بستن

فرسوده: قطع‌ یارانه‌ها در دست بررسی است

معاون فرماندارگراش اظهارکرد: موضوع قطع یارانه ها دردست بررسی است.

به گزارش قاسم ایزدیان مسئول دفتر خبر گراش به دنبال قطع یارانه عده‌ای ازشهروندان شهرستان‌های جنوبی استان فارس از تیرماه سال جاری و مراجعه برخی به دفتر خبر گراش، این موضوع از سوی دفتر خبر پیگیری شد.

قاسم فرسوده معاون فرماندارشهرستان گراش درباره این مورد گفت: موضوع از سوی فرمانداری شهرستان به استانداری انعکاس و اسامی مراجعین معترض نیز ارسال نمودیم. متعاقب آن از سوی دفتر همآهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری فارس مراتب به سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها ارسال و به طور جداگانه موضوع از طرف دکتر جمشید جعفربور نماینده مردم شهرستانهای لارستان، گراش و خنج در مجلس شورای اسلامی و نیز دکتر سید محمد احمدی استاندار فارس تحت بیگیری است.

فرسوده گفت: «امیداست هر چه زودتر این مشکل که شامل برخی از افراد دارای اجازه اقامت در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و دارندگان سابقه ایاب وذهاب به کشورهای مذکور می‌باشد مرتفع گردد.»

Farsoodeh

10 نظر

  1. حاج قاسم
    این کار دولت یک دهن کجی به مردم است خیلی ها با وجود تردد مداوم به کشورهای حوزه خلیج فارس دست تنگ هستند .لطفا وعده سر خرمن ندین

  2. با سلام ،درموردقطع یارانه ها اگه مغازه توی دبی مال خودشون بود یه چیزی ،اگه میرن دبی که کارگرمردم هستن چرا یارانه مون رو قطع میکنن

  3. به فرمانداری زرنگ
    با سلام و احترام
    ۱.بابا کی ادارات دیگر افتتاح می شود؟!
    ۲.دارنده کد ملی …. درخواست گواهی نامه شما در دفتر لارستان(گراش)!!!؟-م بلوار شهید ناصر سعادت در تاریخ…/…/۱۳۹۳ ثبت گردید.(عین پیامک ارسالی جهت متقاضیان درج شد.جل الخالق هنوز زیر نظر …..)
    ۳.هنوز تابلودفاترمخابراتی روستاها به اسم اداره مخابرات لاره!!! سلطه ….تابه کی!!!سفسطه بی پولی نکنید که مخابرات لرد ادارات می باشد.
    ۴.محضر(دفتر ثبت ازدواج)تا کی باید پول دوبرابر تعرفه بگیرد!!!یاللمسلمین
    ۵.برای یک مرکز شهرستان زیبنده نیست که فقط با دو پمپ بنزین کار کنه که اگر یکی خراب شد یا…. در اون یکی غلغله بشه.چه زیباست پمپی دیگر در ورودی گراش از سمت جاده چک چک احداث شودتا در آینده هم به کارآید.ونیکوست بنزین سوپرارائه شود و دستگاه های پمپ بنزین نیز بخل به خرج ندندوکم فروشی نکنند!!!
    ۶. وخیلی چیزای دیگه برای بعد…..
    شما خبرنگارها اگر راست میگید کمی هم به گزارشات چالشی بپردازید!!درجش کن وگرنه لوت میدم گریشنا!!!

  4. به فرمانداری زرنگ:
    یه نکته دیگه یادم اومد،راستی بانکهای گراش با این همه سرمایه که در سطح استان و کشور جز بانکهای برتر هستندچرا در شهرستان سرمایه گذاری نمی کنند؟!!!شنیده ها حاکی است که امتیازات سرمایه های بانک به اسم شهرستان (بوق) می شود!!!البته آخر الزمان همه اتفاقات امکان پذیر است!!!

  5. سلام
    دولت که میگه یارانه هیچکی قطع نشده پس چطور مال ماها قطع شده.ینی دروغ میگن.تا کی باید صبر کنیم.واقعا بدور از عدالته خیلیا کلی ملک و سرمایه دارن اما یارانه میگیرن اما ماها که برای خرج زندگیمون نه پس ازنداز یارانمون قطع میکنن.اینه دولت عدالت محور.

  6. حامیان دولت تدبیر و امید در گراش پاسخگو باشند
    در بین مردم گراش فقط دو درصد مرفه اند ولی ۹۸% مابقی تاوان می دهند
    این جنبش ۹۸% باید یکی مثل نماینده مجلس وفرماندار از اینها حمایت قاطع ومثمر ثمر انجام دهد

  7. یارانه اردیها خیلی بیشتر قطع شده همه میگن کارگراشیها ست ولی من این اعتقاد ندارم میخواستیم با مردم فداغ یارانمون روهم کنیم وبدیم شهرداری بیاریم تا به دستور استاندار عمل کرده باشیم

  8. با سلام و خسته نباشید بجز اونای که مغازه دارن کسای هم هستند که به خاطر نبود کار با گرفتاری زیاد و کار طاقت فرسا ماهیانه دو یا حد اکثر سه هزار درهم مشغول کارند ایا انصافه یارانه اونا قطع بشه خودتون که هر از گاهی سری میزنید و میبینید شما قضاوت کنید

  9. اون آقایی که میگه ۲درصد از جمعیت گراش مرفه اند پس این همه خانه های بارزش ۳۰۰ و ۴۰۰ میلیون تومان مال کیه ؟ و آقای توکلی عزیز دو سه هزار درهمی که امثال شماها گیرتون میاد وناز هم دارید جهت اطلاع شما عرض کنم که خیلی ها توی گراش یک چهارم این مبلغ هم درآمد ندارن لطفا عوام فریبی نکنید ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 نظر
scroll to top