بستن

«صفری» پشت میز مدیریت جهادکشاورزی گراش

گریشنا: با بازنشستگی فریدون اسدی، کرم صفری جایگزین او در مدیریت جهادکشاورزی شهرستان گراش شد.

به گزارش حجت عابدی از فرمانداری شهرستان گراش، جلسه شورای اداری شهرستان به ریاست اصغر فرودی فرماندار و با حضور مهندس جزایری معاون سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، مشاور عالی رئیس سازمان، مسئول امور شهرستانها و امور مجلس جهاد کشاورزی استان، نماینده امام جمعه، معاون فرماندار گراش و روسای ادارات جهاد کشاورزی شهرستان های خنج، فیروزآباد، لار و فراشبند و  مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان و معتمدین در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه از خدمات و پیگیری چهار ساله فریدون اسدی مدیر سابق جهاد کشاورزی گراش تقدیر و کرم صفری به عنوان سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان گراش منصوب شد.

صفری از سال ۱۳۸۲ به عنوان ناظر وارد جهادکشاورزی فراشبند شده است. صفری بعد از مدتی خدمت به عنوان شهردار در بخش دهرم یک بار دیگر به جهادکشاورزی بازگشت و سرپرستی مرکز ترویج و خدمات کشاورزی بخش دهرم را برعهده گرفت. صفری سال ۹۱ مدرک فوق لیسانس زراعت خود را گرفته است.

Karam Safari Jahad

فرماندار گراش: کشاورزی یکی از محورهای توسعه شهرستان است

فرمانداری گراش مهمترین معضل بخش کشاورزی در شهرستان گراش را کمبود منابع آبی عنوان کرد و اظهار داشت: راهکار توسعه کشاورزی در شهرستان گراش مصرف بهینه آب‌ و مجهز ساختن به دانش روز کشاورزی است.

نماینده دولت در شهرستان گراش با تاکید بر اینکه شهرستان گراش باید از ظرفیت صندوق توسعه ملی به خوبی استفاده کند، افزود: استفاده از همه ظرفیت های اعتباری استان برای توسعه بخش های مختلف سرمایه گذاری در شهرستان مهم است.

او گفت: برای رونق کشاورزی باید با برنامه‌ریزی و استفاده از طرح‌های نوین، راهکارهای مهم و اساسی ارائه  داد و با استفاده از توانمندی‌های نیروی  انسانی و ظرفیت های سرمایه گذاری زمینه توسعه پایدار در بخش کشاورزی فراهم می شود.

فرودی با تقدیر از فریدون اسدی مدیر سابق جهاد کشاورزی شهرستان گراش گفت: پیشرفت و توسعه بخش کشاورزی در شهرستان گراش چشمگیر بوده است

وی از بازدید سرزده استاندار فارس از فرمانداری گراش خبر داد و افزود: دکتر احمدی استاندار فارس در بازدید سرزده خود از فرمانداری شهرستان گراش برخی از مشکلات شهرستان را مورد پیگیری و بررسی قرار داد.  اصغر فرودی مهمترین پیگیری دکتر احمدی  استاندار فارس در سفر به  گراش استقرار ادارات و نهاد های دولتی در شهرستان عنوان کرد.

فرماندار گراش در بخش دیگری از سخنان خود خواستار جذب به موقع اعتبارات دستگاههای اجرایی شهرستان شد و افزود: مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان با اقدام به موقع و پیگیری موثر خود، می توانند زمینه برای جذب کامل اعتبارات عمرانی طرح های اجرایی شهرستان در سال جاری را با هدف رفع مشکلات و محرومیت های موجود در منطقه را فراهم کنند و بی توجهی به این موضوع از هیچ مسئولی پذیرفتنی نیست.

جزایری: گراش باید بیشتر از گذشته در تصمیم‌گیری‌ها سهیم باشد

مهندس عبدالله جزایری معاون سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در این جلسه ضمن تقدیر از مدیر سابق جهاد کشاورزی گراش، دستاوردهای موفق مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان زیربنای توسعه و پیشرفت بخش کشاورزی استان عنوان کرد و افزود: واقیعت امر این است که شهرستان گراش را باید بیشتر از گذشته در تصمیم گیری ها سهیم کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز باید دانش را وارد بخش کشاورزی کرد، اظهار داشت: در توسعه بخش کشاورزی نقش علم و دانش موثر و با اهمیت است.

