بستن

خبرنگاران در قاب: لبخند و هدیه

امروز ۱۷ مرداد، سالروز شهادت، خبرنگار شهید محمود صارمی است که به همین مناسبت، به عنوان «روز خبرنگار» نام‌گذاری شده است.

Untitled_Panorama2

در گراش نیز مثل سال‌های گذشته، خبرنگاران شهر برای خودشان مراسمی برگزار کرده‌اند تا از این راه لااقل برای یک روز، با مسئولین، نهادها و دوستداران این حوزه دور هم جمع شوند و ضمن تقدیرها، گزارش کارهای یکساله‌شان را ارائه کنند. این مراسم صبح روز چهارشنبه، ۱۵ مرداد، در محل سالن دوم مجتمع علوم پزشکی امام صادق گراش برگزار شد.

گزارش تصویری این جلسه را از دوربین سعید سرخی ببینید:

مدیر محتوایی هفت‌برکه روایتگر

13 نظر

  1. تخفیف آسیاتک به خبرنگاران به مناسبت روز قلم
    به پاس قدردانی و تجلیل از تلاش و نقش خبرنگاران در تعالی افکار عمومی، روشنگری و آگاهی‌بخشی جامعه، آسیاتک شرایط ویژه‌ای برای ارایه اینترنت پرسرعت ADSL+2 برای خبرنگاران در نظر گرفته است.
    به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، آسیاتک نظر به هدف برگزاری طرح های مناسبتی برای اقشار خاص در مناسبت های خاص و با توجه به اینکه شرکت تصمیم دارد در هر مناسبتی توجه ویژه ای به هر قشر نماید به مناسبت بزرگداشت روز قلم، در طرحی نمادین و جذاب برای مشترکین جدید که با احراز هویت (آپلود تصویر کارت خبرنگاری) از تاریخ ۱۷ مرداد ماه به مدت سه روز اقدام به تکمیل فرم ثبت نام نمایند ۱۰۰ هزار تومان تخفیف ثبت نام سرویس های اینترنت پرسرعت آسیاتک هدیه دهد.
    همچنین مشترکین فعلی آسیاتک که جزو قشر خبرنگارهستند نیز پس از احراز هویت به اکانت مشترک، حجمی به میزان ۱۰ گیگ حجم اضافه و اگر نامحدود بودند ۵ روز اضافه هدیه دریافت خواهند کرد.
    لازم به ذکر است این طرح به مناسبت روز قلم به مرحله‌ اجرا درمی‌آید و کلیه‌ خبرنگاران برای دریافت ترافیک و یا پین کد تخفیف باید حتماً فرم ذیل را از تاریخ ۱۷ مرداد ماه تا تاریخ ۲۰ مرداد پرنموده و با ارسال‌ تصویر کارت خبرنگاری خود همراه با مشخصات کامل نسبت به ثبت‌نام اقدام و از خدمات این شرکت استفاده کنند.

    http://www.asiatech.ir/%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D8%A2%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%AA%DA%A9-%D8%A8%D9%87-%D8%AE%D8%A8%D8%B1%D9%86%DA%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8%D8%AA-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D9%82%D9%84%D9%85

  2. هفدهم مرداد، ﺭﻭﺯ ﺧﺒﺮﻧﮕﺎﺭ ﺑﺮ ﺧﺒﺮﻧﮕﺎﺭﺍﯼ ﺍﻭﯾﻦ ﺩﯾﺪﻩ، ﺍﻭﯾﻦ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﻭ ﺩﺭ ﺁﯾﻨﺪﻩ ﺍﻭﯾﻦ ﺑﺒﯿﻦ ﻣﺒﺎﺭﮎ.

  3. خبرنگارای عزیز در این زمانه بی آبی ؛ خبری و گزارشی هم از چاه های آب بی مجوز و قانون که در این سال های اخیر حفر شده و می شود را تهیه کنید. فاجعه و خیانت به آینده است.

  4. کدوم اینترنت پرسرعت؟
    اینا همش چرته و دروغ
    نه اینترنت سرعت مناسبی داره و نه نماینده‌ش پشتیبانی درست و حسابی..
    تازه از استان درخواست پشتیبانی میدی، پشتیبانی مراجعه نمیکنه و گزارش خرابی کابل کشی واسه استان صادر میکنه… مسوول پشتیبانی به هوش باش و به گوش باش که….
    خبر آمد خبری در راه است….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 نظر
scroll to top