بستن

«بازرسی استان» آماده بررسی شکایت‌های مردم از شهرداری

گریشنا: هیاتی از اداره کل بازرسی استان فارس برای بررسی عملکرد شهرداری و دریافت شکایات، اطلاعیه‌ها، انتقادات و پیشنهادات شهروندان به مدت ۵ در شهرداری گراش مستقر شده‌اند.

به گفته مسئول روابط عمومی شهرداری گراش «این هیات برای بررسی جزییات عملکرد شهرداری از سال ۹۰ تا ۹۳ به گراش آمده‌اند؛ و تا روز پنج‌شنبه در شهرداری مستقر و آماده دریافت نظرات شهروندان هستند. بعد از این تاریخ نیز، شهروندان می‌توانند شکایات، نظرات و پیشنهادات‌شان را در سایت سازمان به نشانی www.fars-bazresi.ir درج کنند.»

یکی از بازرسان حاضر در شهرداری در مورد موارد قابل بررسی گفت: «کلیه مواردی که در حوزه عملکرد شهرداری قرار دارد بررسی می‌شود.»

این بازرسان از سوی اداره کل بازرسی استان فارس که زیر نظر قوه قضاییه و بازرسی کل فعال است به گراش اعزام شده‌اند. هیات بازرسی از تاریخ هفتم دی‌ماه در محل شهرداری گراش، اتاق ۳ مستقر و پذیرای شکایات، اطلاعیه‌ها، انتقادات و پیشنهادات شهروندان گرامی در خصوص عملکرد شهرداری گراش است. شهروندان می‌توانند شکایات و نظرات خود را به تلفن و نمابر ۵۲۴۵۰۴۳۳ اعلام کنند.

بعد از روز پنجشنبه نیز شکایت‌ها از طریق شیراز پیگیری خواهد شد. نشانی سازمان در شیراز نیز از این قرار است: شیراز، بلوار قدوسی شرقی، نبش کوچه ۳، کد پستی ۸۵۶۸۶-۷۱۸۹۴ ، شماره تلفن ستاد خبری سازمان ۱۳۶، تلفن سازمان ۲-۳۸۳۲۳۲۰۱ ، نشانی سایت: www.fars-bazresi.ir.

Bazresi-Shahrdari

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

6 نظر

  1. با عرض سلام خدمت بازرس محترم که از شیراز تشریف آوردن امیدوارم شما به قولتان حمل کنید اگه سری به کوچه پس کوچه‌ها یا خیابان‌های شهرک‌های هشتاد هکتاری یا اطراف ترمینال یا شهرک‌های دیگه برید می‌دونید ساکنان او شهرک‌ها چه دردسرهایی دارند که با مریضی‌های بد دست و پنجه نرم می‌کنند چرا؟
    چون کوچه‌ها خیابان‌ها آسفالت نیستد من خودم شخصآ مریضی ریوی دارم که به خاطر خاکی بودن کوچه ما و جاهای دیگه است باتشکر به امید آسفالت کردن کل محله‌ها وشهرک‌ها

  2. سلام من خودم یک انتقاد از شهردارى گراش دارم راجع به آسفالت خیابان و معابر، چرا شهردارى پول بیت المال رو به هدر می‌دهد چرا راجع به آسفالت خیابان معلم بررسى نمی‌شه ، من و چندى از دوستان انتقادى کردیم ولى در جواب گفتم که شهردارى این آسفالت کردن رو تایید کرده عجیبه چه تایید کردن ، اگه از خیابان بلوار معلم رد بشى آسفالتى کردن که مثل کوه پستى وبلندى زیادى داره، زمانى ما انتقاد کردیم در جواب یک از اعضاى شورا به ما فرمود تابستان هوا گرمه خودش صاف میشه لطفا پیگیرى کنید یا به گوش بازرسان برسانید.

  3. چرا سایت های مملکتمون باز نمیشه یا کند است خصوصا سایت نهادهای نظارتی؟مثلا همین سایتی که در بالا معرفی شده!!!!

  4. گریشنا لطفا به عرض بازرسان برسانید
    با سلام خدمت بازرسان محترم
    زمینی دارم در شهرک ۸۰ هکتاری که قصد دارم دور آن را بلوک بکشم و فعلا در توانم نیست که خانه بسازم. فقط جهت حفظ حریم زمین خودم. چون سند پلمب ندارم و فقط برگه ی صلحنامه مسکن کشاورزی نمی دانم چه کار باید بکنم. مسکن شهرسازی می گوید نمی توانی ، ولی شهرداری می گویند که اجازه می دهند. هر کس چیزی می گوید. راه حل من چیست؟
    ممنون

  5. چرا خیابان دروازه که برای مشکل ترافیک مرکز شهر برنامه ریزی شده بود عملا کارآیی نداره و چرا جدول بندی و محل کاشت درخت در دو طرف براش تعبیه نشده؟؟؟ شهرداری باید جوابگو باشه

  6. خیابان دروازه مثلا به عنوان خیابان دوم شهر در نظر گرفته شده . ولی به خاطر رودخونه ی وسط به اصطلاح خونه که پدر ماشین رو در میاره و رودخونه هایی که از تمام کوچه های فرعی به رودخونه اصلی میریزه بیشتر مردم ترجیح میدن از خیابون پر ترافیک و تنگ صلی عبور کنن ولی از اونجا نه .
    از بس ماشین بالا و پایین میپره کسی رغبت نمیکنه از اونحا رد شه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top