بستن

کتاب بخوانید، به کربلا بروید

گریشنا: به مناسبت عید غدیر خم، کتاب «جاذبه و دافعه علی (ع)» موضوع مسابقه کتابخوانی در گراش است. برگزیدگان این مسابقه هدیه سفر هوایی به عتبات عالیات را دریافت می‌کنند.

به گزارش سایت اداره اوقاف و امورخیریه گراش (+) حجت الاسلام والمسلمین سعید زین الدینی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گراش گفت: به مناسبت سالروز واقعه غدیر خم و عید ولایت این اداره در نظر دارد با همکاری آموزش و پرورش و بنیاد مهدی موعود (عج) جهت ترویج فرهنگ علوی مسابقه کتابخوانی میثاق با موضوع غدیر و امیر المومنین علی (ع) در سطح شهرستان برگزار کند.

کتاب مرجع جهت شرکت در این مسابقه ، جاذبه و دافعه علی (ع) از مجموعه آثار استاد شهید مرتضی مطهری است. رییس اداره اوقاف گراش در مورد جوایز این مسابقه گفت: به پنج نفر از برندگان مسابقه که به قید قرعه انتخاب می شوند هزینه کامل سفر هوایی به عتبات عالیات و به هجده نفر نیز بسته‌های فرهنگی ارزشمندی که شامل کتاب مفاتیح الحیات آیت الله جوای آملی می باشد اهداء می‌شوذ.

این مسابقه روز دوشنبه بیست و یکم مهر ماه همزمان با عید غدیر خم راس ساعت ۴:۳۰ دقیقه بعدظهر در دو بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود. آزمون برادران در حسینیه ولی عصر (عج) و آزمون خواهران در حسینیه ۱۴ معصوم و دبیرستان کوثر خواهد بود.  روز بیست و پنجم مهر ماه با برگزاری قرعه‌کشی در نماز جمعه برندگان مسابقه تعیین خواهند شد.

misaq

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

5 نظر

  1. برای تهیه این کتاب میتوانید به محل نمایشگاه دائمی کتاب واقع در حسینیه حضرت ولیعصر(عج) مراجعه فرمایید.

    علاقه مندان برای ثبت نام از طریق سایت میتوانند به لینک زیر رفته و یا با شماره ۵۲۴۴۵۳۵۳ تماس حاصل نموده و ثبت نام نمایند.

    http://gerash313.ir/index.php?option=com_rsform&formId=4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top