوارید. ممنون از لطف شما . انجام وظیفه است. انشاالله شما دانش آموزان هنرستان نیز پس از شرکت درکنکور فنی حرفه ای که در روز جمعه ۲۴ مرداد برگزار خواهد شد ، خواهید درخشید و برگ زرین دیگری به افتخارات گراش خواهید افزود. انشاالله

  11. امام جمعه شهر گراش درست گفتند بجای اینکه بروند چند سال در دانشگاهها هزینه کند بعد از کلی هزینه و اتلاف وقت و هدر دادن عمر مفیدشان کاغذ بعنوان مدرک تحصیلی دستشون بدهند و از آنروز به بعد شرمنده پدر و مادرش شود و کاری پبدا نکند بهتر است همین هزینه های دانشگاه سرمایه خود کند و بجای رفتن به دانشگاه با آن سرمایه کار کند ویا ویزای دبی بگیرند برود در آن کشور کار کند پولدار شود و شخصیتش در گراش برای فرماندار و دیگرمسولین گراش عزیزتر از درس خوانده های ما میشود الان اونیکه در گراش ماشین خارجی سوار است بیشتر احترام داره یا اونیکه مدرک دکتری داره . بحمض اینکه یک تاجر پولدار وارو گراش میشود از روز اول دید و بازدیدهای مسولین رفتن به خونشون دعوتی گرفتن در باغها از سوی مدیران امام جمعه فرماندار شهردار شروع میشود . عزیزان تو را خودا جوانان دعوت به تحصیل نکنید آنان را شرمنده پدر و مادرشون نکنید تشویق به کارشون کنید چون تا مدرک ندارند حاضرند هر کاری بکنند ولی بعد از گرفتن مدرک دیگر حاضر نخواهند شد هر جایی یا هر کاری انجام دهند

    1. متاسفانه ما همه چیز رو در پول و میزان درآمد می بینیم، دوست عزیز همه چیز پول و میزان درآمد نیست.
      این شرم آور نیست که در زمان کورش کبیر ما از نظر علم و فرهنگ در دنیا اول بوده ایم ولی حالا ما ایرانی ها و مخصوصا ما گراشی ها در پایین ترین سطح فرهنگ و هم سطح کشور های عربی هستیم؟! …

        1. خوب گفتی یک عده دران با پول باباشون زندگی میکنند شعار میدن بی پولی و بی کاری نمی فهمن یعنی چه با جیب پر شعار میده من تمام اونهایی که منو تشویق کردن به دانشگاه رفتن نفرین میکنم خدا ازشون نگذره که ما که اون روز چشم و گوش بسته بودیم اینها یی که راهنمایی میکردن از ما بدتر بودن ولی مافکر میکردیم چیزی میفهمند خدا لعنت شون کنه

        2. داشتن پول در زندگی ضروریه و ما هم مثل شما کار می کنیم و زحمت می کشیم تا پولی بدست بیاریم
          اما می دونی فرق امثال من با شما ها چیست؟
          شما ها در کنار کار کردن، روزی ده بار به دور کلات می چرخین، یک ساعت تو اینستاگرام، یک ساعت تو فیسبوک و ۳ ساعت تو واتساپ وقت تون رو الکی الکی تلف می کنید ولی ما سعی می کنیم کمی مفید تر از وقت مون استفاده کنیم و البته سعی می کنیم مانند عالمان بی عمل نباشیم!

    2. خوب کاری میکنی آقای اسدی ما هم کار میکنیم اما ما ما مدرک دانشگاهی کارگری میکنیم نه این کار نکنیم منظور از بیکاری کاریه که با زحمت ۴ سال دانشگاه هماهنگ باشه مامثل شما ها نمیتونیم سالها دنبال کار بگردیم سرمایه هم نداریم برای خودمون کار کنیم بنابراین بعد فارغ التحصیلی سریع باید بریم هر کاری که گیرمون بیاد در کنارش دنبال کار بگردیم پس چون وقت زیادی برای گشتن دنبال کار نداریم مجبوریم تا آخرش کارگری را ادامه بدیم

  12. امسال جدا از این که منتظر خبر خوشحال کننده از سوی دوست خوب مان سعید سرخی بودم، جا داره یه تبریک ویژه به ش بگم؛ نتیجه ای که بیش از هر چیز دیگه منو ذوق زده کرد، همین رتبه های خوبِ دوستان در رشته ی علوم انسانی بود، رشته ای پرکاربرد اما مظلوم. مخصوصا خانم شیروان و البته خانم کشوری در رشته ی هنر. امیدوارم انتخاب رشته تون هم به مانند رتبه تون، موفقیت آمیز باشه دوستان.
    نتایج امسال دوستان از این حیث با اهمیت تر از سال های پیشین است که اکثر دوستانی که رتبه های خوبی کسب کردند، در مدارس گراش مشغول تحصیل بودند؛ با امکانات، پاداش و بنیه ی علمی کمتر نسبت به شهر همجوار.
    و بازم تبریک و آرزوی موفقیت خدمت همه ی دوستان که حائز رتبه شدند و البته اون هایی که زحمت کشیدند اما نام شان در این لیست نیست.

  13. من که اصلا باور نمی کنم بچه های انسانی چنین رتبه هایی کسب کرده باشن!
    آخه چطور میشه باور کرد که دانش آموزانی از بد ترین و پر شیطنت ترین کلاس مدرسه ابدی رتبه های خوبی کسب کرده باشن؟!!

    هزاران ماشاالله نه ببخشید میلیون ها ماشاالله به این دانش آموزان که در بد ترین شرایط جوی تونستن نتایج خوبی کسب کنند! اگه این دانش آموزان در مدارس لار و در جو مثبت دانش آموزان لار قرار داشتن، مطمئنا رتبه های دو و سه رقمی کسب می کردن!!

  14. انشالله موفق باشن
    این نتایج خیلی خوشحالم کرد البته از بعضی افراد منتظر رتبه های بهتری بودم چون تلاششون رو دیده بودم
    این منتطقه سه که میزنین ینی چی؟؟ ینی تو استان فارس این رتبه شدن یا این رتبه کشوریشون بوده؟

    1. مناطق مختلف کشور بر اساس امکانات آموزشی و سطح علمی اساتید و معلمان مشتغل در آن و … به سه دسته منطقه ۱ ، منطقه ۲ و منطقه ۳ تقسیم بندی میشوند که متاسفانه شهرستان ما در سطح منطقه ۳ جای گرفته است و دانش آموزان ما بایستی با دانش آموزان هم سطح خود در سراسر کشور رقابت کنند.

    2. در آزمون سراسری شهرهای مختلف بر اساس سطح آموزش و پرورش، به سه منطقه تقسیم می‌شوند. شهرهایی مثل تهران و شیراز منطقه ۱، شهرهایی مثل یاسوج و لار منطقه ۲ و دیگر شهرها در منطقه ۳ قرار می‌گیرند.
      گراش یکی از شهرهای منطقه ۳ است.

    3. به نام خدا
      ضمن عرض سلام و ادب و احترام خدمت همه ی دوستان عزیز ، این جانب نیز به نوبه ی خودم این خبر مسرت بخش ، موفقیت بزرگ و چشمگیر را به تک تک داوطلبان عزیز که تلاش خودشان را نمودند و مزد سختکوشی خود را نیزگرفتند ، به خانواده های محترمشان ، همکاران محترم فرهنگی و مردم فرهنگ دوست شهرستان گراش صمیمانه تبریک عرض می نمایم. درود برتمامی افتخارآفرینان گراش ، ارد ، فداغ ، خلیلی و سایر مناطق شهرستان گراش

    1. ن ، همکاران محترم فرهنگی و مردم فرهنگ دوست شهرستان گراش صمیمانه تبریک عرض می نمایم. درود برتمامی افتخارآفرینان گراش ، ارد ، فداغ ، خلیلی و سایر مناطق شهرستان گراش

  15. بنام خدا:
    با سلام، به کلیه عزیزانی که در کنکور سراسری قبول شده اند تبریک عرض می کنم. امیدوارم در کلیه شئون زندگی بخصوص در راه کسب علم ودانش موفق و موید باشید. شکی نیست که شما باعث افتخار خانواده های خود و شهر عزیزمان گراش هستید که با تلاش و کوشش خود پله های طرقی و کمال را طی میکنید. ما بشما افتخار میکنیم ومنتظر خبرهای خوشحال کننده تری از موفقیتهای شما در مقاطع بالاترهستیم. باید خون تازه ای در رگهای اداره آموزش و پرورش شهرستان گراش جریان پیدا کند و مطمئن باشید نتیجه خیلی بهتر از این خواهد بود. در جلسه ایکه بهمین منظورتشکیل شده بود بعضی از حضار که خود را سیاستمدار و روشنفکر شهر می دانند اظهار نظر کردند و گفتند. “علت قبول نشدن در صد بالا تری از گراشی ها در کنکور سراسری خانواده ها هستند و……”. جل الخالق، حرف های عجیب و غریب می شنویم، توپ را در زمین خانواده ها انداختن و آنها را سرزنش کردن کار بسیار آسانی است. خانواده هائیکه دردانه خود را در سن شش سالگی بما می سپارند تا ما آنها را تعلیم و تربیت بیاموزیم و برای موفقیت فرزندان خویش از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند و حتی حاضرند شب را بدون غذا سر ببالین گذارند تا بتوانند بهترین امکانات فراهم کنند تا با کسب علم و دانش آینده ای درخشانتری ورق بزنند. برادران عزیز مشکل جای دیگری است و شما هم بخوبی میدانید و آگاهید. اگر مسئولی بخواهد میتواند هر ماه یکبار برای اولیاء دانش آموزان و کلا خانواده های گراشی جلسه ای بگذارد و از متخصصین خارج از گراش و داخل گراش (پزشکان، جراحان، خلبانان، اساتید دانشگا هها، ورزشکاران، سوارکاران، دبیران، دانشجویان، و کاسبان موفق، و…….) دعوت بعمل آورد و با سخنرانی، همایش، کارگاه آموزشی، سمینار، و…..چنانچه خانواده ای باشند که کمی دلسرد باشند آگاهی دهند وراهنمائی کنند وبدانید که “بزگترین سرمایه مادی و معنوی که ما در زندگی خرج می کنیم برای فرزندانمان است”.

