بستن

خیر گراشی در چاهورز مسجد ساخت

گریشنا: مسجد محمد رسول‌الله(ص) در بخش چاه‌ورز با همت خیر گراشی غلام‌رضا جوشن به دست حجت‌السلام سید عباس معصومی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گریشنا:ساخت این مسجد در سه طبقه به مساحت هزار و هشتصد متر مربع و زیربنای ۱۲۰۰ متر یک میلیارد و دویست میلیون تومان هزینه داشته و قسمت آشپزخانه‌ی آن نیز با زیربنای هزار و دویست متر جنب مسجد ساخته شده است.

طبقه‌ی زیر‌زمین مسجد به کتابخانه، طبقه‌ی اول سالن مردانه و طبقه‌ی دوم به سالن بانوان اختصاص داده شده است. حدود دویست نفر از گراشی‌ها در مراسم افتتاح این مسجد حضور داشتند. بخش چاه‌ورز از توابع شهرستان لامرد است و در فاصله حدود ۱۰۰ کیلومتری گراش قرار دارد.

masged1

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

15 نظر

  1. بروید جانم مسجد چرا می سازیم درد الان ما مسجد نیست .مسجد فراوان است .بولتان را خرج فرهنگ سازی کنید.خرج هزینه های درمانی.ازدواج .درس .دانشگاه..کاش خدا به کسای که بول می داد میگفت برو چیکارکته .

    1. خیری که در خانه رواست/ در مسجد حرام است.
      در گراش تا از این طرز فکرها وجود دارد نه خبری از فرهنگسازی است و نه کارآفرینی، نه ازدواج، نه اشتغالزایی، نه درمان.
      امیدوارم خداوند به بعضی از خیرین ما عقل به روز عطا کند.
      الهی آمین/
      به جای این همه هزینه میتوان در گراش کارخانه تولیدی راه اندازی کرد تا بعضی از جوانان ما بجای اینکه به کشورهای عربی حوزه خلیج فارس بروند (و در آنجا دستشویی عربها را نظافت کنند) در همین کارخانجاتهای شهر خود مشغول بکار شوند. و سود سالانه ی خیر صرف امور خیریه شود.

  2. دوست گرامی،ما تو گراش دیگه نیاز به مسجد نداریم،وقتی میبینی چاهورز نیاز به مسجد داشته بوده..
    اجرهمه خیرین با خدا.

  3. با سلام دوست من مگه فرهنگ داخل بقالی و سوپری گیر میاد که بشه خرید اول به خبر توجه کن کجای این مملکلت مسجد ساخته شده دوم چرا اول از خودت شروع نمی کنی که بی جهت از هر چیز و هر کس ایراد میگیری ایا این نشان از کم فرهنگی نیست دوست من ؛من و امثال من هرچه یاد گرفتیم از مسجد و خانواده خوب بود ایا شما……….

  4. جزاکم الله خیرا..
    خداوند به شما پاداش خیر بدهد.. اونجوری که من شنیدم. گراشی ها همیشه در کار خیر شرکت کردن..ان شاءالله خداوند به همه خیران عزیزطول عمر. و توفیق بده

  5. ان شاءالله پیروز و موفق باشن

    بنده خدا دیده گراش مسجد لازم نداره واسه جای دیگه درست کرده خدا خیرش بده دیگه این همه توپیدن بهش واسه چیه

    کدوم جوون تو کشورهای عربی میره دستشویی میشوره ما که یه عمر اونجا زندگی کردیم همچین چیزی ندیدیم مطمئن باشین اگه کسی پیدا بشه اونجا همچین کاری واسش جور بشه ۱ساعت هم نمیمونه میاد گراش هزار تا کار دیگه براش هست

    1. همشهری عزیز، خیر محترم
      این شهرستان صاحب دارد. مدیر دارد و شورای شهر هم دارد. بنده و جنابعالی از امکانات رفاهی- بهداشتی و درمانی و دینی و تفریحی این شهر استفاده می کنیم . اگر یک ساعت برق قطع شد سریعاً به اداره برق توهین می کنیم و اگر شهرداری یک روز زباله شما را حمل نکرد و یا در کوچه تان اسفالت نکرد یا جارو نزد بازهم داد و بیداد می کنیم و اگر یک روز آب محله مان قطع شد بازهم جار و جنجال به پا می کنیم و در ضمن اگر آقای جوشن مشورتی با شورای شهر که نماینده تک تک گراشیهاست کرده باشد آیا راهکار به ایشان ارایه نمی دادند؟
      جهت اطلاع: این شهرستان هنوز احتیاج به ساخت ده ها پروژه عام المنفعه دارد که اگر کار برای رضای خدا و خدمت به مردم است و در کدام کتاب نوشته شده که کار خیر فقط مسجد درست کردن است؟؟
      امیدوارم آقای جوشن با دید روشن و حس زادگاهی در گراش با همکاری روشنفکران و شورای شهر و غیره… پروژه کلیدی را ایجاد که باعث رضایت اکثریت مردم و تشویق خودشان بشود.
      موفق و موید باشید

