بستن

نمایندگی ارشاد و میراث در اوز راه‌اندازی می‌شود

گریشنا: نمایندگی دو اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی در بخش اوز راه‌اندازی می‌شود.

در حاشیه بازدید دکتر فراهانی دکتر فراهانی رئیس دانشگاه پیام نور کشور از دانشگاه پیام نور اوز، دکترجعفرپور نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی گفت: طی پیگیری به عمل آمده مجوز نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز از وزیر محترم ارشاد اخذ شده و این خبر خوش تقدیم به مردم فرهنگ دوست اوز می‌شود.

هر چند در سایت جعفرپور تنها به نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره شده است اما روابط عمومی خانه فرهنگ اوز در اطلاعیه‌ای از راه‌اندازی نمایندگی میراث فرهنگی نیز خبر داد.

در اطلاعیه خانه فرهنگ اوز با تشکر از کسانی که در کسب مجوزهای لازم همکاری داشته‌اند آمده است: با پی گیری های صورت گرفته توسط مهندس شریف بازرگانی (مسئول موزه مردم شناسی اوز ) و مسئولین خانه فرهنگ به خصوص خانم فروغ هاشمی (مدیر خانه فرهنگ اوز ) و انجمن های خانه فرهنگ، در جلسه ای که امروز ۲۴ آذر ۹۳ در دانشگاه پیام نور اوز برگزار شد، دکتر جعفرپور خبر تصویب قطعی ایجاد نمایندگی دو اداره ذکر شده را با تایید دکتر جنتی , وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و دکتر سلطانی فر (میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری) , را اعلام کرده و به همه مردم هنردوست و فرهنگ دوست اوز تبریک گفت.

Ewaz

 

 

 

2 نظر

  1. چرا گراش که شهرستانه توی این ۱۴ ماهه که آقای نعمت الهی بود ارتقاش نداد که بشه اداره ؟ یعنی بخش و شهرستان توی اون ۱۴ ماه هیچ فرقی نداشتن ؟ نمایندگی توی بخش میزنن نه توی شهرستان. امیدوارم آقای آیینه افروز نماینگی ارشادمون را به اداره ارشادارتقا بده .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top