بستن

با هدایت مربی گراشی، جهش دوازده پله ای پینگ پنگ بازان فارس

گریشنا: محمدمهدی آخوندی و محمد حسن سبزواری دو بازیکن گراشی به عضویت تیم خردسالان و نونهالان فارس درآمدند و در مسابقات قهرمانی خردسالان و نونهالان تنیس روی میز شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ی ورزش و جوانان؛ تیم فارس به مربیگری مرتضی موغلی از گراش به مدت سه روز از تاریخ بیست‌وششم تا بیست و هشتم شهریورماه در مسابقات قهرمانی کشور به مصاف حریفان خود رفتند و در مقایسه با سال قبل با دوازده پله صعود، مقام نهم این مسابقات را به خود اختصاص دادند.
پارسا سهرابی و شایان فلک دین هردو از شیراز به همراه آخوندی و سبزواری تیم خردسالان و نونهالان فارس را تشکیل دادند.

این مسابقات در پنج گروه سه تیمی و سه گروه چهار تیمی برگزار شد و از هر گروه دو تیم به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا کردند، تیم فارس در گروه سه با آذربایجان غربی و قزوین میزبان مسابقات رقابت کرد و در اولین بازی خود توانست ۳-۲ آذربایجان غربی را شکست دهد و با توجه به شکست ۳-۲ آذربایجان غربی به قزوین تیم فارس توانست به جمع شانزده تیم برتر راه پیدا کند.
در بازی اول محمدمهدی آخوندی توانست ۳-۰ امین مرادی را شکست دهد اما محمدحسن سبزواری از مبین علیپور ۳-۰ شکست را پذیرا شد.

 در بازی دوبل آخوندی و سبزواری در یک بازی برتر محمدزاده و رحمانی ازآذربایجان غربی را شکست دادند و تیم فارس ۲-۱ جلو افتاد. مبین علیپور توانست ۳-۱ آخوندی را از پیش رو بردارد و نتیجه را به تساوی ۲-۲ بکشاند. در بازی آخر که سرنوشت بازی را تعیین می‌کرد سبزواری از فارس توانست امین مرادی را با نتیجه ۳-۱ شکست دهد و تیم فارس ۳-۲ آذربایجان غربی را شکست دهد.

tnisتیم فارس در دومین مسابقه خود در برابر قزوین میزبان مسابقات، ۳-۰ شکست خورد و به عنوان تیم دوم گروه به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا کرد.

در مرحله یک هشتم نهایی تیم فارس به مصاف همدان تیم اول گروه چهار که توانسته بود خوزستان و کرمان را شکست دهد رفت و با نتیجه ۳-۲ مغلوب همدان شد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

این مسابقات در بخش انفرادی در دو جدول مجزا خردسالان و نونهالان به صورت حذفی ادامه داشت. در بخش انفرادی نونهالان، پنجاه ‌وهشت بازیکن برتر کشور به صورت حذفی با هم به رقابت پرداختند و در قسمت خردسالان نیز ۴۹ بازیکن برتر کشور به صورت حذفی به مصاف همدیگر رفتند.

 آخوندی در این مرحله با شکست ۳-۱ در مقابل حریف قزوینی حذف شد و محمدحسن سبزواری از مصطفی طاهری از خراسان جنوبی ۳-۲ شکست خورد.

مسابقات قهرمانی خردسالان و نهالان پسر صبح جمعه با قهرمانی تهرانی‌ها در دو بخش تیمی و انفرادی به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ج.ا.ایران؛ «در پایان مسابقات در بخش تیمی، تیم استان تهران به مقام قهرمانی رسید. استان البرز در جایگاه دوم قرار گرفت. تیم‌های قزوین و همدان به صورت مشترک به مقام سوم رسیدند و تیم‌های مازندران، آذربایجان شرقی، اصفهان و سمنان به ترتیب رده‌های پنجم تا هشتم مسابقات را به خود اختصاص دادند.

در بخش انفرادی نونهالان نیز در پایان رادین خیام از تهران به مقام قهرمانی رسید. محمد حسین پور موسوی از استان مازندران دوم شد. میلاد عابدیان از اصفهان و آریان امیری حسینی از کردستان به مقام سوم مشترک رسیدند.

در بخش انفرادی خردسالان، سید محمد امین صمدی از تهران به مقام قهرمانی رسید. نوید شمس از استان البرز نایب قهرمان شد، امیرعلی مظاهری از همدان و محمدرضا حسی پور از قزوین نیز به مقام سوم مشترک رسیدند.

در پایان مراسم اهدای جوایز مسابقات با حضور قافله باشی معاون اداره کل تربیت بدنی استان قزوین و مسئولین هیئت تنیس روی میز استان قزوین برگزار شد و تیم‌ها و بازیکنان برتز جوایز خود را دریافت کردند.»

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top