بستن

بخشنامه ۹ ماه مرخصی زایمان ابلاغ شد

گریشنا: با اجرایی شدن مصوبه مجلس، از اول آذرماه به مادران در زمان زایمان ۹ ماه و به پدران دو هفته مرخصی داده می‌شود.

سال ۹۲ مجلس شورای اسلامی در ماده‌ واحده‌ای تغییراتی را در قانون تنظیم خانواده و جمعیت اعمال کرد. بر اساس تبصره دوم این ماده واحده به دولت اجازه داده شده مرخصی زایمان مادران از شش ماه به ۹ ماه افزایش یافته و پدران نیز از دو هفته مرخصی اجباری تشویقی برخوردار شوند.

این قانون به دلیل فراهم نبودن شرایط در طی این مدت اجرا نمی‌شد. از اول آذرماه اجرا این قانون در ادارت آموزش و پرورش آغاز شده است. بر اساس بخشنامه معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش این بخشنامه از  اول آذرماه اجرا خواهد شد. همچنین مادرانی که در حال استفاده از مرخصی شش ماهه هستند مرخصی آنان به ۹ افزایش می‌یابد.

به نوشته وبلاگ معاون پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش گراش اجرای این بخشنامه در گراش نیز آغاز شده است.

Koodaki Bazi

 

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

9 نظر

  1. خوش به حال فرهنگیان گراش ، هر چى مرخصى، تشویقى عیدى و تعطیلى براى ابن قشر است ، بدبخت این قشر ازاد که باید خودشون نون رو از بازشون در بیارن، دیکه چى مى خوان این فرهنگیان گراش ، ماشین ، و خونه و زمین و همه چى دارن، ولى همه وقت ناله مى کنند هر کى چند سال گراش بمونه صاحب همه چى میشه ، نگین دروغ میگم بخدا راسته ، زندیگى اینارو بازنگرى کنید که چى جورى هستن چه جورى شدن

    1. حقی از شما ضایع شده یا این افراد بیشتر از حقشان بهره برده اند!!؟؟
      به شما چه که دیگران چه جوری بوده اند و چه جوری شده اند…

  2. حیف که گفتم دیگه اینجا بحث نکنم!!
    اینجا فقط حرف حرف حرف حرف زده می شه هر کی هر چی به ذهنش برسه سریع انرو درس قلمداد می کنه و دیگه بقیه هیچ نمی دونن !!!

  3. اتفاقاحقوق فرهنگیان فوق العاده نسبت به شغل آزادیها کمتره،شغل آزادیها تا یه چی گرون میشه اینا هم سریع با این تورم خودشونو رشد میدن وپدرمردم رو درمیارن ولی بینم آیا با این افزایش قیمت ها میزان حقوق فرهنگیان هم به همون میزان افزایش پیدا میکنه؟

  4. درضمن جناب زیرذره بین،مگه قراره فرهنگیان چیزی نداشته باشن؟مگه بایدتو کپر زندگی کنن که تو برات عجیبه که خونه وماشین دارن،فرهنگیان هم مثل بقیه حق یه زتدگی خوب دارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 نظر
scroll to top