    1. من به شدت به حرفای شما انتقاد دارم

      کی گفته معلمین وظیفه تعلیم و تربیت دارن؟ هر کی گفته خیلی بیسواد و بیشعور بوده. تعلیم وظیفه معلمه ولی تربیت اصلا.. تربیت وظیفه و لطف خانواده است و معلم نباید خود را در این مساله دخیل کند.

      شمایی که اون بالا فرمودی …به ما میسپارند، این شمایی که ادعای مدیریت تعلیم وتربیت میکنی چه کار مفیدی برای ااینها انجام دادی؟ فقط بلدی شعار بدی؟
      شمایی که دم از علم و علم‌آموزی و مقام استادی میزنی هنوز تو نوشتن یه مطلب ساده موندی..یه مطلبی نوشتی ده تا غلط املایی داره و دوازده تا غلط نگارشی و انشایی، بماند که مفهوم رو هم نفهمیده فقط ماست مالی کردی و خواستی فقط اینجا خودی نشون بدی که شاید بین این همه تشکر کننده‌ها یکی هم بگه از از آقای وقارفرد تشکر میکنم!

      شمایی که مدعی ترویج علم هستی، چه فکری برای اینده این علم کسب شده کردی؟چه اقدامی کردی؟
      همه این حرفای شخص شما و سایر مدیران و مسوولان جز شعار تبلیغاتی و دروغ چیز بیشتری نیست.
      همه اون مسوولایی که این حرفا رو میزنید چرا خودتون ۲۰ ساله درجا میزنید؟ چرا خودتون علم آموزی نمیکنید؟
      یادتون نره که عالم بی عمل ارزشش از زنبور بی عسل پست‌تره

      پس لطفا بجای این تشکرات اضافی و ببیجا، بحای این هرزه‌گویی ‌های بی‌محتوا، اگر خود را مسوول میدانید اول خودتون سوادبیاموزید نه در جهل خود غوطه‌ورید بعد بیاید شعار بدید

      شما اون پایین نوشتی به امیدی که روزی همه مدرک دکترا بگیرن..
      این حد بیسوادی و درک اشتباه شما از دانشگاه رو میرسونه
      چرا شما (شخص شما و امثال شما) فکر میکنیدعالم دهرید؟؟ لطفا کمی مطالعه کنیدبعد حرف بزنید
      کمی سطح سوادتتون و بالا ببرید بعد تریبون به دست بگیرید، نه اینکه تا چهارتا از شما تعریف کردند، خود را استاد میگمارید.
      آقای وقارفرد من هدفم توهین و جسارت به شما نیست ولی لطفا باسواد باشید تا جایی واسه منتقدین چون من نباشه!

      1. اقای خواجه ادب مرد به ز دولت اوست شما ادب خود و خانواده تان را به ما نشان دادید.اگر لطف کنید ۱۰ غلط املایی و ۱۲ غلط نگارشی را لیست کنید ممنون میشم!!!!! ما حرف های بی پایه و اساس را قبول نداریم.اینجا جای خصومت شخصی نیست.امام خمینی همیشه بر تعلیم همراه با تربیت تاکید داشتند.اگر کسی کور نباشد تابلو اداره اموزش و پرورش را می بیند که پرورش همراه هم دارد البته اگر کسی شعور هم نداشته باشد نمی تواند درک کند.شما به اقایی می گویید بیسواد که مدرک دکترای خود را از امریکا گرفته.چندیست افرادی لاابالی به افتخارات شهر ما توهین می کنند.اقای خواجه من هدفم توهین و جسارت به شما نیست ولی لطفا باسواد باشید تا جایی واسه منتقدین چون من نباشه!

      2. در پاسخ انتقاد اقای خواجه به دکتر وقارفرد ایشان با توجه به شان فرهنگی و درک و فهمشان به ضرب المثل جواب ابلهان خاموشی است اکتفا کردند همچنین از اقای ناصری و دیگر همکاران فرهنگی ایشان توقع داشتیم به این حرف ها پاسخ دهند

    1. به نام خدا
      دوست عزیز و گرانقدر جناب آقای محمدصادق ازابرازلطف و محبت حضرتعالی بی نهایت ممنون و سپاسگزاریم. زحمات ها را خود دانش آموزان کشیده اند. ما به عنوان یک معلم فقط انجام وظیفه نموده ایم. ما معتقدیم هرچقدر برای گراش عزیز و مردم خوب گراش کارکنیم بازهم کم است. ما همیشه شرمنده ی محبت های مردم خوبمان هستیم. خوشحال می شویم بتوانیم برای زادگاهمان قدم کوچکی برداریم. امیدواریم درپیشگاه حضرت حق و مردم عزیزمان شرمنده نشویم.

  16. باریکلا به همتون.. آفرین..
    چه اونی که خوندو تو تست زدن موفق نبود و چه اونی که کم خوند ولی زدن تست رو خوب بلد بود و چه اونی که خوش شانس بود و یه کتاب تست خوب خرید و اکثر تستا از اون اومده بود و چه اونی که هم خوب خوند و هم خوب برنامه ریزی کرد و هم خوب تست زنی کرد همگی خسته نباشید و امیدوارم همتون دانشگاه مورد علاقتون قبول شید.
    با آرزوی موفقیت

  17. عرض تبریک خدمت تمام دوستانی که امسال نیز بهتر از سال های گذشته برای شهرمون افتخار آفرینی کردند.

    و اما بیان دو نکته:
    ۱) مقایسه دانش آموزان گراش و لار اصلا مقایسه درست و بجایی نیست. چون سطح آموزش و حتی فرهنگ مردم لار و گراش تفاوت های زیادی با هم دارند؛مخصوصا در زمینه تحصیل و کسب علم. بهترین دلیل برای اثبات این مدعا این است که آنها در منطقه ۲ سنجیده می شوند و ما در منطقه ۳.

    ۲) قابل توجه امام جمعه محترم و سایر همشهریان همسو با نظرات ایشان:
    سالهاست که همراه با پول های هنگفت عربی، فرهنگ آنها نیز سرازیر شهرستان ما شده است. فرهنگی که گاهی اوقات ۱۸۰ درجه برخلاف فرهنگ ایرانی- اسلامی ما بوده است. حال شما برای رفع این تضاد و اختلاف فرهنگی موجود در شهر، دانش آموزان -که آینده سازان این شهر هستند- را از ادامه تحصیل و کسب مدارج بالای علمی منصرف می کنید و فرهنگ مادی پرست عربی را ترویج می دهید؟!!!!
    فاین تذهبون؟!

  18. من با امام جمعه موافقم خیل مدرک بدستان بیکار شرمنده پدر ومادرشون را مگر در گراش نمیبینید که جوانها را ترغیب به تحصیل میکنید درسته همه چیز پول نیست ولی برای زندگی کردن به حداقلی از درآمد نیاز است که من فارغ التحصیل دانشگاه بیکار فلک زده از کجا بیارم زندگی کنم به نظر من فقط دانشگاههای دولتی روزانه باید دانجم بپذیرند و بس فقط استعدادهای درخشان حق تحصیل داشته باشند

    1. علی آقا این کار امام جمعه محترم صرفا پاک کردن صورت مسئله است. چون یکی از توقعات بجایی که از ایشان و سایر مسئولین شهرستان وجود دارد ایجاد اشتغال و رونق فضای تولید شهرستان است. گویا افرادی میخواهند با این کار بر کم کاری های گذشته و آینده خود را سرپوش بگذراند.

      حرف ما این است:
      برای کاهش تعداد جوانان تحصیل کرده بیکار شهرستان – چه دختر و چه پسر- بجای منصرف کردن دانش آموزان از ادامه تحصیل، به فکر ایجاد مجموعه های تولیدی و صنعتی و ایجاد کار برای این فارغ التحصیلان باشید.

      پ.ن.: ناگفته نماند ادامه تحصیل دختران و اینکه چه رشته هایی بخوانند، خود جای بحث دارد.

