بستن

رزم‌آوران بسیج در میدان

گریشنا: به مناسبت گرامی‌داشت هفته‌ی بسیج، مسابقات رزم‌آوران ساعت دو ونیم ظهر روز پنجشنبه بیست و نهم آبان‌ماه، روبروی هلال احمر گراش برگزار شد. 

به گزارش حبیبه بخشی؛ این مسابقات برای اولین بار در استان فارس به مرحله‌ی اجرا در آمده است و به دلیل جذابیت این مسابقه مردم از گراش و دیگر شهرها از آن استقبال کردند. این مسابقه برای افراد چهارده سال به بالا از بسیجیان پایگاه مقاومت سطح شهر بود ولی افراد دیگر نیز به صورت آزاد در این مسابقه شرکت کردند.

mosabagheh10

دانشور، مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج گراش می‌گوید: «مسابقه رزم‌آوران به‌ صورت هفت بخش برگزار شد. عبور از چاله‌ی آب، صعود از پله‌ی متحرک و عبور از موانع سیم خاردار از جمله این موارد بود. این هفت بخش برای سنجش آمادگی جسمانی مواردی چون توان، قدرت و چابکی افراد سنجیده می‌شد. مسابقه به صورت شانزده گروه سه نفره بود که در دو مرحله‌ی هشت تیمه به رقابت پرداختند و در نهایت تیم‌های پایگاه مقاومت ولی‌عصر(عج) (الف)، پایگاه مقاومت ولی‌عصر(عج) (ب) و پایگاه مقاومت صاحب‌الزمان(عج)، مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.»

 روز جمعه نیز بعد از نماز ظهر، لوح سپاس و جوایز نقدی به برگزیدگان این مسابقه اهداء شد.

دانشور از تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج گراش، تربیت بدنی حوزه شهید بهادری گراش، همه‌ی بسیجیان حلقه‌های صالحین پایگاه امام جعفر صادق(ع) و باشگاه فرهنگی ورزشی ستاره‌ی آبی گراش و دیگر ارگان‌هایی که در برگزاری این مسابقه همکاری داشتند تشکر کرد.

این برنامه باعث مصدومیت چند نفر از شرکت کنندگان نیز شد که در بین این مصدومین مسلم پورشمسی از همکاران ما نیز بر اثر در رفتگی کتف در مسابقه، با همکاری گروه امداد سپاه به بیمارستان منتقل شد.

 

 

 

 

3 نظر

  1. با سلام و خسته نباشید خدمت همه ی بسیجیان عزیز
    یه خدا قوت به مسئولین عزیز، امیدوارم همیشه اینگونه برنامه ها و فعالیتها توی شهرمون دیده بشه.

  2. هفته بسیج به همه بسیجیان که سربازان بی توقع نظام و انقلاب و رهبری هستند تبریک عرض میکنم و امیدوارم برای دفاع از انقلاب اسلامی در برابر حوادث و توطیه دشمنان سینه سپر کرده و به پیشواز شهادت رفته و همیشه آمادگی جهادی که در محک تاریخ حقانیت حسین (ع) است در راه دین و انقلاب ظ کنند و الگوی عملی و اسوه حسنه مردم ایران باشند و گوش بفرمان بیانات و نصایح مقام معظم رهبری فرماندهی کل قوا باشند .خدا قوت

  3. هنوز متعجبم که خیلی ها کارهایی میکنند تا دیگران مخصوصا جوان ها را به سمت خودشان و بسیج بکشانند. اما من خودم به شخصه با اتفاقی که برای همسرم افتاد دیگر مانع ورود ایشان به همچین جاهایی میشوم. بعد از انتقال به بیمارستان و حتی ترخیص ایشان و تا به امروز که چند روز از آن قضیه میگذرد دریغ از یک تماس تلفنی از طرف این ارگان….. هزینه بیمارستان پیشکش اما یک احوالپرسی ساده…..
    یادمه یکی از تماشاچیان فوتبال چند سال قبل از خوشحالی در استادیوم آزادی تهران سکته زد و مرد. تمامی بازیکنان و کادر فدراسیون فوتبال چه کارها که برای این عزیز نکردند….اونوقت بسیج شهر ما….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top