بستن

گراش، میزبان بازی‌های تنیس‌روی‌میز جنوب کشور

گریشنا: اولین دوره رقابت‌های تنیس روی میز جنوب کشور، ششم و هفتم آذر ماه و با شرکت بازیکنانی از استان‌های فارس،بوشهر و هرمزگان در گراش برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی هیئت پینگ‌پنگ، این نخستین باری است که گراش میزبان مسابقاتی فراتر از سطح استانی است. مرتضی موغلی رییس هیئت پینگ‌پنگ درباره روند گرفتن این میزبانی می‌گوید: «ما در اردیبهشت ماه امسال درخواست میزبانی دادیم که در تیر ماه با این میزبانی موافقت شد. قرار بود این بازی‌ها در ابتدا در شهریور برگزار شود اما به دلیل تداخل با مسابقات کشوری، این بازی‌ها به آذر موکول شد.» او درباره هدف میزبانی هم می‌گوید: «ما سعی کردیم با گرفتن این میزبانی، گراش را به جنوب کشور بیشتر معرفی کنیم. از طرفی با توجه به این‌که پیش‌بینی می‌شود بیش از یکصد بازیکن در این بازی‌ها حضور داشته باشند، به نظر می‌رسد کمی هم به لحاظ اقتصادی به نفع شهر باشد.» پیش از این گراش در سال‌ ۸۶ میزبان مسابقات قهرمانی بزرگسالان استان و در سال‌های ۸۳ و ۸۹ میزبان این مسابقات در رده نوجوانان بوده است. همچنین هفته گذشته نیز بازی‌های نونهالان استان در گراش برگزار شد.

این مسابقات در دو رده‌ی سنی نوجوانان و بزرگسالان و به صورت انفرادی در سالن پینگ‌پنگ حاجیه رضوی برگزار می‌شود. قرار است در روز پنج‌شنبه ششم آذر بازی‌های نوجوانان و در روز جمعه هفتم آذر بازی‌های بزرگسالان برگزار شود. شرایط سنی حضور در رده نوجوانان نیز متولدین ۱۳۷۷/۱۰/۱۱ به بالا هستند. زمان قرعه‌کشی نیز یک روز قبل از برگزاری بازی‌ها است. بنا بر گفته محمود رهیده، رییس کمیته داوران و مسابقات استان فارس، هیات‌ها و باشگاه‌های آزاد که داوطلب شرکت در مسابقات می‌باشند می‌بایست معرفی نامه به ترتیب مقام تا روز چهارشنبه ۵ آذر ماه ساعت ۱۴ به اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش به شماره ۰۷۱۵۲۴۴۲۱۲۲ فاکس نمایند تا در قرعه‌کشی شرکت داده شوند. در غیر این‌صورت از پذیرش در روز مسابقه جلوگیری به عمل خواهد آمد.

در پایان بازی‌ها به نفرات اول تا چهارم در رده نوجوانان به ترتیب مبلغ هشتاد، شصت، پنجاه و چهل هزار تومان جایزه اهدا می‌شود. همچنین به نفرات اول تا ششم در رده بزرگسالان به ترتیب مبلغ دویست، صد و پنجاه، صد، هشتاد، شصت و پنجاه هزار تومان جایزه تعلق می‌گیرد.

IMG-20141118-WA0024[1]

16 نظر

  1. سلام دوستان یه موقع فکر شرکت در این مسابقات به سرتون نزنه که باید یه مقدار پول قرض کنید و به بر گزار کنندگان باید بدید

  2. با تشکر وقدر دانی از هیات پینگ پنگ گراش . در بدست آوردن این میزبانی ارزشمند استانی .به همه زحمتکشان وبازیکنان تنس روی میز گراش تبریک گفته وآروزی موفقیت وپیروزی برای همه شما وشهر گراش دارم . ما گراشیها نباید فراموش کنیم که اینگونه فعالیتهای ورزشی .اجتماعی وهنری برای معروقیت وشناسای شهرمان لازم وضروری می باشد .و همه ما بایستی سعی کنیم به این عزیزان در برگزاری این رویداد ورزشی در حد توانمان کمک کرده و به نحو احسن همکاری نمایم . کمترین کمک لبخند وروی خوش به مهمانان وحضور در سالن مسابقات می باشد .

