بستن

ببین به یاد حسین (ع)

گریشنا: افتتاح نمایشگاه آثار برگزیده «دومین سوگواره عکس عاشورایی گراش»، فرصتی است برای علاقه‌مندان به عکاسی تا از امروز بیست و پنجم تا سی‌ام آذر ماه از عکس‌های عاشورایی راه یافته به بخش نهایی در این نمایشگاه بازدید کنند.

به گزارش خبرنگار گریشنا، این نمایشگاه با حضور فرماندار و تعدادی از مسئولین شهرستان امروز ساعت ۸:۳۰ افتتاح شد. علاقه‌مندان به این رشته‌ی هنری می‌توانند صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برای بازدید از این نمایشگاه به نگارخانه‌ی فرهنگسرای آبشار اندیشه سر بزنند.

هیات داوران این جشنواره، مصطفی رحمانی، عبدالله سراجی و جواد آب‌افکن، سه اثر برگزیده بخش اصلی را انتخاب کردند. محمد علی نورانی به عنوان نفر اول، عبدالرضا راستگو نفر دوم و راضیه جنگجو نفر سوم معرفی شدند.

نفرات برگزیده‌ی بخش اینستاگرام را بازدید‌کنندگان انتخاب خواهند کرد. به عکاسان ده عکسی که بیشترین رای بازدید‌کنندگان را به خود اختصاص دهد، جوایزی اهدا می‌شود.

soghvareh ax ashora3جواد آب‌افکن، یکی از داوران این نمایشگاه عکاسی، می‌گوید: «این سوگواره عکس در دو بخش عکاسی با دوربین (آنالوگ و دیجیتال) و اینستاگرام (موبایل) برگزار می‌شود که در بخش اصلی از ۲۴۲ عکس ارسال شده، ۵۷ عکس از ۲۴ عکاس گراشی به مرحله نهایی راه یافت؛ و در بخش اینستاگرام نیز از ۶۳۳ عکس ارسالی ۹۰ عکس از ۶۲ عکاس انتخاب و چاپ شد. در قسمت مجموعه‌ی عکس‌ها نیز از ۲۰ مجموعه عکس فرستاده شده ۱۵ مجموعه عکس از سه عکاس انتخاب شد.»

آب‌افکن اضافه می‌کند: «با وجود  این که تعداد عکس‌های ارسالی نسبت به نمایشگاه عاشورایی سال قبل بیشتر بود، اما با توجه به تعداد قابل توجهی از افراد علاقه‌مند به عکاسی که در شهر داریم، انتظار داشتیم افراد بیشتری در این رقابت هنری شرکت کنند.»

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش، انجمن فیلم و عکس شهرستان گراش، فرهنگ‌سرای آبشار اندیشه، موسسه فرهنگی و هنری هفت‌برکه، کانون فرهنگی و مذهبی روایت آفتاب، بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود برای اجرای این نمایشگاه با هم همکاری داشته‌اند.

soghvareh ax ashora1

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

4 نظر

  1. دست بچه‌ها درد نکنه که با این سرعت عکس‌ها رو روی دیوار نگارخونه بردن. لطفا برای ما که دور از شهر هستیم، عکس‌های برتر رو این‌جا منتشر کنید.

  2. دروود و خدا قوت
    فقط جای سوال هستش چرا بعضی از عکسهای اینستا گرامی رو قبول کردین ولی عکسهایی از پیج
    TAKE_OFF_JONOB@
    که فعالیت زیبای عاشورایی دوستان رو نشون میداد نزاشتین !!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top