      1. آقای عطیمی قبول بفرمایید هرکسی را بهر کاری ساختند نمیشود دانش آموزی که هر سال با دهها تجدیدی وبا بدبختی قبول میشده بشه مهندس و باپول و پارتی سرکا بره و جوان زحمتکشی که هر سال با معدل بالا فارغ التحصیل شده بره غاز بچرونه متاسفانه بساط دانشگاه آزاد هم هست که هر دقیقه پیامک میده که بدو بدو بیاین مدرک بگیرین بدون کنکور با هر نمره و معدلی من اسم این کار میگذارم ابتذال علم مسخره کردن مردم نابودی وقت و پول و عمر جوانها موفق باشید

  19. به هم کلاسی های عزیزم آقایان رجایی ،نوروزی و درویشی به خاطر رتبه خوبشان تبریک میگم.واقعا باید تحسینشون کنیم که تو این کلاس شلوغ و پر جنب و جوشی که زیاد به کنکور اهمیت نمیدادند و برخی از دبیرانی که کم کاری کردند،تونستن با پشتکار فراوان به مطالعه ادامه بدهند و نا امید نشدند و تونستند رتبه های قابل قبولی به دست بیاورند.
    البته باید از آقایان ناصری وپاک سرشت وحسینی نیا واکبری ورهنورد و بقیه عزیزانی که سنگ تموم گذاشتن تشکر کنیم

    1. دانش آموز گرامی چهارم انسانی از ابراز لطف و محبتتان بسیارممنون و سپاسگزاریم. واقعا” عملکرد دانش آموزان خیلی عالیه ! آفرین ، درود بر همت و پشتکار همه ی شما دانش آموزان عزیز. ما نیز بابت این افتخارآفرینی بسیار خوشحالیم . تبریکات ما را پذیرا باشید. همواره پیروز و سربلند باشید.

  20. با سلام جناب استاد ناصری واقعا دست شما را باید بوسید واقعا خسته نباشید اگر زحمات جنابعالی نبود هیچکدام از این بچه ها نمی توانستند چنین رتبه های را کسب بکنند موفقیت جنابعالی را در تمامی عرصه ها از خداوند منان ارزومندم

    1. منم زمانی که تازه کنکور قبول شده بودند اینجوری فکر میکردم ولی الان که چند سال فارغ التحصیل شدم جور دیگه فکر میکنم دلیل نداره آدم بخاطر منافع خودش دیگران بدبخت کنه راههای دیگری هم برای پول درآوردن وجود داره! !!!!!

      1. علی آقا اگر با نام واقعی اظهار نظر می کردی بهتر می بود. اما در عین حال کم کاری – عدم درایت و عدم موفقیت یا به قول خودتون بدبختی دیگران را به حساب فرد زحمت کشی مثل آقای ناصری نیارید. چرا که تلاش جناب ناصری در جهت ارتقائ سطح فرهنگی شهر بر اکثریت افراد مشهود است.

  21. بچه های رشته تجربی بیشتر تلاش کنید .دانشکده علوم پزشکی انداره انگشتای دست هم دانش آموز گراشی نداره .من که افتخار تدریس در این دانشکده را داشتم بسیار متاثر بودم از این موضوع .رشته های این دانشکده کاملا کاربردی است و لیسانس های پرستاری ،اتاق عمل،علوم آزمایشگاهی و اورژانس همگی به سرعت جذب بازار کار خواهند شد و به شهرمان خدمت رسانی خواهند کرد .بچه ها بجنبید …بهترین امکانات در شهر خودمان و بهترین فضای دانشکده در کشور فقط در تسخیر غیر بومی هاست .

  22. سلام. با تشکر ازاستاد ناصری یک سوال خدمتشان داشتم فرزند بنده رتبه ۱۰۰۰۶ منطقه سه رشته انسانی اورده ایا امکان قبولی دردانشگاه دولتی وبه خصوص فرهنگیان رادارد ودرکارنامه اش فقط مجاز به انتخاب دانشگاه روزانه ونوبت دوم وپردیس خودگردان وپیام نور است وایا دانشگاه روزانه نوبت دوم دولتی است یا خیر

    1. با کسب اجازه از استاد ناصری عزیز
      نوبت دوم همون شبانه است. تنها تفاوت شبانه و روزانه دانشگاه ای دولتی در پرداخت شهریه تحصیلی است. روزانه رایگان است اما شبانه شهریه ای تقریبا در حد نصف شهریه دانشگاه آزاد باید بپردازند.

  23. علی اقا،شمایی که با نظر امام جمعه موافقید.ایا فقط همه آنهایی که دانشگاه رفته اند الان بیکارند؟
    کسانی که در حوزه درس خوانده اند بیکار نیستند؟آنهایی که بیسواد هستند بیکار نیستند؟واقعا خیلی بی انصاف هستید.شما با حدیث پیغمبر اسلام محمد مصطفی(ص)هم مخالفید که میفرماید:بدنبال علم بروید اگر چه در چین باشد.

  24. جا داره از آقای ناصری عزیز بابت تلاش بی دریغ و شبانه روزی باعث دلگرمی و قوت قلب شدند و همینطور از موسسه نوین که با تهیه کتب کمک آموزشی راه را برای کنکوریها هموار کردند تشکر ویژه داشته باشم

  25. تبریک میگم به دوستان گلم ، مهدی قاسمی ، سعید سرخی ، رضا مهرابی ، حسین برازش ، صادق نوروزی ، محمد انصاری ، محمد عارف درویشی و بیشترشون که دوستا نمون هستن ، ما که رتبمون خوب نشد ، انشالله دوستان تو بهترین دانشگاه ها و بهترین رشته ها بدرخشن و باعث سر افرازی شهرمون بشن انشالله … دست حق یار تک تک شما عزیزان 🙂

  26. چرا تا چیزی میشه پای امام جمعه رو میکشن وسط ؟ من طرفدارش نیستم ، خوب. بد بودنش رو هم خدا داند ، با این که الانشم معلومه !!! ولی بیخیال بابا …. به دوستاتون تبریک بگید بی خیال امام جمعه

  27. بادرود به همه آینده سازان سخت کوش. فقط عرضی داشتم اینکه : مسوولینی که مخالف تحصیلات عالیه دانش آموزان را دارند بپرسید بجه های شما چه تحصیلاتی دارند و چه کاره اند و چه دردی از جامعه را دوا می کنند؟ همین. پیگیر باشید

  28. ضمن عرض تبریک ب تک تک افتخارآفرینان گراش
    بستر رشته تجربی،چه دانشگاه و چه بیمارستانمون، عالیه و امکاناتش نظیر نداره
    ولی حیف افتخارآفرینی تجربی ها …..

    1. هنگام انتخاب رشته ، رشته های دانشگاه فرهنگیان سهمیه ی شهرستان گراش ، رشته های دانشکده علوم پزشکی شهرستان گراش شامل : علوم آزمایشگاهی ، پرستاری ، هوشبری ، اتاق عمل و فوریت های پزشکی ، رشته های دانشکده ی علوم قرآنی شهرستان گراش : تفسیر قرآن مجید و علوم قرآن مجید و رشته های مختلف دانشگاه آزاد شهرستان گراش نیز مد نظر واقع گردد. با تشکر

      [پاسخ]

        1. علی آقا ضمن عرض سلام و ادب و احترام و ارادت ، درپاسخ به کامنت حضرتعالی ، خود سازمان سنجش برای رفع این مشکل ، ادامه تحصیل درمقطع تحصیلات تکمیلی و کارآفرینی پیشنهاد می دهد. یکی ازاساتید می فرمود یک فرد تحصیلکرده دردنیای امروز باید ۵ فاکتور داشته باشد : ۱- معلم باشد ۲ – مشاور باشد ۳ – مدیر باشد ۴ – با دیگران دوست باشد ۵ – کارآفرین باشد. با خانه نشینی مشکل حل نمی شود. از تو حرکت ازخدا برکت. یعنی حرکت منجر به خیر و برکت می گردد و رنج بردن منجر به بدست آوردن گنج خواهد شد. پس حرکت —- برکت ، رنج —– گنج

        2. ناامیدی شرک است. در دانشگاه شیراز استادی داشتیم و می گفت : درزندگی خوشبین باشید نه بدبین. اززندگی خود بهشت بسازید نه جهنم. تمام مشکلاتی که در دنیا وجود دارد توسط بشر ایجاد شده است و خود بشر می تواند ازبین ببرد. چرا که خداوند سعادت بندگانش می خواهد. ریشه ی تمام بی عدالتی ها ، پلیدی ها ، ناپاکی ها ، جنگ ، کشتار ، خونریزی در دنیا که مسبب آن خود بشر می باشد به علت حرص و طمع است چرا که می خواهند یک شبه ره صدساله طی نمایند.
          She said : You should be optimistic not pessimistic. Make paradise out of your life. These are man made problems

