بستن

بازدید از مدرسه‌ی زینبیه(س) در روز جهانی معلولان

گریشنا: روز چهارشنبه، دوازدهم آذر ماه، به مناسب روزجهانی معلولان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گراش به همراه معاونین و کارشناسان اداره از مدرسه استثنایی زینبیه(س) و فعالیت‌های دانش‌آموزان این مدرسه، بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گراش؛در ابتدای این برنامه، دانش‌آموزان به انجام فعالیت‌های پرورشی پرداخته و با کارهای گروهی خود، از جمله ساخت کاردستی و کشیدن نقاشی، هنر خود را برای والدین و مسئولین آموزش و پرورش به نمایش گذاشتند.

در ادامه‌، مسابقات و سرگرمی‌های دیگری چون طناب‌کشی و… برای دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها اجرا شد.

marasem6سپس جلسه‌ای کوتاه با حضور اولیای دانش‌آموزان برگزار شد که پس از قرائت قرآن کریم و اجرای سرود توسط دانش‌آموزان مدرسه استثنایی زینبیه(س)، درویشی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گراش، ضمن ابراز خرسندی از حضور درجمع این دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها، از حاج علی خورشیدی، بانی خیر مجموعه، تشکر کرد و گفت: «او یکی از نیک اندیشانی است که تا الان در کنار آموزش و پرورش بوده است.»

درویشی در ادامه ضمن تشکر از مرضیه حاجی‌زاده، مدیر آموزشگاه، گفت: «خوشبختانه اولیای دانش‌آموزان از نزدیک با زحمات کادر مدرسه آشنا هستند و این را هم می‌دانند که نمی‌توان از زحمات بی‌دریغ این مربیان و معلمان عزیز قدردانی کرد و خداوند اجر این عزیزان را خود عنایت خواهد کرد.»

در پایان برنامه نیز جوایزی به دانش‌آموزان اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی هلال احمر گراش؛اعضای کانون غنچه‌های هلال نیز در مراسمی جدا در این روز، به همراه مربیان خود با حضور در آموزشکاه استثنایی حضرت زینب(س) گراش و با شعار معلولیت، محدودیت نیست و با اجرای سرود و اهداء گل و شیرینی به مربیان و دانش آموزان معلول این روز را گرامی داشتند.

  در ادامه خواجی مدیر مهد قرآن شکوفه‌ها ضمن تسلیت ایام اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش آمادگی کانون قرآن هلال احمر در برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن و اجرای برنامه‌های فرهنگی در این آموزشگاه اعلام نمود. در پایان مدیریت  آموزشگاه  از حضور مربیان و نونهالان درجمع دانش آموزان معلول تقدیر وتشکر کرد.

2 نظر

  1. سلام از زحمات اقای حاج علی خورشیدی بانی خیر و معلمان ومدیر مدرسه باید تقدیر ویژه کرد و ان شاله اجرتون با امام حسین علیه السلام

  2. ضمن عرض سلام وتشکر وقدردانی ازمدیریت وکادرآموزش توفیق روزافزون خدمتکاران به جامعه معلولین جسمی وذهنی راازخداوندمسئلت مینمایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top