بستن

افتتاح و بهره برداری از پنج پروژه‌ی آموزش و پرورش

گریشنا: در آخرین روز از هفته دولت پنج پروژه عمرانی آموزش و پرورش افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش مهرداد بدیع‌زادگان روابط عمومی اداره‌ی آموزش و پرورش شهرستان گراش؛ بعد از قرائت قرآن کریم و جلسه‌ای کوتاه برای تجلیل از خیرین و معرفی پروژه‌ها، درویشی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گراش سخنان خود را با گرامی‌داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک آغاز دهه‌ی کرامت و خیرمقدم به مسئولین و خیرین آغاز کرد.

او با اشاره به پیشتاز بودن خیرین گراشی در امور خیر بیان داشت:«پروژه‌های بسیاری به خصوص در آموزش و پرورش توسط خیرین احداث و به بهره‌برداری رسیده است و پروژه‌هایی که امروز افتتاح می‌شود نیز به همت خیرین احداث شده است. مسئولیت تجهیزات و نظارت برساخت این پروژه‌ها (مدرسه راشدی فداغ و دبستان مهر سلیمی) با اداره کل نوسازی فارس بوده است.»

بعد از آن فرودی فرماندار شهرستان به ایراد سخنرانی پرداخت و ضمن تقدیر از خیرین، گزارشی از عملکرد دولت در شهرستان گراش در مورد پروژه‌های عمرانی ارائه کرد و افزود:«خیرین و دولت دو بال توسعه هستند و به حمدالله در گراش از نعمت خیرین بهره‌مند هستیم و خدمات دولت نیز به خصوص در دولت تدبیر و امید محسوس بوده است و امیدواریم که با توجه به تعامل خوبی که در این دولت با مردم وجود دارد شاهد پیشرفت روزافزون شهرستان به خصوص در زمینه‌ی سرمایه‌گذاری خیرین در فعالیت‌های اقتصادی باشیم تا در بحث اقتصاد و اشتغال جوانان نیز با حمایت دولت به جایگاه مطلوبی دست یابیم.»

amozesh v parvaresh1در نهایت با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از طرف مدیدیت آموزش و پرورش و فرمانداری به خیرین جلسه پایان یافت .

هزینه‌ی پنج پروژه‌ای که در آخرین روز هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری رسید مجموعاً بالغ بر ۰۰۰ ۰۰۰ ۸۳۰ ۱ (یک میلیارد و هشتصد و سی میلیون) تومان برآورد شد.

مدرسه علی‌ابن‌ابیطالب (راشدی) با هزینه ای بالغ بر ۹۰۰ میلیون تومان بر روی زمینی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع و با زیر بنای ۹۱۰ متر مربع در دهستان فداغ، دبستان ۶ کلاسه مهر سلیمی با هزینه ای بالغ بر ۷۰۰میلیون تومان و مساحت ۲۴۰۰ متر با  زیر بنای ۸۲۰ متر مربع در مسکن مهر شهرستان گراش توسط خیر نکوکار حاج عبدالحسین سلیمی،سالن ورزشی چند منظوره شادروان مجتبی پولادسنج  با صرف هزینه ای بالغ بر ۸۰ میلیون تومان به مساحت ۲۳۰ متر مربع در مدرسه شهید عالمی گراش توسط خیر گراشی حاج غلامرضا پولادسنج، نمازخانه و سالن اجتماعات شهید عالمی با هزینه‌ای بالغ بر ۶۰ میلیون تومان بر روی زمینی با مساحت ۱۷۰ متر مربع توسط طاهره عالمی دیگر خیر گراشی در مدرسه شهید عالمی گراش و نمازخانه پاکزاد با صرف هزینه ای بالغ بر ۹۰ میلیون تومان و با مساحت ۱۱۰ متر مربع توسط خیر مدرسه ساز حاج عوض پاکزاد در مدرسه پاکزاد از جمله پروژه‌هایی بود که در این روز افتتاح شد.

این پروژه های خیر ساز با حضور فرماندار ، رؤسای ادارات شهرستان، مجمع خیرین مدرسه ساز و بانیان خیر و معتمدین شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

 افتتاح مدرسه محبی در مهر ماه سال جاری بامساحت ۳۴۱۸ متر مربع و زیربنای ۱۶۰۰ مترمربع و هزینه‌ای بالغ بر ۱ میلیارد تومان نیز در لیست برنامه‌های آینده قرار دارد که تجهیزات و نظارت ساخت این پروژه نیز با اداره کل نوسازی مدارس است.

amozesh v parvaresh2

7 نظر

  1. جمله ای که در متن بالا به نظر من از قلم افتاده بود اینکه از از تلاش های اقای مهروری،مدیر سابق اموزش و پرورش نیز بدلیل پیگیری و تقریبا به اتمام رسوندن این طرح ها تشکر میکنم.