        3. جناب آقای ناصری باسلام و آرزوی توفیق یکی از دلائل اینکه مسئولین جوانها را به تحصیلات عالی و تحصیلات تکمیلی ترغیب میکنند این این است که بیکاری را چند سال به عقب بیندازند وگرنه برای بعد از فارغ التحصیلی این جوانان هیچ برنامه ای ندارند آمار بیکاری فارغ التحصیلان فوق لیسناس و دکترا کم نیست میتوانید به سایتها مراجعه کنید کلا آمار تحصیلکردگان بیکار از کسانی که تحصیل نکرده اند بالاتر است آمار را که نمی توان کتمان کرد ما الان با تناقض در بازار کا رمواجهیم بسیاری از صاحبان حرف دنبال کارگر میگردند اما نه کارگر تحصیکرده چون هم سنشان بالاست هم توقعشان زیاد قبول کنید هیچ جای دنیا اینگونه بی برنامه به هر بیسوادی مدرک نمی دهند و بساطی مثل دانشگاه آزاد و پیام نور و غیره برپا نمی کنند و بعد جار بزنند بیایید مدرک بگیرید بعد از آن دیگر خودتان میدانید هر کاری می توانید انجام دهید همه جا برنامه ریزی میکنند که چند سال بعد و نه امروز به چه رشته های نیاز دارند همان قدر دانشجو میگیرند حساب دو دو تا چارتاست چرا لقمه را از پس سرمان بخوریم

  29. سلام
    تبریک به همه قبول شدگان کنکور و ارزوی موفقیت برا شما
    افتخارمیکنم که دایی عزیز بنام دکتر حسن وقارفرد دارم خواستم بگم مثل بعضیا نیس که فقط کسایی که دارن تعریفش میکنن تشکر وتعریف میکنه

  30. صمیمانه به همه عزیزانی که در آغاز مسیر دانشجویی قرار گرفتند تبریک عرض میکنم
    امیدوارم با تلاش و موفقیتی بیشتر از قبل به کار خود ادامه دهند✌

  31. جناب آقای محمد خواجه پور شما که فردی مسئول و دلسوز برای شهر هستید لطفا با کمک دیگران مثل آقای ناصری و بقیه در مورد بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهها در گراش و انجام کارهای غیر از رشته ای که تحصیل کرده اند در گراش گزارشی تهیه کنید والله این بچه های که امروز با امید دارند کنکور میدن و قبول میشن بعدا سرخورده و ناامید میشن متاسفانه ما زمتنی به فکر می افتیم که کار از کار گذشته

    1. نرفتن به دانشگاه لزوما منتهی به ورود به بازار کار نمی‌شود. بهترین حالت به نظر من این است که افراد برای شاغل شدن منتظر پایان تحصیل نمانند و در زمان تحصیل در دانشگاه به شکل پاره‌وقت با بازار کار آشنا شوند. در این حالت هم دارای سابقه کار موثر بوده و هم مدرک مورد نیاز برای اشتغال را دارند.
      کار و تحصیل در مقابل هم قرار ندارد بلکه باید مکمل هم باشد.

      1. حرف شما زمانی درسته که بازار کار به نیروی فارغ التحصیل نیاز داشته باشه مگر شرکت های خصوصی چقدر به نیروی تحصیلکرده احتیاج دارند تازه اگر بفهمند مدرک داری چون میگن توقعش بالاست استخدامت نمیکنند دولت هم سیاست نگرفتن نیروست

  32. به تمام قبولیهای گراش تبریک می گویم خصوصا استاد حسن نژاد مدیر دبیرستان ولیعصر گراش که با توجه به کم لطفی ها و مانع تراشیهایی که اداره گراش در حق ایشان می کنند همیشه بالاترین امار قبولی را دارند خصوصا امسال که چندین نفر قبولی های سه رقمی از این دبیرستان هستند

    1. ولی دانش اموز سوال داشتم شما فکرمیکنین رتبه های که دانش اموزای ولی عصر اوردن چند درصد زحمات خودشون بوده چند درصد همت دبیران وچند درصد تاثیر مدرسه و چند درصد بهای مدیر برای دانش اموز؟
      از بچه ها خودشون بپرسین تا بهتر و واضح تر براتون توضیح بده …..
      به شخصه که با یکی از دانش اموزان برتر صحبت میکردم از مدیرو مدرسه و دبیر مینالید به هرحال ……………………………………

  33. انتقادی داشتم از آقای استاد ناصری عزیر جناب استاد شما جوانان را به تحصیلات عالیه تشویق میکنید فارغ از اینکه چه آینده ای داشته باشند امروز اگر بخواهند کسی را عمل هم بکنند برای بیمار توضیح میدهند که ا ین عمل چه عوارضی برای بیمار دارد برای افزایش آمار دانشجو و فارغ االتحصیل حوانان را به تحصیل تشویق نکننید نمیدانم شاید شما چیزی میدانید که ما نمیدانیم ولی من فارغ التحصیل که چند سال بیکارم و گرفتار می باشم دلیل قانع کننده به ذهنم برای تشویق جوانان به تحصیل نمی رسد من کسانی را که من را به تحصیل تشویق کردند و باعث تلف شدن عمر و زندگی من شدند نمی بخشم

    1. انتخاب رشته درست و سنجیده یکی از عوامل موفقیت در کسب کار آینده افراد است.

      هدف اصلی همایش های انتخاب رشته نظیر انتخاب برتر هم هدایت دانش آموزان به سمت رشته های مورد نیاز شهر در سال های آینده است. حتی اگر فردی علاقه خاصی به رشته ای خاص دارد باید او را از شرایط کاری آینده آن رشته مطلع کرد تا بعدا دچار پشیمانی نشود. انتخاب آگاهانه و منطقی مسلما ناراحتی و پشیمانی در پی نخواهد داشت.

  34. اصلأ درست نیست که ادامه تحصیلات دانشگاهی رو منع کنیم.شماها ک فارالتحصیل بیکار هستید.لابد رشته ی انتخابی شما در شهرمان بازار کار ندارد.وگرنه الساعه مشغول بکار میشدید.
    از آقای ناصری کمال تشکر رو دارم.امیدوارم راهنمایی های ایشان موجبات بهترین انتخاب ها رو برای این عزیزان فراهم کنه
    چیزی که آینده رو رقم میزنه رتبه نیست…رشته هست

    1. آره جون خودت ۴سال دیگه معلوم میشه شما هم داری تو رویاهات سیر میکنی اگر تو اجتماع نیستی یک کم به مطالبی که تو سایتها راجع به بیکاری و رشته های خوبی که بیشترین بیکاری دارند یک سری بنداز تازه این اطلاعات مال امروزه نه مال ۴ سال بعد ما هم این اشتباه را کردیم رشته ای که امروز کارش زیاده ۴ سال بعد وضعش با الان فرق میکنه تازه اگر پسر باشی میشه ۶ سال بعد

  35. سلام خدمت همه دوستان( از شاکران تا نا امیدان !)

    خدمت همشهریام عرض کنم که :
    ۱.تحصیلکرده بیکار زیاده
    ۲.اونایی که دنبال کارگر میگردن هم زیادن

    فقط باس توجه کرد که اولا یه حلقه واسط نیازه که این دو تا رو به هم برسونه، ثانیا کارفرما دنبال کارگری میگرده که کاربلد باشه و نه فقط مدرک گرفته باشه

    مشکل اول(حلقه واسط) که بوسیله موسسه ای بنام ” موسسه کاریابی” حل میشه که زیر نظر اداره کار هستش و ایشالا تا یه ماه دیگه تو گراش راه اندازی میشه(لار دو تا داره، جهرم هم دو تا داره)
    و مشکل دوم رو بچه ها خودشون تو دانشگاه و ایام تحصیل باس بفکرش باشن و یکم برن تو بازار کار و به معدل های ناپلئونی قناعت کنن

    عزت زیاد

    1. جناب آقای محقق ممنون از ارایه ی راهکار حضرتعالی. آره همانطور که فرموده اید داشتن مدرک لازم است اما کافی نیست. امروزه مراکزکار می گویند اگرچیزی بلدی بفرما تو. پس علاوه برمدرک ، توانمندی ، کارآمدی ، کاربلد بودن ، داشتن مهارت لازم ، عمل گرا بودن و پای کار بودن نیز مهم است. درروانشناسی هوش به دو دسته تقسیم می کنند : ۱ – هوش شناختی ۲ – هوش هیجانی ، هوش شناختی یعنی توانایی یادگیری ، یعنی استعداد ، یعنی عقل یعنی IQ – اما هوش هیجانی یعنی هوش اجتماعی ، یعنی مهارت فردی و اجتماعی ، یعنی سبک زندگی ، یعنی آداب معاشرت ، یعنی تعامل اجتماعی و … یعنی EQ . درتمامی مقاطع تحصیلی به هوش شناختی توجه می شود اما متاسفانه به هوش هیجانی توجه نمی شود و مشکل اکثر دانش آموزان ، دانشجویان و فارغ التحصیلان مربوط به هوش هیجانی است که باید به این هوش درخانواده ها ، مدارس و دانشگاهها نیز توجه شود تا هم تحصیلکرده باشیم و هم ماهر ، توانمند ، کارآمد ، کاربلد ، عملگرا و پای کار. باید ازسواد دانشگاهی خود استفاده کرد و کارآفرینی نمود ، درغیراین صورت می شویم تحصیلکرده ی افسرده که هیچ خاصیتی نخواهیم نداشت و فقط عمر محدود و گرانمایه ، وقت ، انرژی و سرمایه ی خود و مملکت را هدرداده ایم.

