بستن

آژیر آتش،آتش‌نشان‌‌های گراشی را به اوز فرستاد

گریشنا: در پی آتش‌سوزی در کشتارگاه مرغ ققنوس اوز، آتش‌نشان‌های گراشی به کمک آتش‌نشان‌های اوزی رفتند و بعد از گذشت دقایقی، آتش را مهار و مانع از انفجار شبکه چهل هزار لیتری گازوئیل شدند.

طی تماس تلفنی خبرنگار گریشنا با جمالی، مسئول اداره‌ی آتش‌نشانی گراش، او گفت؛ «دیروز ششم مهر ماه حوالی ساعت ۱۲:۲۰ دو شهروند اوزی با خودروی شخصی به اداره مراجعه و تقاضای کمک کردند.

با توجه به این که بخش اوز در حوزه‌ی استحفاظی گراش نیست، آتش‌نشانی گراش مسئولیتی در قبال اتفاقات و اطفا حریق در این منطقه ندارد اما گزارش شدت آتش‌سوزی و عدم مهار آن به وسیله‌ی آتش‌نشان‌های اوزی باعث شد تا با هماهنگی با شهردار نیرو‌های آتش‌نشانی گراش به محل آتش‌سوزی اعزام شوند.

در ابتدا جمالی و معصومی دو آتش‌نشان باتجربه گراشی با خودرو ایسوزو به محل حادثه رسیدند و با حداکثر سرعت با خاموش‌کننده‌ی کف اقدام به خاموش کردن آتش کردند و با خالی شدن کامل مخزن ایسوزو، از اکبری و حسن ملکی دو آتش‌نشان دیگر گراشی نیز می‌خواهند تا با خودرو بنز آتکو برای کمک در مهار آتش، خود را به محل برسانند اما تا رسیدن خودرو دوم نیرو‌های آتش‌نشانی اوز با کمک آتش‌نشان‌های گراشی آتش را خاموش و نیازی به استفاده از خودرو نبود و این عملیات با استفاده از خاموش‌کننده‌های دستی تا زمان مهار شدن کامل آتش ادامه یافت.»

فرهادی از کارکنان شهرداری اوز نیز با تایید این خبر به خبرنگار گریشنا گفت:«یک خودرو آتش‌نشانی از اوز با کمک و همراهی دو خودرو آتش‌نشانی از گراش مانع از شدت یافتن و انتشار آتش به بخش‌های دیگر در این کشتارگاه شدند.»

Atashneshani

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

6 نظر

  1. با سلام دست این شیربچه های زحمتکش درد نکند
    رحم الله والدیک
    این امور بیشتر سبب دوستی والفت بیشتر مردم گراش و اوز می شود .جادارد از شهردار محترم تقدیر وتشکر شود.

  2. هفته آتش نشانی را به این خادمین صبور مخصوصا دوست بزرگوارم جناب امانی تبریک عرض می نمایم
    موفق و سربلند باشید

  3. با سلام ای کاش اسامی همه اتش نشانان برده میشد نه اسم شخص خاصی مگر بقیه بچه ها اماده باش نبودن واقعا جای تا سف داره

  4. جزاکم الله خیرا
    تشکر میکنم از همه عزیزان وزحمتکشان آتش نشانی.. خدا قوت وخسته نباشید. خداییش من همیشه گراشی رو بخاطر مرام و معرفتشون دوست داشتم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top