بستن

تغییر در سپاه: درستکار فرمانده شد، مفتاح به صفاشهر رفت

گریشنا: سرگرد حمید مفتاح بعد از دو سال و نیم خدمت در سمت فرمانده سپاه ناحیه گراش جای خود را به سرگرد درستکار خواهد داد.

به گزارش گریشنا مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش صبح چهارشنبه برگزار می‌شود. سرگرد حمید مفتاح دومین فرمانده ناحیه بود که در اردیبهشت ۱۳۹۱ جانشین سرهنگ فرزانه شد. برای آشنایی با سرگرد مفتاح و عملکرد او می‌توانید این مصاحبه را در گریشنا بخوانید (+)

مفتاح با پایان دوران خدمت خود در گراش برای ادامه خدمت به صفاشهر می‌رود. سروان درستکار با ارتقای درجه به سرگردی سومین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش خواهد شد.

Sepah

10 نظر

  1. از زحمات فرمانده محترم ناحیه برادر بسیجی حمید مفتاح در شهرستان گراش تقدیر و تشکر مینمایم و هر جا که رفتن خداوند نگهدارش باشد

    و سمت جدید فرماندهی ناحیه را به برادر بسیجی سرگرد درستکار تبریک عرض میکنم انشاءلله که در این سمت بتونن موفق باشن

  2. باعرض سلام خدمت تمام گریشنای ها
    ارتقای درجه بخاطر نبودن نیرو است یا واقعا جناب سروان درستکار سرگرد شدن . در کل شهرستان ها فرمانده ها همه سرگرد هستند و از سرگردهای استفاده میکنند که سالهاست سرگرد بودند. ولی در گراش از زیر دست یه سرگرد امدن ارتقای درجه دادن و اون رو سرگرد کردن تا بتونه فرمانده بشه . خدا عاقبتمون رو بخیر کنه بعد درستکار کی باید فرمانده بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    احتمالا دژبان دم در…………….
    در هر صورت هردو موفق باشند.مفتاح در صفا شهر و درستکار در گراش

  3. جناب فالگوش

    آقای درستکار واقعا لیاقت سرگرد شدن و سرگرد بودن و همچنین فرمانده شدن رو داره و ایشون به نظر ما بسیجی ها خیلی هم شخصیت فهمیده و زحمت کشی هستن واسع سپاه و ناحیه گراش

    سرگرد مفتاح هم با درجه سرهنگ۲ به صفا شهر میرن

    1. جناب بسیجی درشهرستان های دیگه فرمانده ها همه سرهنگ هستند.

      من که نگفتم آقای درستکار لیاقت نداره من میگم سرگرد مفتاح رفتن یه سرهنگ بجاش بیارند نه یه سروان که با ارتقای درجه سرگرد شده ، چرا مسولین فکری به حال شهر نمیکنند.یه زیر دست میارن میکنند فرمانده ، بحث اینکه فکری بکنند به جای سرگرد مفتاح یکی بیارند که از آقای مفتاح درجش بالاتر باشه نه بهش ارتقای درجه بدن تا بتونه فرمانده بشه.
      هر کس آمد گراش و ارتقای درجه گرفت از گراش میرند مثل آقای فرزانه که قبل از مفتاح بودند سرهنگ که شدند از گراش رفتند حالا هم نوبت آقای مفتاح بعدش هم نوبت آقای درستکار…….
      شما همین لار ببین تعویض فرمانده ها چگونه هست.
      کمی فکر بکن جناب بسیجی بعد کامنت بذار

      1. جناب فالگوش گیر الکی نده همین لار که فرمانده قبلیش سرهنگ تمام بود فرمانده جدیدش بدون هیچ درجه و از بیرون از مجموعه سپاه شده فرمانده. تازه سپاه لار درجه یک هم محسوب میشه

  4. به دلیل اینکه ناحیه گراش سطح سه هست درجه سرگردی برای فرمانده ناحیه کافیه وتوهین حساب نمیشه و به اندازه سطح کیفی همون ناحیه فرمانده تعیین می‌شه.
    به عنوان مثال جناب سرهنگ مفتاح که ترفیع درجه گرفتن برای ناحیه سطح دو انتخاب شدن وناحیه صفا شهر هم از نظر کیفی سطح دو هستش

  5. عزیزان سروان درستکار ۱۴ ماه از سرگرد شدنش میگذره ولی برای دریافت درجه هنوز پیگیری ها رو انجام نداده و بزودی اقدامات لازم رو انجام میده و این رو بدونید اعطای درجه چیزی نیست که بدون حساب کتاب بدن. دقت کنید آقای درستکار پاسداری فرهیخته، باسواد دارای دیدی باز نسبت به امور و رویکردی فرهنگی و کاملا مطابق با بسیجیان نسل جدید. یکی سرهنگ باشه و فقط بخواد همه جلوش رژه برن دیگه توی این دوران جواب نمیده. در ضمن همانطور که مستحضرید فرمانده جدید لار از بیرون مجموعه سپاه و بدون هیچ گونه ای درجه ای شده فرمانده با وجود اینکه دو سرهنگ و سرگرد هم در سپاه لار مشغول به فعالیت هستند. اگه واسه گراش اینجور کرده بودن چی میگفتین؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 نظر
scroll to top