  36. باید از آقای جعفر اژدری تقدیر و تشکر کرد که این روز ها کمتر نامی از ایشان برده می شود. در مدت زمان مدیریت کانون طه گر چه مشکلات و عیب هایی در مدیریت شان وجود داشت اما تلاش ها و زحمات سه ساله ایشان را نباید نادیده بگیریم.
    نتایج بسیار خوب کنکور امسال بعد از تلاش خود دانش آموزان، بی شک نتیجه زحمات آقایان ناصری و اژدری طی سالیان اخیر است. قدر این عزیزان را بدانیم.

  37. بنده معتقدم تمام تحصیل کرده های بیکار از بی تدبیری و بی برنامه بودنشون در طول دوران تحصیل و قبل از آن و بی عرضه بودنشان در حال حاضر میباشد و این باعث شده است که الان فلک زده شوند.
    از ماست که بر ماست.

  38. انسان بزرگ به انسان کارآفرین میگن اگه نمی فهمی کارآفرینی یعنی چه یک کم مطالعه کن مگه ما چند تا کارآفرین واقعی داریم توی گراش وگرنه شعار دادن و حرف مفت زدن زمانی که نفست از جای در میاد که دیگران به صورت مستقم و غیر مستقیم گرمش میکنند کار ساده ای آره

  39. سلام. خدا قوت به تمام کنکوری‌ها! تبریک به رتبه‌های برتر و هرکس از رتبه‌اش راضیه.برای همه آرزوی موفقیت دارم.
    یک تشکر و خداقوت ویژه به آقای ناصری و تمام کسانی که در این راه زحمت می‌کشند.

  40. من هم به نوبه ی خود به خانم کوثر شیروان تبریک عرض می کنم و آرزوی موفقیت بیشتر ایشان را در سطوح عالی تحصیل از خداوند متعال خواهانم. من از تدریس برای چنین شاگردی لذت می بردم و از شنیدن این خبر بسیار خوشحال شدم . این هم یک نمونه از دانش آموزانی که در گراش درس خواند ولی اراده ی خوبی داشت.

    1. ما نیز کسب رتبه ی ۷۱ توسط خانم کوثر شیروان به این داوطلب سختکوش ، تلاشگر ، جدی ، منظم ، ممتاز و برتر ، خانواده ی محترمشان ، مدیریت ، کارکنان و دانش آموزان دبیرستان محترم کوثر گراش ، همکاران محترم فرهنگی و مردم فرهنگ دوست شهرستان گراش تبریک و تهنیت عرض می نماییم. از دبیرستان محترم کوثر که زحمت کشیده اند بخاطر موفقیت این داوطلب گرامی جلو اداره ی آموزش و پرورش پارچه نوشته ای نصب نموده اند ، بسیار ممنون و سپاسگزاریم.

  41. کسی از نتایج آزمون گروه تجربی خبر داره؟
    جناب آقای دارشی همه رشته های تحصیلی و شغلی در جای خود ضرورت داره ولی بر اساس تجربه شخصی بنده ، محصلین گروه تجربی بخصوص اگه رشته های علوم پزشکی رو انتخاب کنند آینده شغلی بهتری دارند. الان در سطح گراش شما چند فارغ التحصیل علوم پزشکی بیکار سراغ دارید؟ همیشه هم بیمارستان و دانشکده علوم پزشکی به نیرو احتیاج داره و مخصوصا در رشته پرستاری آینده شغلی به صورت استخدامی تضمینی هست. حقوقشم هم به نسبت خوب هست . از همه بهتر امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر و دکترا وجود داره و احتمال هیات علمی شدن در دانشکده گراش هم کم نیست

  42. گرچه انتخاب رشته در دبیرستان و دانشگاه تا حد زیادی بر اساس علاقه شخصی هست ولی اونایی که از بیکاری بعد از فارغ التحصیلی مینالند بهتره قبل از انتخاب رشته به فکر باشن. توی گراش فعلا فرصت شغلی برای فارغ التحصیلان رشته پرستاری، اتاق عمل و هوشبری به صورت تضمینی وجود داره. و از همه مهمتر دانشکده دولتی علوم پزشکی گراش هم این رشته ها رو داره. همین عزیزان اگه در مقاطع عالی تر نیز ادامه تحصیل بدن به عنوان مربی، مدرس و حتی عضو هیات علمی این دانشکده هم پذیرفته میشن. حالا باز هم برید رشته های ریاضی و انسانی انتخاب کنید و بگید کار نداریم!!!!!!

  43. باسلام و عرض تبریک خدمت همه ی دوستان عزیزم که با وجود تمام سختی ها موفق به کسب رتبه مورد نظرشون شدن و امیدوارم در مراحل بعدیم مانند الان بااراده وقوی وارد بشن…
    همچنین یه تشکر مخصوص به جناب ناصری استاد پیگیر .زحمت کش و مهربانم بدهکارم چون وجود همیار و مشاوری مثل ایشون باعث شد من رتبه ی مورد نظرم رو دررشته های مورد علاقم بدست بیارم…آرزوی سربلندی و توفیق برای ایشون و خانواده محترمشون دارم.

  44. درخصوص اون کامنتی که یکی از همشهریان راجع به بیکاری نوشته بودن باید بگم باوجود مشکل بیکاری نباید این نکته رو ازیاد برد که خیلی ها خودشون دنبال کار نمیرن..تحصییلات آکادمیک به تنهایی کار نمیاره و این خود ما هستیم که باید دنبال کار بریم…هرچند برای مادخترخانم ها موقعیت کاری چندان بالا نیست و این به دلیل فرهنگ کار و ازدواج تو این شهرستانه..متاسفانه خانواده ها فکر میکنن ازدواج زود هنگام دختران باعث جلوگیری از بعضی مشکلات اجتماعی میشه ..این در صورتیه که شاید این نوعی اجبار باشه ..منظورم از اجبار.اجبار خانواده یا اشخاص دیگری نیست..یه نوع اجبار و محکومیت فرهنگیه که به جای ادامه تحصیل دختر باید ازدواج کنه..درصورتی که جامعه ما به نیروی تحصیل کرده زن هم نیاز داره..ومعدود افرادی هستن که هم ازدواج میکنن وهم ادامه تحصیل میدن…کار کردن توهیچ سنی عار نیست..وچه بهتر اینکه فرد با داشتن تحصیلات عالیه مشغول به کار بشه..من با اینکه ۱۸ سال بیشتر ندارم حدود سه ساله مشغول به کارم…باید پذیرفت اینکه خیلی از تحصیل کرده ها مشکل بیکاری دارن درصدزیادی خودشون مقصرن..متاسفانه جامعه ما فقط به مادیات توجه داره.شعارنیست اینکه پول بدون فرهنگ پشیزی ارزش نداره…همشهری محترمی که فرمودید ادامه تحصیل بی فایدست و تحصیل کرده هارو فلک زده و بد بخت خوندید..این رو هم بدونید اون کسی فلک زده و بدبخته که با وجود حساب بانکی پرپول و خونه ی لوکس.فقرشعور داشته باشه ..امیدوارم خدا به این آدما کمک کنه.وگرنه تحصیلکرده ای که وااااااقعا بخواد کار کنه براش فراهمه…
    پرحرفی این حقیرو ببخشید…شادباشید
    یاعلی

