بستن

نگاه‌ هلال‌احمر با بالای جدول‌های فوتبال فارس

گریشنا: رقابت‌های فوتبال رده‌های مختلف سنی در استان فارس برگزار می‌شود و هلال احمر نماینده فوتبال گراش در سه جدول رقابت نزدیکی با رقیبان خود دارد.

به گزارش گریشنا در هفته سوم آبان‌ماه حاصل تلاش سه تیم‌های فوتبال هلال‌احمر یک برد، یک باخت و سه امتیاز مجانی بود.

 بزرگسالان: سه امتیاز و رده چهارم

تیم بزرگسالان این هفته بعد از پیروزی در فیروزآباد این هفته منتظرحضور تیم قعرنشین سایپا نوآوران بود تا با یک پیروزی پرگل به صدر جدول نزدیک شود. اما این تیم به گراش نیامد تا سه امتیاز راحت به حساب هلال احمر ریخته شود. به این سه امتیاز هلال احمر با ۱۴ امتیاز به رده چهارم جدول رسید.

جمعه ۳۰ آبان در هفته پایانی دور رفت به نورآباد می‌رود تا در برابر شهرداری یکی از سه تیم این شهر قرار بگیرد. در حساس‌ترین بازی نیم‌فصل عقاب و پارسه شیراز برای صدرنشینی می‌جنگند.

Fars-08

جوانان: باخت و رده سوم

در رده سنی جوانان هلال احمر بعد از دو برد در هفته سوم برابر شهرداری نورآباد متوقف شد. هلال‌احمری‌ها در هفته اول در اوز هیات فوتبال این شهر را دو بر صفر شکست دادند و در هفته دوم در برابر نوآوران شیراز در گراش سه بر صفر پیروز شدند.

اما در هفته سوم هلال‌احمر در نورآباد توفیقی نداشت و دو بر صفر مغلوب شهرداری نورآباد صدرنشین کنونی جدول شد. جوانان در هفته بعد در کوار به مصاف ستاره جنوب کوار یکی از تیم‌های مدعی این دوره می‌رود.

Fars-Javanan03

نوجوانان: برد و رده دوم

موفق‌ترین نتایج این فصل تا اینجای کار متعلق به نوجوانان هلال‌احمر است. نوجوانان بعد از تساوی هفته اول برابر وصال شیراز در هفته دوم ۴ بر دو پیام شیراز را در گراش شکست داد.

در هفته سوم نوجوانان به فیروزآباد سفر کردند. با دو گل علی‌رضا احمدی و یک گل محمد آتشی هلال‌احمر با نتیجه سه بر یک صدرای فیروزآباد را شکست داد. با این برد نوجوانان تنها به دلیل تفاضل کمتر نسبت به وصال شیراز در جایگاه دوم جدول قرار دارد.

نوجوانان در هفته چهارم روز جمعه ۳۰ آبان به مصاف پاسارگاد نی‌ریز می‌روند.

Fars-NoJavanan03

با نتایج به دست آمده تا اینجای کار تیم‌های پایه موفق‌تر از بزرگسالان هلال‌احمر عمل کرده‌اند. هفته بعد هر سه تیم گراش باید در خارج از خانهبه میدان بروند و امیدوارند به لغزش حریفان به صدر جدول نزدیک‌تر شوند.

حضور همزمان سه تیم از یک باشگاه در مسابقات استانی بار سنگینی بر دوش مدیریت این تیم است. با توجه به شرایط مسئولین این تیم منتظر حمایت‌های خیرین و علاقه‌مندان ورزش برای ادامه راه هستند تا با روحیه مناسب به مصاف حریفان بروند.

 نتایج تیم بزرگسالان هلال احمر در لیگ برتر فارس:

هفته اول: هلال‌احمر ۳- آلپ‌گستر قشقایی ۲

هفته دوم: هلال احمر ۲- لیدوما نورآباد ۲

هفته سوم: امیرکبیر نورآباد ۱- هلال‌احمر گراش ۱

هفته چهارم: هلال‌احمر ۱- پادنا میمیند ۰

هفته پنجم: عقاب شیراز ۳- هلال‌احمر ۲

هفته ششم: هلال‌احمر ۰ – پارسه شیراز ۳

هفته هفتم: شهید رضایی فیروزآباد ۱- هلال‌احمر ۲

هفته هشتم: هلال‌احمر ۳- سایپا نوآوران ۰ (عدم حضور)

نتایج تیم جوانان هلال احمر در لیگ برتر فارس:

هفته اول: هیات فوتبال اوز ۰- هلال‌احمر گراش ۲

هفته دوم: هلال احمر ۳- نوآوران شیراز ۰

هفته سوم: شهرداری نورآباد ۲- هلال‌احمر ۰

نتایج تیم نوجوانان هلال احمر در لیگ برتر فارس:

هفته اول: وصال شیراز ۱- هلال احمر گراش ۱

هفته دوم: هلال‌احمر گراش ۴- پیام شیراز ۲

هفته سوم: صدرای فیروزآباد ۱- هلال‌احمر گراش ۳

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

  1. ماشالله ماشالله ماشالله –ماشالله کراشی ماشالله –ماشالله به شوتش ماشالله – ماشالله بخیزش ماشالله ……بغیرت ….بهمت …ماشالله گراشی آخ کاکاجی چقدر دوست داره که روزهای مسابقه تمام استادیم پر شه وهمه یک صدا این جوانهای فوتبالی تشویق کنیم . کاکاجی هر کار هم داشته باشه خودش به محل مسابقه می رسونه .ولی وقتی شور وحال تشویق درست وپر سرو صدا نمی بینه تا یک هفته پکر میشه . اگر عزیزانی که توانایی بسیج وجمع آوری جوانان وبچه ها وحتی مسنتر ها در محله های خود دارند همت کنند روز مسابقه همه جمع آوری کرده برای تشویق به استادیم بیاورند وبلند گو .طبل .سنج هم از مساجد یا هیات محله خود بگیرند . یک روز پر نشاط وشادی برای گراش خواهد بود هم ورزشکاران تشویق می شوند وهم روزی شادی برای بچه ها . یعنی در هر محله لیدر ها وتشویق کنند ها بوجود آوریم این برای گراش هزنیه ای ندارد وهم مایه داران تشویق میشوند که کمکهای بیشتری به ورزش گراش بکنند . حتی هرنیه یک سفر تشویقی با چند اتوبوس همراه تیم نیز بپردازند . علاقمندان ولیدرها اعلان آمادگی کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top