بستن

انجمن شاعران و نویسندگان گراش هفده ساله شد

گریشنا: با برگزاری مجمع عمومی بیست و هشتمین دوره فعالیت شش ماهه انجمن شاعران و نویسندگان گراش آغاز شد.

به گزارش گریشنا ساعت شش عصر پنجشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ با حضور ۱۹ نفر از شاعران و نویسندگان جلسه مجمع عمومی انجمن آغاز شد.

در این جلسه حبیبه بخشی دبیر مالی دوره بیست و هفتم از عملکرد این دوره گزارش داد. بخشی، همکاری انجمن را با اداره ارشاد برای برگزاری شب شعر پرچمدار و همچنین شرکت در شب شعر لار و شب شعر بستک را از فعالیت‌های فوق برنامه انجمن نام برد. به گفته بخشی؛ سر زدن به دبیرستان‌ها و برگزاری نشست ادبی با دانش‌آموزان با همکاری مدیران مدارس به منظور تقویت ارتباط انجمن با قشر دانش‌آموز از جمله برنامه‌هایی بود که انجمن، به دلیل تعطیلی مدارس و شروع امتحانات موفق به اجرای آن نشد.

تغییر فرمت چاپ الف از مکتوب به شکل چند رسانه‌ای و نشر آن در شبکه‌های اجتماعی، با هدف همگام شدن با دیگر وسایل ارتباطی، موضوع بعدی جلسه بود که محمد خواجه‌پور به تشریح این فرم پرداخت. ایجاد صفحاتی با موضوع ثابت مثل تاریخ ادبیات و اخبار ادبیات ایران و جهان و ایجاد صفحاتی برای آثار اعضای انجمن بخشهایی از فرم جدید الف بود. با تصویب اعضا قرار شد این فرم بعد از الف ۷۰۰ ، اجرایی شود.

محسن نعمت‌الهی رئیس اداره ارشاد در جواب سوال یکی از اعضا در مورد بودجه اداره ارشاد توضیحاتی داد. نعمت‌الهی گفت: بودجه اداره پارسال از هفت و نیم میلیون امسال به سیزده و نیم میلیون تومان افزایش یافته است و این مهم با نظر فرمانداری و همکاری تمامی هنرمندان شهر صورت گرفته است. البته بخش عمده‌ای از این بودجه به جشنواره فیلم کوتاه کل اختصاص دارد.

برگزاری انتخابات گروه دبیران بخش پایانی جلسه بود. از میان ابوالحسن محمودی، فاطمه یوسفی، رضا شیروان، محمد خواجه‌پور، امیر حسین نوبهار، محمود غفوری، حبیبه بخشی برای تشکیل گروه دبیران دوره بیست و هشتم رای گیری شد و بعد از خوانش آرا؛ محمد خواجه‌پور، ابوالحسن محمودی، رضا شیروان، فاطمه یوسفی، حبیبه بخشی به عنوان اعضا اصلی و امیر حسین نوبهار و محمود غفوری به عنوان اعضا علی‌البدل انتخاب شدند.

انجمن شاعران و نویسندگان گراش با ۱۷ سال سابقه سال ۱۳۷۷ تاسیس شده است و هر شش ماه انتخابات مجمع عمومی آن برگزار می‌شود. مهمترین برنامه انجمن شاعران و نویسندگان گراش در روزهای آینده برگزاری مراسم روز ملی شعر با حضور سه تن از طنزپردازان کشوری است.

Anjoman (1) Anjoman (2) Anjoman (3)

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top