  45. بنام خدا:
    با سلام، “هدفتان را بلند بگیرید”، هر رشته ای که انتخاب می کنید اول باید مورد علاقعه اتان باشد چون در طول زندگی باید باهاش زندگی کنید ضرب المثلی است “شما با کارتان (رشته تحصیلی تان ) ازدواج می کنید”، یعنی حد اقل یک سوم از عمرتان در محل کارتان هستید و با تخصصتان سرو کار دارید (بعضی مواقع بیشتر از زمان بودن با خانواده و بچه ها). سعی کنید همیشه در زندگی “نصفه پر لیوان را ببینید نه نصفه خالی”. درست است که ما گراشی ها دوران سختی داریم می گذرانیم و این سختی بر شما جوانان عزیز دو چندان است ولی همیشه اینطور نخواهد ماند. بصراحت می توانم بگویم که اگر کارهایی که در گراش است بخود نیروهای بومی (گراشی و شهرستان گراش) داده شود حتی یک گراشی، اردی، بیرمی، خلیلی و…..بیکار نخواهند ماند و همه از زندگی خوب و مرفه ای برخوردار خواهند بود. لطفا به دادستان زیر توجه کنید:
    در جلسه ای آقای محبی لاری نماینده اسبق لار اظهار داشتند “ما هوای نیروهای خودی در گراش داریم و ببالاها گفتیم که تا امکان دارد آقای ا.م در پست خود باقی بمانند”. این جملات از نظر سیاسی پر معناست، معنی این جمله اینست که اگر شما گراشی ها با ما لاری ها کنار بیایید ما بشما همه چیز می دهیم (کار، مدرک، شغل دائم العمری، زمین، خانه، پست و مقام، و……ولی اگر با ما نباشید هیچکدام از اینها نیست و حتی شخصیت شما را خواهیم کشت و اگر ………(بیاد سخنان بوش پسر رئیس جمهور آمریکا بعد از سناریوی ساختگی ۱۱ سپتامبر افتادم که می گفت “یشما یا با مایید یا بر ما” بدین معنی است که اگر با ما باشید همه چیز می توانید داشته باشید رئیس جمهوری، نخست وزیری، پول، زندگی و….واگر با ما نباشید زندگی شما را نابود خواهیم کرد و اگر هم مال و منالی داشته باشید از شما خواهیم گرفت. اما آیا زندگی به همین منوال خواهد ماند؟؟؟؟؟؟؟؟
    برادر/خواهر عزیز، ما در تمام زمینه ها توانستیم و میتوانیم خلاء ها جامعه را پر کنیم (مثل جبهه های جنگ) ولی در مسائل تخصصی در جا زدیم، ما از نظر نیروی تخصصی خیلی خیلی ضعیف هستیم. البته تقصیری هم نداریم وقتی بچه های خالص، پاک، و معصوم از روز اول که پا به کلاس گذاشتند و الفبا را شروع کردند در گوششان بطور مستقیم و غیر مستقیم خوانده می شود “درس به چه دردی می خورد بروید دبی، قطر، کویت و پولدار بشوید و بهترین ها را …….داشته باشید” خودتان بهتر می دانید پایان کار چه خواهد شد. در صورتی که بجای این حرفها باید به آنها انگیزه داد تا به آینده ای روشن وامیدوارکننده ای بیندیشند و با تلاش و کوشش به آرزوهای خود دست یابند. “بلند آسمان جایگاه منست” باید شعار روزانه شما باشد و شما با موفقیتتان در کنکور ما را خیلی خوشحال کردید و از هم اکنون فکر گرفتن مدرارک دکترا و فوق دکترا باشید. باور کنید اگر همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند به این مضمون “ایران باید آنقدر در علم پیشرفت کند که دانشمندان دنیا برای استفاده از منابع علمی باید فارسی یاد بگیرند”. پس هنوز راه طولانی در پیش است و نیاز مبرم به متخصص. والسلام

    1. آقای دکتر وقارفرد بنده نیز با صحبت های شما موافقم

      اما دو نکته:
      ۱) متاسفانه به دلیل کمبود نیروهای بومی در پست های کلان مدیریتی استان و کشور از یک طرف، و وجود پارتی و رابطه به جای شایسته سالاری و ضابطه از طرف دیگر، باعث شده است تعدادی از جوانان لایق و متخصص این شهرستان از نعمت کار مرتبط با رشته تحصیلی شان محروم شوند. که این امر باعث سرخوردگی و ناراحتی این عزیزان شده است. این امر همت مسئولین و معتمدین شهر را می طلبد که به فکر ایجاد اشتغال و تولید در شهرستان باشند. یکی از این راه ها هدایت سرمایه های همشهریان به سمت ایجاد مجتمع های تولیدی و به طور کلی رونق اشتغال در شهرستان است.

      ۲) سوالی که ذهن بنده را به خود مشغول کرده و همچنان نتوانسته ام پاسخی جامع به آن ارائه کنم:
      آیا وجود سرمایه های هنگنفت و ثروتمندان گراشی در کشورهای حوزه خلیج فارس، در مجموع به نفع آینده شهرستان است یا خیر؟ چراکه از یک سو با خیراندیشی این عزیزان بسیاری از مشکلات و چالشهای شهر و شهرستان مرتفع شده است و از سوی دیگر فرهنگ ثروت اندوزی و علم گریزی را در جامعه کوچک گراش به شدت ترویج داده است.

        1. اقای عظیمی روی حرفم با اقای وقارفرداست نه شما . کسی که مدتهاست با حرفهای سبک و کم ارزش دارد ابروی خوش و گراش را می برد

  46. باسلام
    جاداره از همین جا از جناب اقای ناصری به خاطر زحماتشون تشکر کنم….و همجنین جناب اقای احمد حسن نزاد مدیر دبیرستان ولی عصر و جناب اقای صادقی معاونت این دبیرستان. به خاطر تلاششون درجهت بیشرفت دانش اموزان سباس گزارم…و از همه اساتیدی که در این راه موفقیت منو همراهی کردن….

  47. حدس میزدم همه چی رو سر تجربی ها خراب بشه.
    اما اینجا میخوام به دوستام اقای قاسمی و سرخی و برازش و… تبریک بگم و همچنین تشکر از اقای مهیایی و ناصری.
    اما این جرفاتون اصلا عادلانه نیست شما نسبت به تعداد متقاضی بسنجید میفهمین زیاد هم بد نیست.

  48. شما اگه دقت کنید امسال لار به جز دو سه نفر هم رشته ی خوب تجربی نداشته فقط محض اطلاع مقایسه کنندگان.
    مثلآ اقا مهدی هر چند خودش از رتبه اش راصی نیست و خبر دارم این چند روزه چی کشیده اما اگه دقت کنین داوطلبای منطقه سه تجربی تعدادشون به تنهایی تقریبا برابر با کل داوطلبای کشور ریاضیه. 

  49. قبول شدگان عزیزتبریک
    نه به خاطر ورود به دانشگاه، بلکه فقط به خاطر موفقیت از عبور مانعی دشوار

    ولی این راهی که دولت در پیش گرفته ۲۰-۳۰ سال پیش انگلیس این سیاست رو به کار برد و بعدها شکست خورد و اعلام کرد نیازی نیست همه برن درس بخونن.

    من نمی گم درس نخونید. ولی همینطور که عزیزان گفتند بعدش برای کار مشکلاتی وجود داره که عرض می کنم.
    ۱- دولت فعلا اعلام کرده تا ۸ سال دیگر نیروی رسمی نمی گیره ، و اگر هم بگیره از نیروهای پیمانی اش که الان در حال کار هستند رسمی خواهد کرد و این یعنی بیخیال کار دولتی بشید مگر اینکه پارتی داشته باشید.

    ۲- اون دانش آموخته ای که بعد از اخذ مدرک پول داره و می تونه با سرمایه خودش شغلی دست و پا کنه خیلی باید بجنگه یا قوی ظاهر بشه چرا که هم صنفی های خودش مثل برق شروع می کنن به چوب لای چرخ گذاشتن، اسم نمی برم ولی یه جستجو کنید می بینید همه ی صنف ها دچار همین معضل هستند.

    ۳- اگر پول نداشته باشید و با وام درس خوندید و الان بدهکار هستید و دنبال کار ، باید بدونید اول حمالی کردنه. به خاطر چندرغاز حقوق مجبورید برای این و اون کار کنید تا بتونید قسط ها رو پرداخت کنید. شانس بیارید صاحبکارتان بیمه تون کنه.

    ۴- مدرک تحصیلی توقع هم بالا می بره. مطمئن باشید تن به هر کاری نمی دید. این یعنی محدود شدن زمینه های کاری.

    ۵- شروع کار برای شرکت دیگران مصادف است با حقوق کم در ابتدا. باید همه چی رو تحمل کنید.

    ۶- یه نکته ای رو فراموش نکنید. تا شما ۴ سال برید درس بخونید و برگردید ۴ دوره فارغ التحصیلان قبل از شما وارد بازار کار می شن. و این یعنی فرصت های شغلی یکی یکی داره از دست می ره. این یعنی اینکه اگه داری مهندسی عمران می خونی ، اینو بدون هرچی مهندس هستند باضافه ی ۴ دوره فارغ التحصیلی کن که مهندس شدن و حالا نوبت شماست… تنها راهش اینه که خیلی تاپ باشید.

    ۷- به وعده وعید های مسئولین اعتماد نکنید. خیلیا تو پاچه شون رفته. مثلا می گن برید رشته پزشکی بخونید اورتوپد بشید توی بیمارستان گراش حتما استخدام می شید. دیدم که می گم. حرفه آقا حرفه. این یه جاش بود بقیه هم همین شکلن.

    ۸- من شدیدا موافق اینم که برید بیرون از شهر تحصیل کنید. شهرهای بزرگ. شهرهای خیلی بزرگ. برید زندگی رو تجربه کنید. فرهنگ یاد بگیرید. آقا فرهنگ یاد بگیرید… رفتار یاد بگیرید. تعامل یاد بگیرید. تفکر کردن رو یاد بگیرید. این که چرا و چگونه. شهرما از لحاظ فرهنگی ضعیفه. حداقل توی این بخش به درد شهر بخورید. چهارتا آدم فهمیده به شهر اضافه شه بهتره از اینه که هی بچه بزان و بی فرهنگ تحویل جامعه بدن.

    ۹- سواد با مدرک فرق داره. اگه توی رشته ای کارتون خوبه توی همون رشته درس بخونید و مدرک رو صرفا بزارید برای گواهی بر توانایی های شما.

    ۱۰- البته باید در نظر داشته باشید که در اکثر دانشگاه ها شما چیزی بهتون یاد نمی دن. وضع استادای دانشگاه هم بهتر از بقیه نیست. اونها هم داد از بی حقوقی و بی پولی و عدم احترام کافی به مقام استاد می زنن.پس از همچین ذهن- درگیر-نانی انتظار سنگ تمام گذاشتن برای دانشجوهاش نداشته باشید.

