بستن

زوج‌های دانشجو روز پیوند الگوهایشان را جشن گرفتند

سمیه رادمرد – گریشنا: اولین جشن ازدواج دانشجویی دانشکده‌ی علوم قرآنی گراش، روز جمعه چهارم مهرماه، هم‌زمان با سالگرد پیوند آسمانی مولا علی (ع) و حضرت فاطمه‌ی زهرا (س) برگزار شد.

این مراسم در سالن آمفی تئاتر دانشکده‌ی علوم پزشکی و با حضور فرماندار، شفیعی از دفتر مرکزی دانشگاه (قم)، دکتر بهمنی رییس دانشکده‌ی علوم پزشکی گراش، شیرشمسی رییس دانشگاه آزاد اسلامی گراش، اعضای شورای شهر و ناحیه مقاومت بسیج و ادارات دیگر شهر، حامیان جشن ازدواج و دانشجویان و استادان و خانواده‌ی عروس و دامادها، برگزار شد. از ده زوج دانشجو، هشت زوج از دانشکده‌ی علوم قرآنی، یک زوج از دانشکده‌ی علوم پزشکی و یک زوج از دانشگاه آزاد بودند.

Ezdevaje Daneshjooei 05071393 (1)

مراسم در ساعت ۹ صبح با قرایت قرآن مجید توسط آقای محسن‌زاده و پخش سرود ملی و دعای فرج آغاز شد. جوشقانیان سخنران جلسه بود و درباره ازدواج و زندگی زناشویی نکته‌هایی را ذکر کرد. پخش کلیپ و پاورپوینت و تئاتر و اهدای جوایز و نواختن دف و خواندن ترانه‌های شاد برای عروس و دامادها، بخش‌های دیگر این جشن بودند.

تنی چند از خیّرین، حامیان این مراسم بودند که هدایایی را برای زوج‌ها تهیه کرده ‌بودند. هم‌چنین دانشگاه مرکزی (قم)، هدیه‌ای نقدی برای زوج‌ها درنظر دارد که قرار است به حساب‌شان واریز شود.

پس از پایان مراسم و خواندن نماز، شرکت‌کنندگان در سلف سرویس دانشکده، با ناهار روز ازدواج پذیرایی شدند.

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top