بستن

نعمت‌اللهی برگزیده جشنواره بسیج

گریشنا: محسن نعمت‌اللهی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش مقام نخست بخش داستان کوتاه هشتمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج هنرمندان فارس را به دست آورد.

NematOllahi

به گزارش تنویر، پایگاه خبری بسیج هنرمندان، دبیرخانه هشتمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج هنرمندان بر اساس داوری شورای داوران جشنواره، نفرات برگزیده  این جشنواره را معرفی کرد. (خبر در تنویر) محسن نعمت‌اللهی با داستان غواص مقام اول بخش داستان کوتاه را در رده سنی بالای سی سال به دست آورد. نعمت اللهی این اثر را به نمایندگی از گراش به این جشنواره ارسال کرده بود.

سعید گودرزی دبیر هشتمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج هنرمندان گفت: آثار پس از رسیدن به دبیرخانه کدگذاری شد و آثار در دو مرحله داوری گردید که در مرحله اول از میان تعداد  ۳۴۵ اثر با حضور  ۳داور آثار را مورد داوری قرار دادند و ازمیان آن ۳۹ اثر به مرحله دوم راه یافت. در مرحله دوم نیز که با حضور دو داور و یک داور ناظر اعزامی از پایتخت آثارداوری گردیدند که ۶ اثر در بخش داستان کوتاه، ۲ اثر در بخش داستان بلند، ۴اثر در بخش جنبی برگزیده شناخته شدند.

مراسم پایانی هشتمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج هنرمندان در بخش استان فارس، که به همت سازمان بسیج هنرمندان و باهمکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان فارس و ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله الاعظم (عج) شیراز برگزار شده بود ۱۶ شهریورماه در تالار حافظ شیراز برگزار شد.

بهزاد مریدی مدیرکل تازه منصوب شده فرهنگ وارشاد اسلامی فارس در این مراسم گفت: موضوعات جشنواره تمام آن چیزی بود که دغدغه ی فرهنگ امروز ونگاه ویژه مقام معظم رهبری به هنر وعلی الخصوص به داستان نویسی است.

به گزارش پایگاه خبری بسیج هنرمندان، بهزاد مریدی گفت: از سازمان بسیج هنرمندان بواسطه نگاه ویژه ی در هشتمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج به ادبیات داستانی و موضوعات بسیار شایسته آن سپاسگذارم.

مریدی افزود: موضوعات هویتی، موضوعاتی است که در تمام ادبیات داستانی می توان آن را جستجو کرد و مهم‌ترین دغدغه مسئولان فرهنگی و دینی در ادبیات داستانی مسائل هویتی در قالب هویت دینی، ملی به‌ویژه انقلابی است، چراکه تمام تار و پود ما به آن بستگی دارد.

Basij

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

5 نظر

  1. کسب مقام نخست بخش داستان کوتاه هشتمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج هنرمندان فارس توسط برادر تلاشگر ، دلسوز و پیگیر جناب آقای محسن نعمت اللهی ریاست محترم اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گراش که نشانگر توانمندی ، لیاقت و شایستگی ایشان می باشد ، این موفقیت بزرگ و شیرین را به دوست عزیزمان جناب آقای نعمت اللهی ، خانواده ی محترمشان و تمامی هنرمندان شهرستان گراش صمیمانه تبریک عرض می نماییم. انشاالله موفقیت حضرتعالی و سایرهنرمندان شهرستان گراش مستمرباد. با آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون برای تمامی شما هنرمندان عزیز و توانمند که حرف برای گفتن دارید. تبریکات ما را پذیرا باشید. درضمن پذیرفته شدن سرکارخانم سمیه کشوری دررشته ی سینما دانشگاه هنرتهران و سرکارخانم نازنین قزلی جهرمی دررشته ی عکاسی پیام نورشیراز نیز صمیمانه تبریک عرض می نماییم. شما دانش آموزان دیروز و دانشجویان امروز تبریکات ما را پذیرا باشید. موفق باشید!

  2. من هم این موفقیت را خدمت اقای نعمت اللهی تبریک میگویم جناب اقای ناصری استاد گرانقدرکد رشته ۱۹۲۳۵ دانشکده علوم قرانی گراش مربوط به چه رشته ای است ممنون

    1. ضمن عرض سلام و ادب و احترام و ارادت ، بدین وسیله به اطلاع می رساند که دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم – سازمان اوقاف و امورخیریه – قم ، دارای حدود ۲۵ دانشکده ی علوم قرآنی درسراسرکشور می باشد که کد ۱۹۲۳۵ مربوط به علوم قرآن مجید ( محل تحصیل گراش استان فارس ) که ۴۰ دانشجوی خواهر در نیمسال اول سال ۹۳ و کد ۱۹۲۲۴ مربوط به تفسیر قرآن مجید ( محل تحصیل گراش استان فارس ) نیز تعداد ۴۰ دانشجوی خواهر درنیمسال اول سال ۹۳ می پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top