  3. البته تا سعی و تلاش ولیاقت برگزاری نداشته باشیم که چنین مسابقاتی رو به ما نمیدهند این خود جای بسی خوشحالی است اما مبلغ ذکر شده بیش از حد تو چشم میخوره

    1. همشهری عزیز کاکاجی محمود آقای نکته بین .شاید حق با شما باشد و مبلغ مورد اشاره چشمگیر .ولی نباید فراموش کنیم که شهرمان به این نوع رویدادهای ورزشی .فرهنگی ویا هنری احتیاج دارد .و کودکان .نوجوانان وجوانان گراش دختر وپسر نیازمند ومشتاق این نوع رویدادها هستند .در شرایط فعلی شهرمان فاقد ارتباطات .نفود.ونیروی لازم وکافی جهت بدست آوردن طبیعی ولاحق این گونه رویدادها از سیستم اداری وسیاسی کشور می باشد .هر چند هم از نظر سخت افزاری ونیرو آماده باشیم .هنر گراش باید این باشد که از این نوع میزبانی وهزنیه بتواند کمال استفاده را ببرد وبرای آینده برنامه داشته باشد .در گراش فراوان هزنیه های بی نتیجه به خیرین علاقمند تحمیل می کنند ولی نتیجه ای برای گراش در بر ندارد .شما ویا هر منتقد منصف دیگری بیایید روی این مسله ایده دهید وکمک کنید که چطور استفاده بهینه داشته باشیم .

    2. این مبلغ های ورودی یک درآمدزایی برای هیات پینگ پنگ گراش می باشد و هیات پینگ پنگ بدون هیچ هزینه ای این مسابقات را برگزار می کند و موجب رشد اقتصادی در این سه روزی که میزبان صدها نفر هستن می شود.

  4. گراش در خیلی رشته ها ظرفیت میزبانی گرفتن رو داشت. تکواندو گراش سال ۹۰ حرف اول رو در استان میزد ولی با بی تدبیری های آقای مدیر تکواندو نابود شد . سالن رو هم ازش گرفتن .
    من واقعا نمیدونم چرا تربیت بدنی گراش به پینگ پنگ بیشتر از باقی رشته ها بها میده.

    1. سلام.شما آیا سند و مدرکی دارین که اداره تربیت بدنی به پینگ پنگ بیشتر اهمیت میدهن یا هیات پینگ پنگ برنامه ریزی بیشتر و بهتری نسبت به بقیه رشته ها دارد؟
      هیات پینگ پنگ تا جایی که من در تمریناتشون شرکت می کنم واقعاً یه هیات می باشد که همه ی کارها آقای موغلی با اختیارات کامل به مسئولین کمیته ها واگذار کرده است.هر کسی جایگاه خودش را دارد.
      تمام هیات های پینگ پنگ شهرستان های کشور از برنامه های پینگ پنگ گراش الگو برداری می کنند.
      هیات پینگ پنگ گراش این کمیته ها را دارد:
      ۱) رئیس هیات
      ۲) نایب رئیس
      ۳)دبیر
      ۴) هیات رئیسه
      ۵) کمیته مسابقات و داوران
      ۶) کمیته روابط عمومی
      ۷) کمیته فنی و مربیان
      ۸) کمیته انضباطی
      ۹) کمیته آموزش
      ۱۰) کمیته پیشکسوتان

      1. همه این مواردی که فرمودید درحالی است که تکواندو گراش حتی یک سالن خشک و خالی هم ندارد.
        در کتابی که آقای اکبری چاپ کردند نام تمام مقام های بازیکنان پینگ پنگ کسب کرده بودند حتی سومی استان آمده بود اما از صادق محمدیان که مدال طلای کشور و عضویت در تیم ملی رو در کانامه داشت هیچ عکسی نیمده بود و این یعنی بها ندادن به باقی رشته ها.
        در اون کتاب از مقام های تکواندو فقط به موارد بسیار مهم اشاره شده بود نه از قهرمانی های استانی نه نایب قهرمانی ها. و ای یعنی بها ندادن به باقی رشته ها.