  6. خداوند انشاالله به همه کسانی که در هر کجای عالم کار خیر میکنند اجر بدهد انشاالله ا فقط اقای جوشن لطف کنید در گراش هم یک کاری انجام دهید خداوند به شما توفیقات روز افزون بدهد و این کار خیر ذخیره دنیا و اخرت شما قرار بدهد

  7. اجرتان با الله.خیرین گوشه چشمی به مسجد شهرک رزمندگان هم داشته باشند .تا از این وضعیت در بیاد

  8. آقای جوشن عزیز. خیر محترم گراشی . گوشه چشمی هم به شهرک ما بنداز .دستی به سر وگوش مدرسه ام البنین کهنه بکش..خداوند هزار برابر کاری که انجام دادی بهت برگردونه.الهی آمین

  9. با سلام به همشهریان و عزیزانی گه خبر ها رو در این سایت پی گیری میکنند گله داشتم از اونای که که معتقد هستند چرا در گراش جناب جوشن چیزی نساخته ؟کمی به سالهای قبل بر گردید مگر سالن سر پوشیده گراش توسط محبی شروع نشد و تا حدود پنجاه درصد پیشرفت داشت ولی متوقف شد تنها دلیلش هم حیف و میل کردن و …….توسط کسانی بود سینه سپر کرده بودن که به اتمام برسونند این مجموعه رو انقدر بانی خیر رو به سطوع اوردن که مجبور شد از ادامه کار سر باز زنند و تحویل سازمان ورزش دادند و انقدر بی لطفی شده که در حال تخریب است ایا باید باز از خیر دیگه توقع داشت کار برای مردم انجام دهد

    1. سلام
      اگه کار را به کاردان بسپرن مشکلات کمتر به وجود میاد.
      اما اگه هرکسی بخاد از راه برسه و بگه من میخام تمومش کنم نه. تموم که نمیشه تازه وقفه زیادتری هم بوجود میاد.
      حالا شما فقط دست نذارین رو سالن محبی. ببینید کسایی دیگه که کاری رو انجام دادن و به سرانجام رسوندن.
      چرا نیمه خالی لیوان رو ببینیم ما.

  10. بارها گفته ام این مجموعه مثل بچه یتیم گوشه شهر افتاده و هیچ کس جرات نز دیک شدن به ان را به خودش نمیدهد وزارت ورزش و جوانان ،فر مانداری،شورای محترم شهر ومحتمدین همه میدانند چرا کسی کاری نمیکند ایا این انصاف است حق مردم روز به روز از بین میرود ؟

  11. با سلام و عرض خسته نباشید خدمت دوستان.راستش من برا بعضی از مردم گراش متاسفم !مگه خیرین پول هاشون رو از ارث پدر هاتون بدست اوردن که بی احترامی نصیبش میکنین یا مگه شماازشون طلب دارید.شمایی که میگید جوون ها توالت عرب ها میشویند این رو بدونید اولاً هیچ جوون ایرانی این کار رو نمیکنه .بعدش ما ها پدر هامون از خیلی وقت پیش به کشور ها عربی میرفتند.من شخصاً حالم از هر چی عربه به هم میخوره.ولی آدم نباید نمک بخوره و نمکدون بشکنه.ما تو این شهر هرچی داریم از پول خیرین و همین خلیج رو ها هستش پس بی احترامی ممنوع!و اینکه کار هایی که این خلیج رو ها برا شهر و أطراف شهر کردن دولت به هیچ وجه این کار رو نکرده و نخواهد کرد پس احترام این خیرین رو بیشتر نگه کنیم .تا از این عمل ها پشیمون .نشن.و این که ما تو گراش خدا رو شکر کمبود رفاهی نداریم اگه کمبود فرهنگی داریم عیب از من و شما هستش نه کسی دیگه پس باید ابتدا خودمون رو إصلاح کنیم .از زندگی فقط یه ضرب المثل بلدیم .چرا نباید یه روستا مسجد خوبی داشته باشه .چرا!!!!؟؟؟لطف کنیم تعصبانه و غیر منطقانه نطر ندین .ممنون از شما .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 نظر
scroll to top