    ۱۱- الان براتون بنر می زنن که فرزندم قبولی شما را در فلان فلان تبریک عرض می نماییم…. باشه خوشحال بشید ولی بعد از گرفتن لیسانستون انتظار نداشته باشین هی چپ و راست براتون بنر بزنن. ۸ سال پیش لیسانسمون گذاشتیم درکوزه ، کسی هم مهم نبود و نیست الان .. والا

    ۱۲- در طول تحصیل در دانشگاه عمدتا ۳ نوع تغییر بیشتر دیده می شه.
    تغییر در رفتار / تغییر در گفتار /و تغییر در ظاهر….
    نگران حرف دیگران نباشید . هرکدوم از این تغییرات براتون پیش اومد نگران نباشید. طبیعیه ، علاجی هم نداره.

    ۱۳- ترم اول وقتی برگشتید کنار خانواده از سختی های خوابگاه و درس و فلان بهمان اصلا چیزی نگید چون بعدش ۲ سال میری خدمت (آقایون) و توی سه ماه اول بهت نشون می دن سختی یعنی چی

    ۱۴- اگه خدمت سربازی نرفتید (آقایون) دو سال دیگه هم به اون چهار
    سال بالا اضافه کنید.

    ۱۵- خانوم ها خیلی نگران نباشن چون بازار کار برای اونا راحت تر پیدا می شه چرا که هم میشه حقوق کمتری بهشون داد و هم اینکه خانم هستند دیگه … خودتون فهمیدید…

    ۱۶- میگن ملاصدرا وقتی می خواست درس بخونه پول نداشت. اول رفت سرمایه اندکی قرض کرد. یه سفر رفت تجارت. با سودش سرمایه داد به دایی اش . اونوقت دایی اش کار می کرد این هم درس می خوند و شد عالم دهر…

    حالا ما نه پول داریم ، نه کسی که دستمون رو بگیره و نه دولتی که بهمون اهمیت بده.. توی این شرایط نمی شه اصلا درس خوند، ولی اگه یه پدر ، مثل مرد پشتته، یه پدر که هر چی کم داشته باشی سه سوته ردیف باشه ، برو درس بخون ، چه کاریه که بیای کار کنی. والا

    هرچی گفتم بی غرض گفتم. می تونستم با غرض بنویسم. ولی فعلا به کسی کاری ندارم.
    حالا خواه پند گیر خواه ملال.

      1. آفرین بسیار عالی بود.فقط اینو اضافه کن دخترایی که از شهر میرن بیرون دیگه دیده نمیشن و امکان تاخیر تو ازدواجشون هم هست.اونو هم به جون بخرن.چون معضلیه واسه خودش.

    1. باسلام
      جناب…فرمایشاتتون درست و قابل احترام…امابهتره تومورد ۱۵ تجدید نظر بفرمایید..درسته شاید بعضی از خانوما با حقوق کم راضی میشن ولی این به این دلیل نیست که سطح کارشون پایینه…این تصور کاملا غلط آقایون این مملکته که یه زن نمی تونه یا نباید حقوقش بیشترازیه مرد باشه هرچند اگه کارایی یک زن چند برابر مردان در جامعه باشه…خلاصه بگم تازمانی که ماایرانیا طبق میراثی که از اقوام دیگه به ما رسیده همچنان زن رو از مرد کم تر بدونیم…بیشتر از رشد فرهنگی منتظر پسرفت جامعه باشیم…
      به امید فرداهای بهتر ……..باتشکر.
      azadeh

  50. اکرجه تعداد داوطلبای تجربی بیشتره ولی به همین میزان سیاهی لشکرشم بیشتره.
    اکرجه دور دبیرستان دانش اموز ریاضی سختی های بیشتری را متحمل میشه نسبت به سایرین ولی ورود به دانشگاهش راحتره اونم نه هر دانشگاهی.
    بس سعی نکنیم رتبه های خوب ریاضی رودلیلش تعداد کم داوطلبان و رتبه های نه چندان راضی کننده تجربی ها رودلیلش زیاد بودن داوطلبان تلقی کرد.
    خدا مطمین باش مزدزحمات دانش اموزو میده..
    درضمن همه هم میدنن کنکور ریاضی سخت تر بوده هم دروس عمومی هم تخصصی.

  51. دانش آموز پر تلاش سرکار خانم کوثر شیروان
    کسب رتبه ۷۱ کنکور سراسری ۹۳ در رشته علوم انسانی را به شما و خانواده محترمتان تبریک عرض می نماییم.
    مدیریت و کارکنان دبیرستان کوثر گراش

    1. دمتون گرم مدیریت محترم دبیرستان کوثر…
      هر چند تعداد کمی از مدرسه های گراش به کنکور دانش اموزان اهمیت میدن.و خیلی یاریشون نمی کنن.اما یک تبریک خشک و خالی بازم باعث ایجاد انگیزه و دلگرمی میشه ..بازم به معرفت شما.
      اما مدیریت مدرسه ام البنین زحمت همونم به خودشون ندادن..

      متاسفم واقعا.

  52. سلام وتبریک به خانواده های زحکتکش این عزیزان قبل از همه
    بنظرم رتبه ها با این کیفیت وسطح آموزش واهتمام اندک رفع تکلیفی آموزش وپرورش شاهکار است حالا اگه اندکی آموزش وپرورش مسئولانه تر وارد گود بشه قطعا بهتر نتیجه میگیریم ان شاءالله سال بعد وبه همت مدیران جدید فرهنگی شهرستان گراش دارای ظرفیت بالایی است که به منصه نرسیده دختران وپسران ما گنجهای پنهانند که باید کشفشان کرد آنکه وظیفه دارد خسته است ودیگر بقول اقای وقارفرد محبی های لار هوامون ندارن !!!!؟؟؟؟

  53. چند نکنه رو لازم دیدم بعد از خوندن کامنت های بالا بگم:
    اول اینکه جناب اقای ناصری من هم تشکر میکنم از زحمات جنابعالی که اگر یک نفر لایق دست مریزاد باشد شمایی
    امافکر میکنم جا داره اینجا از اقای جعفر اژدری هم تشکر کنم چون بالاخره این جنب و جوش علمی که در شهر به وجود امده حاصل تلاش های افراد هست نه یک فرد هرکسی به اندازه خودش کمک کرده
    @”علی”
    علی اقا کسی شما رو مجبور نکرده بود برین دانشگاه شما احتمال قریب به یقین یه رتبه ی خیلی بدداشتین خب طبیعیه باید تصمیم میگرفتین بین کار و یه رشته و دانشگاه سطح پایین … توانایی شما در حد تلاشتون بوده اگر بیشتر تلاش میکردین قبل کنکور الان نیازی نبود شکستتون رو بر دوش دیگران بندازید
    توی یکی از کامنت ها یه نفر گفتن اقای ناصری به خاطر سود خودش مردم رو به دانشگاه میفرسته
    چه طور فراموش کردین تمام فعالیت های مشاوره ای اقای ناصری رایگان هست
    اما در اخر
    تمام کسایی که دچار مشکل شدند چه اون هایی که رفتن دانشگاه و بیکارند و چه اون دانش اموز های تجربی که امسال ضعیف کار کردند …. یبا یک بیت شعر حرفمو میگم … شیشه نزدیک تر از سنگ ندارد خویشی ،،هر گزندی که به هر کس برسد از خویش است
    مقصر خودتونید که برای کارهاتون خود سرانه عمل میکنید
    لزوم داشتن مشاور خوب رو فراموش نکنید
    اما یک سری افراد که راجع به امام جمعه بحث هایی میکنند … اینجا ارتباطی نداره لطفا فضای تمیز علمی رو الوده نکنید با صحبت هاتون

    1. آقای زارعی یا درایران زندگی نمی کنید یا یا از واقعیت ها اجتماع خبر ندارید بسیاری از بیکاران از فارغ التحصیلان رشته هایی هستند که تا چند سال قبل به آنها رشته های بالای دانشگاهی میگفتند مانند حقوق و کامپیوتر و غیره (اگر زحمت نیست خودتان تحقیق کنید ) بسیاری از بیکارن فارغ التحصیل دانشگاههای سراسری هستند وقتی هر بیسواد ی که سالانه دهها تجدیدی می آورده را به دانشگاه هدایت کنیم همین میشود که میبیند منظور از مشاوره هدایت افراد با استعداد به رشته هایی است که علاق دارند و مور نیاز جامعه است و لاغیر

    2. جناب آقای زارعی و اژدری ، ما نیز قدردان الطاف و زحمات شما بزرگواران هستیم. موفقیت ، حاصل تلاش یک تیم است. از تمامی عزیزانی که دغدغه ی پیشرفت شهرستان گراش دارند و در این زمینه دلسوزی می کنند ، سپاسگزاریم.