  5. خدا رحمت کند تکواندو گراش را.
    هرکس برای خودش ادعای فرزندخواندگی می کند و همه هم پر از هوا.
    خدا حفظ شان کند آقایان آهنی و ظرافت را، دوستشان داریم و دل سوز.

  6. برگزاری اینجور مسابقات و بها دادن به ورزش پ پ اینو میرسونه که مسئولان این رشته ورزشی دلسوزانه و با برنامه منظم فعالیت میکنن و برای پیشرفت این رشته ورزشی با بالادستیایی تربیت بدنی استان میجنگن، فکر نکنم پیشرفتشون دلیلی بر توجه آقای اکبری به این رشته باشه.
    مدیریت نالایق بقیه ورزشها مسبب رکوودشونه، اینو هر خواننده ای که کتاب آقای اکبری رو خونده میتونه بفهمه، اگ هر مدیری گزارش کامل رو بهشون تسلیم میکردن. جناب اکبری برای پیشبرد کاری خودشون هم که شده حتما در کتاب قید میکردند چون هرچه فعالیتها در زمان ریاستشون بیشتر باشه بنفع خودشونه.
    مشکل اصلی گراش اینه که میشینن تا مسئولین بهشون برسن و خودشون نمیرن جلو تا از حقشون دفاع کنن، کاری که آقای موغلی انجام میدن و موفق هم هستن ولی متاسفانه خاریه در چشم بقیه!

    1. برای قید نام ملی پوش تیراندازی نیاز به یادآوری هست؟
      عزیز دلم مگه ما چنتا ورزشکار در حد آقای محمدیان داشتیم که باید هیات ها برن و معرفیش کنن.
      امثال محمدیان رو باید خودشون برن دنبالش .
      البته همه اینها باعث نمیشه تکواندو حتی سالن تمرین که کمترین امکانات هست رو نداشته باشه .

  7. ملی پوش به کسی میگن که در مسابقات برون مرزی شرکت کنه، البته این آقای محترم هم اگر تو اینجور مسابقاتی شرکت کردن و اسمی ازشون نبردن، بیکفایتی مولف کتاب رو میرسونه واقعا چون این مقام واس جامعه ورزشی شهر چیز کمی نیست!
    کم کاری مسئولین هیچ ربطی به پیشرفت ورزشهای دیگه نداره!!!
    بیایید با جو سازی، ورزش شهرمون رو از اینی که هست خرابتر نکنیم.

  8. واقعا جای تاسف داره.موغلی زمانی که در اداره ورزش و جوانان بود بیشترین کارها رو به دوش میکشید و کار همه ورزش ها رو انجام میداد.من خودم شخصا شاهدم که روزی ۱۰ ساعت بیشتر وقت میزاره برای پینگ پنگ گراش و استان.باید در جشن تجلیل از قهرمانان بودین که چگونه مدیرکل با شناخت قبلی که از وی و ورزش پینگ پنگ گراش داشت از او تقدیر و تمجید کرد.مرتضی موغلی بهترین گزینه بعد از اکبری برای ریاست اداره ورزش و جوانان گراش می باشد.چون با بیشتر مسئولین استانی و کشوری لابی داره.آقای پیروانی در جشن هم با اولین نفری که روبوسی کرد آقای موغلی بودند.

  9. آقای موغلی در کار مدیریتی و اجرایی خیلی قوی و بااراده و مصمم هستن به طوریکه شرکت نفت از ایشون دعوت کردن تا باهاشون همکاری کنن و انتقال پیدا کردن به جم
    واقعا جوانی با مدیریت حرفه ای و سطح بالایی هستند
    پارسال واسه فوتسال بانوان و میزبانی زحمات زیادی کشیدن و واقعا مهره باارزشی واسه گراش بودند
    پس ما باید این فرد لایق و کاربلد را به شهرمون گراش برگردونیم و از ایشون و تجاربشون نهایت استفاده رو ببریم با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 نظر
scroll to top