بستن

شهدا با دو باخت پیاپی از صدر دور شد

گریشنا: تیم فوتسال شهدا با دو باخت در هفته پایانی نیم فصل از صدر جدول لیگ برتر فوتسال فارس دور شد.

به گزارش گریشنا در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال نماینده گراش جمعه ۲۱ آذرماه میزبان تیم فوتسال فیروآباد بود. شهدا برخلاف بازی‌های گذشته خود بازی ضعیفی از به نمایش گذاشت و چهار بر یک مغلوب حریف شد. تک گل شهدا در این بازی را عالی‌پور به ثمر رساند. در دیگر بازی‌های هفته چهارم تیم داراب صدرنشین مسابقات ۷ بر ۴ وراوی مهر قعرنشین جدول را برد. خاوران جهرم هم ۴ بر دو مغلوب تیم فسا شد. با این باخت شهدا به رده دوم جدول سقوط کرد.

بازیکنان شهدا با برد در بازی پایانی نیم فصل یک بار دیگر به صدر جدول برگردند به داراب سفر کردند. روز جمعه ۲۸ آذرماه تیم‌های نبرد داراب و شهدای گراش حساس‌ترین مسابقه نیم فصل را برگزار کردند. در این بازی شهدا در نهایت ۷ بر ۳ بازنده شد. اعتراض‌های مکرر نیکمت تیم شهدا منجر به اخراج سرپرست و مدیرعامل تیم از زمین بازی شد.

حمید پورشمسی سرپرست تیم شهدا معتقد است: «یک پنالتی و یک گل سالم را برای ما نگرفتند و از آن طرف یک گل ناسالم و یک ضربه آزاد منجر به گل برای تیم حریف گرفته شد. بازی دو بر صفر برده را با ناداوری از دست‌مان بیرون کشیدند.» پورشمسی بعد از این بازی راهی شیراز شد تا اعتراض خود را از طریق کمیته فوتسال هیات فوتبال فارس پیگیری کند.

با کناره‌گیری تیم پرواز واروی مهر از مسابقات پنج تیم بعد از چند هفته استراحت دور برگشت مسابقات را آغاز خواهند کرد. در هفته پایانی فسا به خاطر انصراف تیم پرواز مهر سه بر صفر برنده شد و تیم‌های فیروزآباد و خاوران جهرم به تساوی دو بر دو رسیدند.

در جدول رده‌بندی در پایان نیم‌فصل نبرد داراب با ۱۵ امتیاز کامل و تفاضل گل ۱۰+ مثبت صدرنشین مطلق بازی‌ها است. شهدای گراش و پارسیان فسا ۹ امتیازی هستند اما شهدا به دلیل تفاضل گل ۴+ بالاتر از پارسیانی که تفاضل ۲+ دارد در رده دوم جدول قرار گرفته است. تیم فیروزآباد ۷ امتیازی است و خاوران جهرم نیز ۴ امتیاز دارد.

139309 Shohad

 

 

2 نظر

  1. سلام
    به نظر بنده تیم شهدا تا الان خوب نتیجه گرفته و تو نیم فصل دوم بر خلاف نیم فصل اول سه بازی تو گراش و دو بازی بیرون داره که این خودش میتونه یه امتیاز باشه مخصوصا بازی با تیم داراب و فسا که یکی صدرنشین و دیگری هم امتیاز با این تیمه،شهدا اگه میخواد صعود کنه باید بازی هایی رو که میزبانه رو ببره.
    موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top