بستن

مجله نخل فارس در زمین فرهنگ می‌روید

گریشنا: مجله «نخل فارس» به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی امیر حمزه مهرابی در ماه‌های آینده منتشر می‌شود.

دکتر امیر حمزه مهرابی در روز خبرنگار در گفتگو با خبرنگار گریشنا گفت: «مجوز این نشریه با گستره انتشار استان فارس در زمینه فرهنگی و ترتیب انتشار ماهنامه است. در جلسه مورخ ۵ بهمن ۱۳۹۲ هیأت نظارت بر مطبوعات با انتشار این نشریه موافقت شد.»

Mehrabi-Hamzeh

مهرابی گفت: «دفتر مرکزی این نشریه در شیراز خواهد بود و قرار است ویژه نامه‌ای با همین نام در گراش نیز منتشر شود. طبق قانون مطبوعات هر یک از شهرستان‌های استان فارس می‌توانند زیر نظر این نشریه، ویژه‌نامه‌ای داشته باشند.»

رییس فعلی دانشگاه علمی-کاربردی واحد قم گفت: «بحمدالله مقدمات لازم برای انتشار منظم این نشریه در سطح استان فارس و «ویژه‌نامه گراش» فراهم شده است، گفتگوهایی با افراد گوناگون برای سردبیری و مدیریت هریک از سرویس‌ها انجام شده و این افراد تقریبا تعیین شده‌اند. پس از تهیه مکان دفتری در شیراز و گراش، در نظر داریم پیش‌شماره‌های نشریه را از حدود مهرماه منتشر کنیم.»

پیش از این علی‌اصغر حسنی نخستین گراشی بود که مجوز یک نشریه مستقل را دریافت کرد. مجوز نشریه «عاشقان ولایت» با زمینه فرهنگی در ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ صادر شد. (+) اما هیچ‌ گاه شماره‌ای از این نشریه منتشر نشده است. دیگر نشریات فعال در شهرستان گراش به صورت ویژه‌نامه نشریات استانی یا سراسری منتشر شده‌اند.

Nakhl

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

18 نظر

  1. خدمت اقای پورشمسی عرض کنم کجای نداشتن نشریه زشته؟شهرستانی که یک اداره هواشناسی،یا پزشکی قانونی،یا کوچکتر از ان کارخانه یخسازی که روستای فیشور و محلچه دارای کارخانه یخسازی هستند زشت نیست حالا میخوام از امروز تا روز قیامت نشریه نداشته باشیم

    1. جناب آقای دکتر امیرحمزه مهرابی
      درود بر شما و بزرگ خاندان شما
      از اینکه حضرتعالی، نشریه خبری و مطبوعاتی فرهنگی گراش را استقلال بخشیده اید بسیار کار ازشمند و بزرگ است.
      امیدواریم صنف های دیگر هم در فکر استقلال گراش باشند و شعارهای توخالی سر ندهند.

  2. ازکی تا حالا یکی مثل حسن وقارفرد از بزرگان گراش شده
    با وجود سرداران شهید و شهدای افتخار افرین گداش، جانبازان معزز. سردارشهرستانی دکتر حسنی و اخوان مهرابی هاو حاج اقا معصومی ودیگر بزرگان شهر جایی برای یکی مثل دکتر وقارفرد.

  3. گراش محترم لطف کنید تجدید نظر در نظر خود کنید یکم منصف باشید نیروهای ارزشی همه در مقامی ولباسی قابل احترام هستن

  4. اقا سهراب
    متاسفم دوست نداشتم اینو بگم ولی اون اقایی که شما حمایتش می کنید حتی نیروی ارزشی هم نیست
    با وجود امثال حاج اق معصومی وآسید جواد وشیخ صادق رحمانیو اعضای محترم شورای دوم وسوم وجهارم یکی مثل دکتر وقارفرد با این هارت و پورتش چه کاره است

  5. اسفندیار عزیز ما نیاز به وحدت داریم من از کسی حمایت نمیکنم واز کل ظرفیتهای موجود استفاده کرد جهت پیشرفت به همدیگر نیاز داریم

    1. جناب اسفندیار گراشی
      مردم به دنبال توسعه و ترقی هستند نه درجازدن و طرز تفکرات قرون وسطایی.
      کسی که تو فکر توسعه ی شهر است برای مردم فرقی نمی کند نماز می خواند یا خیر! مسلمان است یا کلیمی و ارمنی!
      لطفاً فکرت را به روز کن. امروز دنیای اینترنت حاکم شده نه خرافه گویی و خرافه پرستی.
      تاریخ این طرز تفکرها رو به انقضاست.

  6. جناب دنیا دیده
    بله کسی که بدنبال پیشرفت وترقی شهر است مهم نیست که دین و مذهبش چیست اما شایسته سالاری مهم هست و باید بدانیم امثال دکتروقارفرد بدنبال خدمت به مردم نیستند. یا بعبارتی سنگ بزرگ نشانه نزدن است اول باید ظرفیت و توان خود را بداند بعد بدنبال خدمت به مردم باشد.اکنون با توجه به شناخت مردم از پیرامون خود چه از طریق فضای مجازی وآنچه در واقعیت هست مردم سره را از ناسره بخوبی تشخیص می دهند

  7. سلام جناب گرشاسب مث اینکه شما مشکلی دارین با ایشان لطف کنید در اظهار نظر دقت کنید هرچه باشند ایشان فرهنگی هستن وقابل احترام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 نظر
scroll to top