بستن

غلامحسین پیروانی در همایش تجلیل از برترین‌های ورزش گراش

گریشنا:در هفته‌ی تربیت بدنی و ورزش از پیشگامان، پیشکسوتان، فعالان و مدال‌آوران عرصه‌ی ورزش گراش تجلیل می‌شود.

به گزارش مجید افشار؛ غلامحسین پیروانی سرمربی سابق فجر شهید سپاسی شیراز و تیم ملی امید، به عنوان مهمان ویژه در این برنامه حضور خواهد داشت.

این مراسم روز چهارشنبه سی‌ام مهر ماه ساعت ۹ صبح در سالن دانشکده‌ی علوم پزشکی برگزار می‌شود. در این برنامه همچنین کمانه، مدیر کل اداره ورزش و جوانان فارس نیز حاضر خواهد شد. اکبری، ریس اداره ورزش و جوانان گراش و عبدالرضا افشار، دبیران این همایش هستند.

varzesh

 

5 نظر

  1. باسلام از دولت گذشته تلاشی برای به پایان رساندن مجموعه محبی ندیدیم از دولت تدبیر و امید هم داریم نا امید میشیم اقایون محترم شورا فرماندار وزارت ورزش تا کی بی تفاوت و بی خیال هستید چه کسی جواب گو باید باشد اونای که دست به قلم دارند چرا بی تفاوت هستید برای قطع درختان پارک نارنج شلوغ میکنید ایا این که صدایمان برای به اتمام رساندن مجموعه ورزشی محبی بلند کنیم باید ترسید؟ اقایون محترم جواب گو باشید

  2. آقای اکبری تاکی بسه چقدر ساکت هیچ کا انجام نمدی بسه از ریاستی با با جا رو بده به نیرو جدید و تخصص آقای اکبر شما یک بار رفتی دستشویی استادیوم دیدی چه خبره بابا درستش کنید آبرو شهر مون رفته با داره بازی های استانی برگزار میشه کسی روش نمیشه بره دستشویی لطفا پیگیری کنید تا واسه هفته آینده درست بشه.

  3. جهت اطلاح عزیزان این مجموعه به دولت واگزار شده اقایان اکبری و فانی لاری و دیگر عزیزان بهتر میتونن جواب گو و علت اونو به اطلاع شما برسونن که متاسفانه سکوت بهترین روشی است که در پیش گرفتن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top