  2. سلام 
امروز روز جهانی مسجد بود ↳
گریشنای عزیز شما که از مظلومیت مسجد تو سایت میگید،حتی تو سایت شما چندین و چندینبار درباره مسجد صحبت شده.
شهر ما که به شهر مساجد معرفه آیا نباید مطلبی درباره مسجد تو سایت میزدی،نباید از مشکلات و خوبی ها بگید؟ امکانات؟ کانون های فرهنگی مساجد؟ امام جماعت ؟ برنامه های جانبی فرهنگی‏؟ نباید میپرسیدی چرا یه جوان میره یا نمیره مسجد؟ نباید گزارش تهیه میکردید که آیا مساجد مسئولیت خود را به نحو احسن انجام میدادن؟ بنظرتون جای مراسم کم نبود که درباره مساجد صحبت بشه؟ نباید از مساجد فعال تقدیر و تشکر بشه؟‏ گریشنای عزیز مظلومیت فقط ناتمام بودن مسجد نیست،مظلومیت اینه که یادی از مساجد ساخته شده نکنیم.

    1. دوست گرامی،
      همان‌طور که خودتان اشاره کرده‌اید، ما در موقعیت‌ها و مناسبت‌های مختلف درباره مساجد و برنامه‌های فرهنگی آنها خبر و گزارش و عکس منتشر کرده‌ایم.
      اما برگزاری مراسم روز جهانی مسجد و تقدیر و تشکر از مساجد برتر، نه در حیطه وظایف ماست و نه حتی در صلاحیت ما. خبری هم مبنی بر برگزاری این مراسم از طرف نهادها و ادارات متولی و مرتبط با این امر دریافت نکرده‌ایم. امیدواریم نوشته‌ی شما تلنگری باشد برای این که در سال آینده، این روز فراموش نشود.

  3. اقا جون ما اب نداریم داریم کوزه درس میکنیم …خیرین تو این موارد فعالند ..ولی وقتی صحبت از کمک نقدی برا تقدیروتشکر باشه میلنگن..شایدم اصلن روسای اموزش برورش دوس نداره این کارو بکنه ….سال تحصیلی جدید شروع شده و هیج کاری برا ی تقدیر ازبجه های کنکوریتون نکردین تاسف داره…ازاقای ناصری یاد بگیرین..یه نمع دلسوزی بد نیس …اقای درویشی میخوام بدونم میخوایین جیکارکنین واسه بجه های کنکوریتون …اقای حسنی شماجی شما که دوسال بیش این همه وعده وعیده دادین…ببینین لار داره جیکارمیکنه ..اقای مطهری رو اوردن ومیخوان به بچه هاشون مدال افتخار دانش اموزی بدن …کجایییین ? این بود ارزش قایل شدنتون? متاسفم برای خیلیا ..از روسای دانشگاه ها گرفته تا فرمانرداری…یکم از لار یاد بگیرین…

  4. در پاسخ به دوست عزیزم، مهدی جان

    ببین برادر من:
    همین که این کنکوریا درس خوندن و احیانا رتبشون خوب شده و میرن دانشگاه خوب، این بهترین جایزه هست براشون

    والا ما هم لار بودیم و دیدیم، آنچنان تقدیر مالی خاصی ازشون نمیشه
    فوقش یه کارت هدیه صد تومنی بهشون میدن

    اما متاسفانه بچه های ما به کمتر از سکه و لپ تاپ قانع نمیشن
    خب این توقع بیجا باس ریشه کن بشه(که البته داره میشه!!!!)

    ضمنا دوست عزیزمون آقای ناصری هم ، با توجه به عضویتشون تو شورا، اگه بخوان، میتونن منابع مالی تقدیر از برترین های کانون امسال رو تامین کنن

    پیشنهاد میدم ایشون امسال پیشقدم بشه و یا مطالباتتون رو به ایشون منتقل کنید

    بهتره به تقدیری که تو نماز جمعه این هفته، از این دوستان میشه، قانع و راضی باشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top