جزایری بخش کشاورزی را نیازمند هم فکری و تعامل همه دستگاه های مدریتی دانست و گفت: امیدواریم بیش از گذشته شاهد پیشرفت و رشد بخش کشاورزی در شهرستان گراش باشیم.

وی جذب نیروی انسانی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان گراش را مثبت ارزیابی کرد و افزود: خوشبختانه نگاه مسئولان گراش پیشرفت این شهرستان در عرصه‌های مختلف است.

حجت السلام والمسلمین مهدی جعفری نماینده امام جمعه گراش در این جلسه از مدیر سابق جهاد کشاورزی شهرستان تقدیر و از مدیر جدید خواست تا بیش از گذشته نسبت به رونق بخش کشاورزی در شهرستان تلاش کنند.

فریدون اسدی مدیر سابق جهاد کشاورزی شهرستان در این جلسه از همراهی مسئولین و مردم تقدیر و اکرم صفری مدیر جدید جهاد کشاورزی از برنامه‌های خود گفت.

Jahad

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

12 نظر

  1. با سلام
    جناب اقای فریدون اسدی ضمن تشکر از تلاشهای بی دریغ شما در این چند سال خدمتتون در گراش ارزوی سلامتی و موفقیت برایتون ارزو داریم

  2. چرا باید غیرگراشی ها تصدی امور شهر را برعهده بگیرند ومسوولین همچنان بی تفاوت باشند
    جناب فرماندار محترم توقع شهروندان از شما انتخاب مدیران گراشی می باشد لطفا از بین جوانان

  3. رییس جهاد کشاورزی لار رو نباید به جلسه دعوت می کردید فردا بابت همین دعوت نزد خداونگار عالمیان شرمسارید. حتی الامکان از اینها دوری کنید. من کشاورز ترجیح می دهم کشاورزی ام را بدلیل دعوت شما کنار بگذارم.

    1. جناب آقای مهندس فریدون اسدی
      درود و تشکر بر شما و همکاران محترمتان که پیشرفت صنعت کشاورزی و خدمات شهرستان گراش مدیون تجربه و تخصص حضرتعالی و همکاران خدومتان می باشد.
      هرجا که هستین موفق و موید و سلامت باشید.

  4. با ارض تبریک خدمت اقای صفری
    انشالله که اقای صفری بتواند جلو کسانی که به اسم کشاورزی اراضی را دیوار کشی میکنند و تبدیل به ویلا میکنند بگیرد و برای به هدر نرفتن اب کشاورزی فکر حساسی کنند

  5. یاد اون روزی که کود شیمیایی گراش رو جهاد لار بالا کشید ولی جناب اقای اسدی بودند با شجاعت از حق کشاورزان دفاع کرد و تا کیسه اخر ازشون گرفت بخیر واقعا مرد فداکار و شجاع بود ،حالا شما ریئس جهاد لار دعوت میکنید…….

  6. حال که به کمبود اب مواجهیم باید مسوول جدید به چاههای غیر مجاز سروسامانی بدهد و از دیوار کشی و تبدیل زمینهای کشاورزی که روزی گندم این شهر را در دل خود میپروراند به ویلا وتکه تکه کردن زمینهایی که تحت عنوان طوبا ونخیلات گرفتند مجانی و فروختند ومیفروشند به قیمتهای گزاف جلوگیری کند .بفرما این گوی این میدان .از حقوق بیت المال دفاع کنید که نشه مال البیت .بررسی کنید چند درصد واگزاریها طبق طرع پیش رفته وچند درصد تکه تکه کردند و فروختند و از مسبر اصلی طرح که اهداف نشخصی داشت خارج شده توسط افراد سودجو البته باید انهایی که به قانون عمل کردند هم تیریک گفت و تشویق شوند تا خستگی از تنشان خارج شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 نظر
scroll to top