بستن

کمک‌های مردمی به کمیته امداد دو برابر شد

مشارکت 800 میلیون تومانی خیرین و خدمات رسانی بیش از 2 میلیارد تومانی کمیته امداد گراش به نیازمندان وافزایش 100 درصدی میزان مشارکتهای مردمی کمیته امداد گراش در سال جاری با مشارکت مرکز نیکوکاری حضرت ولیعصر(عج)

گریشنا:مدیر کمیته امداد ازافزایش ۱۰۰ درصدی میزان مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گراش و مرکز نیکوکاری ولیعصر(عج) در ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

indexبه گزارش روابط عمومی کمیته‌ی امداد امام خمینی(ره) گراش؛ مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) گراش گفت:«در سال جاری شاهد، مشارکت ۸۰۰ میلیون تومانی خیرین و خدمات‌رسانی بیش از ۲ میلیارد تومانی کمیته امداد گراش به نیازمندان و افزایش ۱۰۰ درصدی میزان مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گراش با مشارکت مرکز نیکوکاری حضرت ولیعصر(عج) بودیم.»
احمد رستم‌پور اظهار داشت:«کمیته امداد گراش در سال جاری در زمینه‌های مختلف رشد قابل توجهی را نسبت به سال گذشته داشته است.»
وی در ادامه از جمع‌آوری ۱۱۰ میلیون تومان صدقات در ۹ ماهه امسال خبر داد و گفت:«در این زمینه نیز درآمد صدقات شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد رشد داشته است.»
ایشان همچنین از جمع‌آوری بیش از ۲۰۰ میلیون تومان کمک حامیان به ایتام زیر پوشش کمیته امداد گراش در ۹ ماهه امسال خبر داد و عنوان کرد:«شهرستان گراش در این زمینه از جایگاه خوبی در استان برخوردار می باشد.»
وی افزود:« امسال کمک حامیان به ایتام زیر پوشش این نهاد در شهرستان گراش نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد رشد داشته است.»
وی از پرداخت حدود ۳۰ میلیون تومان جهیزیه با کمک مرکز نیکوکاری ولیعصر(عج) و موسسه خیریه امام علی(ع) و خیرین شهرستان به نوعروسان و مزدوجین نیازمند در ۹ ماهه امسال خبر داد و گفت:«این مبلغ در ۳۰ مورد هزینه شده است،ضمن اینکه در صورت مشارکت خیرین در امر جهیزیه معادل آن از طرف کمیته امداد نیز مساعدت می‌شود تا در اختیار مزدوجین نیازمند همان منطقه قرار گیرد.»
images  همچنین ایشان از خدمات‌رسانی فرهنگی به بیش از ۴۰۰۰ نفر از مددجویان، هنرجویان، دانش‌آموزان و دانشجویان با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیون تومان اشاره کرد.»
وی بیان کرد:«در سرفصل اشتغال و خودکفایی نیز تعداد ۶۴ طرح با هزینه‌ای بالغ بر ۷۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات امدادی و کمک‌های مردمی و منابع بانکی به مرحله اجرا درآمده است.»
همچنین در سرفصل درمانی حدود ۱۰۰ میلیون تومان در قالب خدمات بستری، درمانی، دارویی و آزمایشگاهی و در سرفصل عمرانی نیز بیش از ۳۰ میلیون تومان در سرفصل تعمیر، تجهیز و تکمیل منازل مددجویان هزینه شده است.
مدیریت کمیته امداد گراش در پایان ضمن ارج نهادن به نیت پاک خیرین در همراهی و همیاری کمیته امداد برای رفع فقر و محرومیت از جامعه اسلامی، تداوم حمایت این عزیزان را خواستار شد.

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

6 نظر

  1. میشه بگین غیر از خیرین و صدقات مردمی چه ارگانی کمیته امداد را پشتیبانی میکنه؟ بودجه اش و حقوق کارمنداش ازکجا تامین میشه؟ اصل کمیته امداد مرکز پایتخت بودجه اش از کجاست؟

    1. ضمن عرض سلام و تقدیر و تشکر نسبت به پیگیری اخبار و عملکرد کمیته امداد حضرت امام و نکته سنجی شما خواهر یا برادر گرامی باستحضار می رساند؛ قسمت اعظم بودجه کمیته امداد با تصویب نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی از محل بودجه های مصوب کشوری در اختیار این نهاد مقدس قرار گرفته تا در سرفصلهای خدماتی و حمایتی نظیر: توانمندسازی و اشتغال، مستمری ماهانه، سبد کالا، هزینه های درمانی، عمرانی، مسکن، جهیزیه، وامهای قرض الحسنه و …. در کنار کمکهای خیرین جهت نیازمندان واقعی جامعه هزینه گردد.ضمن اینکه حقوق پرسنل رسمی این نهاد از محل بودجه های تشکیلاتی مصوب مرکز که در بالا به آن اشاره شد، تامین شده و تنها حقوق نیروهای قراردادی حوزه صدقات ( تخلیه گر صنادیق صدقات ) از محل ۱۲/۵ درصد درامد صدقات تامین و پرداخت شده که آن هم منطبق با بخشنامه های موجود و احکام شرع می باشد.
      و من الله التوفیق

  2. دلیل اینکه خیلی از روستاییان و شهروندان شهر وروستاهی اطراف که جزء شهرستان گراش نیستند و شهر ستان همجوار رابه گراش ترجیح دادند ولی بدبخت هاشون کمیته امداد گراش رو ترجیح می دن و گراش هم از اونا حمایت می کند دلیلی دارید
    دوم اینکه اونا به دلیل اینکه امداد گراش چربتر هست ترجیح میدن بیان گراش .شما باید به مستحق گراشی اردی و توابع رسیدگی کنید نه بیرمی وووووووووووووووووووووووووو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top