بستن

نمایش «فرات» به انتها رسید

گریشنا: نمایش چشم در چشم فرات از دهم آذر ماه به مدت هفت روز در سالن سراجی، اجرا شد و مراسم اختتامیه‌ی این نمایش، هفدهم آذر ماه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گریشنا؛در مراسم اختتامیه‌، محسن نعمت‌اللهی، رئیس پیشین اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش در مورد اهمیت این‌گونه فعالیت‌های فرهنگی صحبت و از عوامل اجرایی این نمایش قدردانی کرد.
در پایان  مراسم اختتامیه همچنین از هنرمندان و عوامل نمایش با اهدای جوایزی، تقدیر شد و هر کدام از بازیگران به مدت سی‌ثانیه برای حاضرین، صحبت کردند.

گزارش تصویری این مراسم را با هم می‌بینیم.

chashem dar chashem forat13

7 نظر

  1. سلام بیست پنج سال پیش یک نمایشى گراش داخل حسینه ابولفضل برگذار میشد بنام امام على، که صحنه ضربت خوردن و کلا وقایع کوفه به نمایش گذاشته بودن، خیلى جالب بود یادش بخیر ، بازیگران ان جناب اقاى صادق رحمانیان ، خال نجات اشفته ، صمصام کشتکاران ، اقاى فقیر، اقاى امرالله مهرورى و امام جماعت اون وقت مسجد صاحب الزمان ، و چند تا دیگه که فراموش کردم ، یادمه کوچک بودم میرفتم مى گفتم من مى تونم بازى کنم ولى قبول نمى کردن ، فقط پشت صحنه کمک مى کردم ، یاد اون دوران بخیر که همه با هم صمیمى بودن ریاح بازى نبود نه مثل الان ، از تمامى اون بازیگران اون نمایش بنام امام على تشکر و قدر دانى مى کنم

    1. من هم هنوز خاطره آن را در ذهن خود دارم. اولین باری بود که نمایشی می دیدم که باز و بسته شدن پرده نداشت و فلاشر نور و صدای طبل مرحوم فردوسی اثر گذاری نمایش را بالا برده بود.

    2. با تشکر از آقای امانی به خاطر ارسال مطالب”
      اگر منظور از اجرای نمایش سال ۱۳۶۸ است نام آن بر فراز نیزه‌ها بود که کار به یاد ماندنی و کامل نمایش دینی بود. باید به عرض برسانیم نمایش چشم در چشم فرات با همت و شیفتگی هنرمندان و علاقه‌مندان اهل بیت علیه‌السلام به اجرا در آمد که با استقبال خوب عموم مواجه شد جا دارد به همه دست‌اندرکاران و بازیگران به خصوص آقای حسن‌نژاد خسته نباشید بگوییم.

  2. تقدبر و تشکر میکنم از کارگردان عزیزان دست اندر کار و همه بازیگران و همچنین از مسولین محترم ارشاد بخصوص برادر شاه محمدی . نمایش بسیار آموزنده بود

  3. سلام.واقعا نمایش جالبی بود دست همتون درد نکنه واجرتون با امام حسین بخصوص اقای شاه محمدی که کارگردانش بودن.به نظر من سطحش بالاتر از شهرستانیه.به امید نمایشهای دیکر.موفق وسربلند باشید

  4. جناب امانی اون نمایشی که شما می فرمایید به نام برفراز نیزه ها بود نه امام علی !!!
    درضمن بهتره یاد آوری کنم که تهمت ریا (نه ریاح) زدن به کسانی که برای ارباب شهیدشون زحمت کشیدن و برنامه ای ساختن پر مخاطب و تاثیرگذار اصلا کار درستی نیست !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top