بستن

پلک آفتاب بسته شد

گریشنا:نمایشگاه عکس پلک آفتاب با حضور مسئولین و هنرمندان در نگارخانه موسسه فرهنگی ورزشی آبشار اندیشه به کار خود پایان داد.

به گزارش حجت عابدی؛ فرماندار گراش در آیین اختتامیه این جشنواره با بیان این‌ که ارزش کار هنری بسیار بالاست، اظهار داشت:«هنر AX PLC AFTAB1عکاسی هنری با ارزش و قابل ملاحظه است.»

اصغر فرودی بالاترین هنر عکاسی را جلوگیری از تحریف وقایع و تاریخ عنوان کرد و افزود:«هنر عکاسی تاریخ و رخدادهای جامعه راثبت می‌کند و به نسل‌های آینده انتقال می‌دهد.»

وی با بیان این که جلوگیری از تحریف تاریخ همواره مورد دغدغه مسئولین و کارشناسان بوده است، افزود:«یک هنرمند عکاس باید تلاش کند تا با ایده‌های متعالی و کمک به اصلاح امور جامعه را به سمت پیشرفت هدایت کند.»

فرودی ضمن تجلیل از هنرمندان رشته عکاسی اضافه کرد:«گاهی یک عکس حرف یک فیلم چند قسمتی  را می‌زند و باید در این راستا تلاش کرد تا جامعه به سمت پویایی و تعالی گام بردارد.یک هنرمند متعهد باید بتواند با زبان هنر ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی را به تصویر بکشد.»

در این مراسم نعمت اللهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش از مسئولین اجرای این برنامه تقدیر کرد و سراجی به عنوان نماینده اعضای برگزاری در مورد نحوره برگزاری این جشنواره به ایراد سخنرانی پرداخت.

این جشنواره از سوی انجمن فیلم و عکس گراش و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه و موسسه آبشار اندیشه برگزار شد.

AX PLC AFTAB12

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

1 نظر

  1. من از ابن رویداد فرهنگی هنری بازدید کردم .باید به این جوانان بالید و از تلاش انها قدردانی کرد .از فرماندار محترم هم که وفت گذاشتند وموجب دلگرمی ابن هنرمندان شدند تشکر میکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top