بستن

حاجیان سلامت به مکه رسیدند

گریشنا: زائرین گراشی حج تمتع ۹۳ روز گذشته در قالب کاروان ۲۴۲۰۸ لارستان، مدینه را به مقصد مکه مکرمه ترک کردند.

139306 Haj Meca (5)

به گفته دکتر عبدالرضا ایزدی پزشک این کاروان بیش از هشتاد و پنج درصد حاجیان امسال این کاروان را زائرین شهرستان گراش تشکیل می‌دهند . این گروه عصر روز۲۴ شهریور برای محرم شدن ، هتل هارمونی مدینه را به قصد مسجد شجره ترک کردند و پس از نماز مغرب و عشا و احرام با ندای لبیک اللهم لبیک به سوی مکه مکرمه عازم شدند.

دکتر ایزدی درباره وضعیت سلامت این زائرین گفت: خوشبختانه تاکنون هیچ مورد بیماری واگیر دار و شایعی در زائرین ایرانی مشاهده یا گزارش نشده است، کلیه حجاج کاروان در سلامتی کامل بسر برده و همگی آنها توانستند به سلامت فریضه عمره تمتع را به یاری خدا به انجام برسانند.
گفتنی است زائرین مذکور قبل از استقرار در هتل المیدان مکه مکرمه ، به گرمی مورد استقبال مسئولین ستاد مکه مکرمه قرار گرفتند و برای انجام اعمال عمره تمتع راهی مسجدالحرام شدند. کلیه زائران کاروان حج رحیمی نژاد لارستان در حال حاضر در هتل محل اقامت خود در مکه بسر می‌برند و منتظرند تا عصر روز هشتم ذی الحجه جهت انجام اعمال و فریضه حج تمتع عازم عرفات و مشاعر مقدسه شوند.
طبق برنامه اعلام شده حجاج گراشی بیت الله الحرام پنجشنبه هفدهم مهرماه ساعت شش و سی دقیقه بامداد با پرواز ۱۵۰۱ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران وارد شیراز خواهند شد.

مطالبی و عکس‌هایی که خوانندگان گریشنا و نشریه افسانه ارسال کرده‌اند.

6 نظر

  1. انسانهایی را می شناسیم که به شهرها و کشورهای مختلف سفر کرده اند اما طعم و مزه این سفر را با دیگر سفرها متفاوت یافته اند و

    دلیلش این است که انسان در این سفر رو به خالق و معبود خویش می کند . در هرحال خوشا به سعادتشان . انشاله روزی همه امت محمد -ص-شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top