بستن

دو خبر از پینگ‌پنگ

گریشنا: برگزاری دور دهم تا سیزدهم بازی‌های باشگاهی استان و برگزاری دور سوم و ماقبل پایانی بازی‌های آزاد بزرگسالان استان، دو خبر پینگ‌پنگ در هفته گذشته بودند.

صدر نشینی ستاره‌آبی تا دور سیزدهم

به گزارش روابط عمومی هیات تنیس‌روی میز، دور دهم تا سیزدهم بازی‌های باشگاهی و دستجات آزاد استان روز جمعه ۱۴ آذر در خانه پینگ‌پنگ شیراز انجام شد. (جدول و نتایج بازی‌ها تا دور نهم در گریشنا). در حساس‌ترین بازی دور دهم، دو تیم صدر‌نشین و بدون باخت ستاره‌آبی گراش و بیمه منافی شیراز در مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه سه بر دو به سود تیم شیرازی به پایان رسید. در دور یازدهم تیم بیمه منافی به مصاف تیم سوم جدولی بانک صادرات شیراز رفت که این بازی را سه بر صفر به حریف خود واگذار کرد. در این دور ستاره‌آبی تیم الماس شهر فسا را با نتیجه سه بر صفر شکست داد. با پیروزی ستاره‌آبی و بیمه‌منافی در دورهای دوازدهم و سیزدهم، این دو تیم و بر حسب گیم‌شماری در رده‌های اول و دوم قرار دارند. ستاره‌آبی در دور دوازدهم تیم جوانان شیراز را با نتیجه سه بر دو از پیش‌رو برداشت و در دور سیزدهم تیم بیمه معلم رفعتی‌نژاد داراب را با همین نتیجه شکست داد. (خبر  و نتایج  بازی‌ها در سایت استان)

دور چهاردهم و پانزدهم بازی‌ها روز جمعه پنجم دی در شیراز برگزار خواهد شد و پس از مشخص شدن جدول، چهار تیم برتر به صورت دوره‌ای با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. در حال حاضر بعد از تیم‌های ستاره‌آبی و بیمه منافی، بانک صادرات و دانشگاه آپادانا شیراز در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.

 

13911106-PingPong-1

 

برادران موغلی در جمع هشت نفر برتر

دور سوم و ماقبل پایانی مسابقات دسته‌برتر بزرگسالان استان روز جمعه ۲۱ آذر در خانه پینگ‌پنگ شیراز با شرکت شصت بازیکن از نه شهرستان برگزار شد. این مسابقات که دور اول آن از یازدهم مهر ماه شروع شده بود، بعد از شناخت هشت نفر برتر، بازیکنان در دو جدول اصلی و آزاد قرار گرفتند. در این دور هادی و حمیدرضا موغلی به جمع هشت نفر برتر راه یافتند. دور دوم این بازی‌ها هجدهم مهر برگزار شد که هادی موغلی در مسابقات جدول اصلی چهارم شد و حمیدرضا موغلی در رده ششم قرار گرفت و به پلی‌اف رفت. با پیروزی حمیدرضا در بازی پلی‌اف او مجدداً به جدول اصلی بازگشت. دور سوم این بازی‌ها روز جمعه ۲۱ آذر برگزار شد که در بازی‌های این مرحله هادی موغلی سوم شد و حمیدرضا موغلی در رده ششم قرار گرفت و مجدداً به بازی پلی‌اف رفت و بایستی با نفر سوم جدول آزاد رقابت می‌کرد و در نهایت با پیروزی بر این حریف مجدداً به جدول اصلی هشت نفر برتر راه یافت. دور چهارم و پایانی این بازی‌ها روز جمعه دوازدهم دی ماه برگزار می‌شود. تا پایان این دور، هادی موغلی در جدول امتیازی در رده دوم قرار دارد و حمیدرضا موغلی ششم است:

۱. سینا زارع(شیراز)/ ۲۰ امتیاز

۲. عبدالهای موغلی(گراش) و محمد رهبر(شیراز)/ ۱۵ امتیاز

۴. علی بخشی(شیراز)/ ۱۴ امتیاز

۵. حمید یوسفی(شیراز)/ ۱۲ امتیاز

۶. محمدمهدی جلیلی(شیراز) و حمیدرضا موغلی(گراش)/ ۹ امتیاز

۸. وحید هنرمند(مرودشت)/ ۷ امتیاز

 

 

0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top