بستن

واژگونی اتوبوس زائران لارستانی در راه مشهد

گریشنا: خبر اول شماره ۸۰۹ میلاد لارستان، واژگون شدن اتوبوس حامل زانران لارستانی در مسیر طبس در روز شنبه اول شهریور است. خواب‌آلودگی راننده در ساعت ۴ صبح علت این واقعه است. به گزارش میلاد، ۳۴ لارستانی مسافر این اتوبوس بوده‌اند که «اکثریت قریب به اتفاق به جز یکی دو نفر به طور سرپایی معالجه [شده‌اند] و به سفر خود ادامه داده‌اند.»

اما تیتر اصلی این شماره، «برگزاری همایش تخصصی جوان و اندیشه در لارستان» است که در پنجمین دوره‌اش از ۵ تا ۷ شهریور با حضور چند تن از نمایندگان مجلس برگزار خواهد شد.

راه‌اندازی «اورژانس اجتماعی» در لارستانی نیز از خبرهای مهم این شماره است. کار اصلی این اورژانس، مقابله با بحران‌های اجتماعی از قبیل خشونت‌های خانوادگی مثل کودک‌آزاری و همسرآزاری، خودکشی، طلاق، دختران فراری و غیره است.

علی‌اکبر نجیب‌زاده فرماندار لارستان نیز از افتتاح و یا ساخت بیش از ۶۰ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال در هفته دولت خبر داده است.

و اما نکته مهم این شماره، تایید ضمنیِ انتصاب بهزاد مریدی به مدیر کلی ارشاد فارس است. در حالی که هنوز سایت‌ها و خبرگزاری‌های فارس بر سر این موضوع مناقشه دارند، میلاد لارستان در صفحه اول چند آگهی تبریک به مریدی چاپ کرده؛ و در صفحه آخر نیز از قول استاندار فارس نقل کرده است: «از نظر من بهزاد مریدی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس است و حکم ایشان امضا شده و ابلاغ ایشان نیز صادر شده … و هفته آینده به طور رسمی معرفی می‌شود.»

Milad809

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top