  54. من علاوه بر تشکر از استاد ناصری و مهندس اژدری از زحمات همه ی معلمان تشکر می کنم. یادمان باشد که ما حتی نوشتن نام خودمان هم بلد نبودیم و معلمان ابتدایی برای ما زیاد زحمت کشیدند. اگر دبیران در کلاس های عادی مدارس پایه و مفاهیم درسی را یاد ندهند مدرسان کنکور نمی توانند نکات بالاتر از سطح کلاس را یاد دهند.

    1. آقا مرتضی ما نیز از ابراز لطف و محبت حضرتعالی بسیار ممنون و سپاسگزاریم. ما نیز مدیون و قدرشناس معلمان ابتدایی خود هستیم. جمله ی معروف و پرمعنایی در رابطه با اهمیت مقطع ابتدایی وجود دارد که می گوید : ابتدایی ، ابتدایی نیست. یا : نگاه ابتدایی به ابتدایی ، اشتباه بزرگی است.

  55. تو این مملکت درس خوندن و مدرک گرفتن به هیچ دردی نمیخوره
    اگه راس میگین آمار اون تعداد لیسانسه ها و فوق لیسانسه ها و دکترا
    که بیکارن و بدین
    کسایی که از ترس سربازی درس خوندن
    مدرک گرفتن
    حالا نه اون مدرک داره به کارشون میاد نه کارت پایان خدمت دارن نه کار
    😐

  56. بنده هم به نوبه خودم تبریک عرض میکنم بالاخص به دوستم جناب قاسمی

    ۱) آمار کنکور امسال گراش فراتر از انتظار بود . این یعنی سطح علمی رو به رشد هست . و امیدوارم در چند سال اینده نه فقط در منطقه بلکه در استان هم حرفی برای گفتن داشته باشیم .

    ۲) همانطور که عزیزان گفتن مقایسه گراش و لار اصلا کار درستی نیست .گراش رو باید با گراش مقایسه کرد . اما به نظر من سطح علمی گراش با توجه به جمعیت از لار هم بیشتر هست . من خودم مدرسه نمونه دولتی لار درس خوندم . و کاملا با جو این مدارس اشنا هستم و لازم به ذکر هست که در لار و در این دو مدرسه جو درس خوانی آن هم فقط بین چن رتبه نخست مقطع وجود دارد. و سایرین سیاهی لشکر هستن . من سال پیش دانشگاهی رتبه دوم مدرسه نمونه دولتی لار بودم . و ان هم بین رتبه ۱ تا ۱۰ رقابت و جو درس خوانی وجود داشت .

    ۳) در ضمن دانش اموزان مدرسه تیزهوشان و نمونه بیشتر اکثرا از شهر های اطراف هستن نه خود لار . شما بیایید این دو مدرسه را از لار حذف کنید . و حالا بسنجید . شک نکنید که مدارس عادی لار در مقابل مدارس گراش حرفی برای گفتن ندارند

    ۴) حال بیایید لار را با جهرم مقایسه کنید امار لار افتضاح هست . دلیل و مدرک سایت کانون فرهنگی آموزش http://www.kanoon.ir/Public/TopStudentsAreas.aspx
    به امار استان فارس نگاه کنید

    ۵) و خطاب به اقایانی که می گویند : عده ای باید درس و علم را رها کنن و بروند دنبال کار آزاد . من باید به شما عرض کنم که خیالتان راحت لازم نیست عده ای چنین کاری کنن . چنین شرایطی برایشان به وجود خواهد امد .

    ۶) اگر به دنبال پول هستید و سرمایه . بله بفرمایید درستان را رها کنید . یکی از اشنایان سال اول ابتدایی سه بار مشروط شد . معلم خطاب به دانش اموز گفت : تو هیچی نمیشی
    دانش اموز فقط یک سوال از معلم ابتداییش پرسید و گفت حقوق شما چقدر هست ؟ معلم هم گفت ماهیانه ۵۰ تومن میگیرم
    عصر دانش اموز وانت پدرش را برمیدارد و به صحرای اناغ میرود که در انجا هندوانه کاشته . طی سه روز هندوانه فروشی ۵۰ تومن کاسب می شود . و به معلمش میگوید ببین من تو سه روز ۵۰ تومن کار کردم اما تو تو ۳۰ روز . و حالا این شخص درامد میلیاردی دارد .

    از این داستان نمیخوام بگم دانش آموزان بروید کار ازاد . نه . همه چیز در دستان شماست . میتوانید با شغل ازاد زندگی خوبی داشته باشید یا با درس .

    شما در دانشگاه باید به دنبال سواد باشید نه مدرک و گرنه بیکارید . شک نکنید .
    به عنوان مثال . پالایشگاه بندرعیاس نیاز به مهندس نفت داشت یک نفر از دانشگاه دولتی و یک نفر از دانشگاه ازاد برای مصاحبه رفته بودند . اما اونی که در دانشگاه ازاد بود قبول شد . دلیلش هم این بود که کاملا به شرایط کار و نرم افزار ها و……. تسلط داشت اما دانشجوی دانشگاه دولتی نه . صرفا چن تا فرمول حفظ کرده و مدرک گرفته و ……

    ۷ ) و در اخر سخنم با خیرین هست . شهر ما نیاز به مسجد ندارد نیاز به نماز خون دارد .لطفا پول هایتان را صرف ساخت مسجد نکنید . لطفا چن تا کارخونه کوچک بسازید و شهرک های صنعتی را اباد کنید . این شهر نیاز به توسعه اقتصادی دارد .

    1. جناب فتحی این آمار از سایتی که معرفی کرده ای مربوط به دانش آموزان عضو کانون فرهنگی قلم چی است ونمی تواند آمار دقیقی از رتبه های برتر کنکور ارائه دهد. اتفاقا لاریها با شرکت نکردن در این کلاسها توانسته اند رتبه های برتر کنکور را بیشتر از بسیاری شهرستانها کسب کنند.

      1. امار سایت قلم چی فقط مختص کانونی هاست ولی تقریب بسیار خوبی برای سنجش هست . اگر در لار عده ای در این ازمون شرکت نکردند لاجرم در جهرم هم بوده اند عده ای که شرکت نکنند . کانون فرهنگی از این جهت معیار خوبیست که امار شرکت کننده ها بسیار بیشتر از موسساتی مثل گاج و گزینه دو هست. ( بازهم میگم دقیق نیست اما معیار خوبیست )

  57. هر سال بعد از اغلام نتایج کنکور بیشتر ازهمه کسایی که رتبه آوردن مورد توجه قرار میگیرن
    اما این وسط حتی نمیان از کسایی که شبانه روز و بدون کوچکترین چشم داشتی به موفقیت این دانش آموزان کمک میکنن تشکر و تقدیری به عمل بیارن
    آقای محمد ناصری یکی از افرادین که از وقتشون واس موفقیت بچه ها میزنن اما هیچ وقت اونطوری که شایستشونه ازشون تقدیر نشده

    1. ممنون از لطف و محبت حضرتعالی. ما همیشه شرمنده ی اخلاق و معرفت ،ابراز لطف و محبت افراد قدرشناسی همچون جنابعالی ، مردم و دانش آموزان و سایر دوستان قدرشناس هستیم. ما که ازخودمان چیزی نداریم هرچه است همه اش لطف خداست. از این بابت خداوند سبحان شاکریم و از این که این حقیر را همواره مورد لطف و محبت خود قرار می دهید بسیار ممنون و سپاسگزاریم. امروز گراش در تمامی زمینه ها ، شدیدا” به نیروهای متخصص و متعهد نیاز دارد. این امر میسر نمی شود مگر با همت و تلاش و پشتکار جوانان ما و ادامه تحصیل آنها به ویژه درمقطع ارشد و دکترا.

  58. تبریک به همه بچه ها ی گل کنکوری گل کاشتید. ایشالله این روند در سال های بعد هم ادامه داشته باشه. اگرچه موفقیت در کنکور یک مبحث ریشه ای و طولانی مدت هستش و نیاز به کار دلسوزانه داره جا داره از همه ی کسانی که در این زمینه فعالیت میکنن تشکر کنم.
    از آقای اژدری دبیر سابق کانون طه- آقای ناصری – آقای فرجی عزیز و باقی دوستان

  59. کسایی که میان در مورد نتایج امسال گراش به خصوص رشته ی تجربی کم لطفی میکنن اکثرا افرادی هستن که چندین ساله از فضای درس و کنکور فاصله دارن و اصلا تخصصی در این باره ندارن.
    یه دبیر ریاضی که خیلی از بچه های تجربی انتقاد کرده وقتی بهش میگیم که سوالای ریاضی امسال رشته تجربی رو دیدین یا نه جواب میده که کنکور به من مربوط نمیشه پس چطور به خودتون اجازه میدین که بیاین در این باره اظهار نظر کنین.
    دوستی که میفرماییید سیاهی لشکر تجربی زیاده یا اطلاعی ندارید یا با تعصب این حرفا رو زدین. اگه دقت بفرمایید میفهمید دو نفری که در دو رشته ی ریاضی و تجربی نمره ی کل تقریبا برابری آوردن رتبه هاشون حدودا ۶۰۰۰ با هم تفاوت داره(برای رتبه های زیر ۱۰ هزار)
    خواهشا افراد منطق داشته باشن و حرفاشون رو با دلیل بزنن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

184 نظر
scroll to top