بستن

«صحبت نو» با یک لحن جدید

گریشنا: دور جدید انتشار «صحبت نو» لار با یک تیم متفاوت شروع شد.

مدیر مسئول این نشریه، عبدالحمید غریب‌نواز، چندی پیش با تحریریه قبلی قطع همکاری کرد، و اکنون صحبت نو را با همکاری هیاتی به نام «انجمن بزرگان لارستان» و به سردبیری حبیب مقیمی و تحریریه‌ای جدید منتشر می‌کند.

در یادداشت ۱ این شماره اول، حامد مقدم به مرور اشکالات نشریه در دور قبل پرداخته، و اهداف دور جدید را نیز توضیح داده است. در این یادداشت انتقادی، اشکالات صحبت نو گذشته به این ترتیب عنوان شده است: عدم تامین مالی پایدار، سیاست‌زدگی و گهگاه بهره‌گیری از بحران‌آفرینی در منطقه برای دست‌یابی به مقاصد شخصی و گروهی، توجه ویژه و خاص به شهر لار و فراموش کردن بقیه مناطق، و برد خبری محدود به پهنه لارستان.

صحبت نو در هشت صفحه رنگی همراه با یک ضمیمه چهار صفحه‌ای ویژه کودک و نوجوان منتشر شده است. در این شماره اول، مطالب اصلی صحبت نو را، در کنار اخبار، مصاحبه و یادداشت تشکیل می‌دهد؛ از جمله گفتگو با جمشید جعفرپور، نماینده مجلس، درباره کلنگ‌زنی ساخت بیمارستان تامین اجتماعی؛ گفتگو با عبدالعلی حدادیان، مدیر آموزشگاه فردای دیگر؛ گفتگو با محمدصالح خلیل‌آزاد، دروازه‌بان فوتبال؛ و گفتگو با محمد کمیلی، برنامه‌نویس سیستم‌های آیفون و مک. توجه به مسائل فرهنگی نیز تمرکز اصلی یادداشت‌های این شماره است.

SohbateNow01

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

6 نظر

  1. خوبه خودشون هم قبول دارن که تو منطقه بحران آفرینی میکردن و همچنین به غیر از لار به بقیه مناطق هم نمیرسیدن!!بعد اون آقای اردی که تو گراش میشینه و علیه گراش حرفهای غیر واقع میزنه،دربست ازشون حمایت میکنه و اکاذیب تحویل مردم میده؟؟؟

  2. فامیل دروازه بان خلیل آزاد است نه خلیل آباد آقای غفوری. خلیل آباد که نام کاربری یکی از بچه ها تو انجمن رایانت هست نکنه با اون اشتباه گرفتین؟

  3. سلام
    اصل اصل فامیلش خلیلی ازاد هستش ….
    استاد ریاضی هم داشتیم که فامیلش همین بود و این دروازه بان اقوامشون به حساب میوید ..خودشون میگفت که لاریه ..

  4. حالا بازهم خوبه لااقل اقای غریب نواز شاید تعصب به نفع لار داشته باشه ولی اون بابا ( مدیر مسئول صحبت نو ) نه تنها به نفع لار تعصب داشت بلکه بر ضد دیگر مناطق تعصبی به مراتب شدیدتر داشت%

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top