بستن

عبدالله فضلی بخشدار مرکزی گراش شد

گریشنا: با استعفای اسپرجانی پس از هشت ماه، عبدالله فضلی به عنوان بخشدار مرکزی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گریشنا: امروز بیست‌ودوم دی ماه در جلسه‌ی شورای اداری،مراسم تودیع و معارفه‌ی بخشدار مرکزی با حضور هاشمی، مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری و احمدی‌زاده، مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری برگزار شد.

فضلی دانش آموخته دوره کارشناسی ارشد دانشگاه تهران در رشته تاریخ تشیع است و به گفته خودش سابقه تدریس در دانشگاه‌های دولتی تهران را در کارنامه دارد.
فضلی اهل علامرودشت است و ۱۵ سال است در آموزش و پرورش لامرد خدمت می‌کند. بخشداری مرکزی گراش اولین حضور او در مجموعه وزارت کشور است.

bakshedar6

به گزارش حجت عابدی از فرمانداری؛ در این مراسم، اصغر فرودی ضمن تبریک ایام دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، افزود:«دهه فجر و ایام پرفروغ پیروزی انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای تبیین و تشریح دستاوردهای ۳۶ ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی است و انعکاس مطلوب خدمات انقلاب و دولت تاثیر زیادی در تداوم نظام جمهوری اسلامی دارد.»
وی با اشاره به دستاورد دولت در حوزه سلامت و درمان گفت:«دولت نگاه ویژه‌ای به بخش سلامت دارد و اجرای این طرح بخش مهمی از مشکلات مردم را حل می‌کند و مردم دیگر دغدغه هزینه درمان را ندارند.»
نماینده دولت در گراش از تحقق ۷۲ درصدی بودجه سال ۹۳ در شهرستان خبر داد و افزود:«با توجه به رشد ۲۰ درصدی بودجه در سال ۹۳ در تلاش افزایش بودجه در سال آینده هستیم و امیدواریم در سایه تدبیر دولت و استاندار فارس بتوانیم سهم شهرستان گراش از اعتبارات دولتی را افزایش دهیم.»
وی فعال‌سازی پروژه‌های راکد شهرستان را نیازمند اعتبارات عمرانی عنوان کرد و افزود:«امسال تعدادی از پروژه‌های راکد شهرستان فعال شد و امروز شاهد عملیاتی شدن پروژه‌ها هستیم و اما از آنجایی که گراش یک شهرستان جدیدالتاسیس است نیاز به حمایت بیشتر دارد.»
فرودی نگاه دکتر احمدی استاندار فارس را به شهرستان گراش، نگاه ویژه عنوان کرد و خاطر نشان ساخت:«استقرار ادارات از مهمترین دغدغه مردم شهرستان است و با توجه به پیگیری‌های که انجام شده هنوز برخی از ادارات در شهرستان استقرار پیدا نکرده است.»
وی ارتقاء دهستان فداغ به بخش و تاسیس شهرداری در بخش ارد را مهمترین خواسته مردم این منطقه عنوان کرد و خواستار پیگیری آن شد.
فرماندار شهرستان گراش از اسپرجانی بخشدار سابق بخش مرکزی تقدیر کرد و از بخشدار جدید خواست تا با جدیت و ایجاد اتحاد و وحدت به اهالی روستا خدمت کند و به دنبال رفع مشکلات مردم باشد.
مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری فارس در این جلسه با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای تشریح دستاوردهای معنوی انقلاب است، افزود:«اگر مستضعفان جهان امروز به راحتی می‌توانند بر سر مستکبران فریاد بزنند قطعا ثمره معنوی انقلاب اسلامی است.»

bakshedar7

بعد از آن، سید یحیی هاشمی، مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری با محکوم کردن هتک حرمت به پیامبر اعظم(ص) اظهار داشت:«مسلمانان جهان اعتراض، خشم و انزجار خود را نسبت به هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر(ص) نشان دادند.
وی با تاکید بر این که ما باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم، تصریح کرد:«توسعه و آبادانی و پیشرفت کشور مرهون خون شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های رزمندگان است.»
مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری فارس با اشاره به این که بعد از ۳۶ سال پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی باید نگاه ویژه‌ای به رفع مشکلات مردم داشت، افزود:«عدم شناخت از مشکلات مانع پیشرفت و آبادانی شهرستان می‌شود و باید تلاش کرد تا هر شهرستان طرح توسعه‌ای برای خود تدوین کند.»
هاشمی گفت:«باید تلاش شود تا در جهت شکوفایی اقتصاد و حمایت از سرمایه‌گذاری گام برداشته شود و ایجاد شغل مهمترین مسائل کشور و مورد دغدغه دولت است.»
مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری فارس جمهوری اسلامی را یک کشور امن و آباد در خاورمیانه دانست و افزود:«امروز دشمن به دنبال ایجاد التهاب در کشور است و از هر حرکتی برای تخریب چهره نظام استفاده و بر روی آن موج سواری می‌کند.»

bakshedar3
احمدی‌زاده رویکرد نظام سلطه دشمنی با کشور ایران عنوان کرد و اظهار داشت:«همکاری و وحدت بین مسئولین و مردم می‌تواند از بروز مشکلات در کشور جلوگیری نماید و به دشمن اجازه دخالت داده نخواهد شد.»
وی استاندار فارس را فردی بومی و دلسوز و تونا معرفی کرد و خاطر نشان ساخت:«تلاش استاندار فارس در جهت توسعه و عمران استان و ایجاد اتحاد و وحدت در بین مسئولین ستودنی است.»
احمدی زاده از کاهش ۲۰ درصدی جرائم نسبت به تاریخ مشابه سال قبل خبر داد و افزود:«هر جا مشکلاتی به وجود آمده جای مباحث فرهنگی خالی بوده است و این امر می‌طلبد تا به مسائل فرهنگی، پاسخ داده شود.»
وی مردم شهرستان گراش را ولایی، متدین و پر تلاش عنوان کرد و افزود:«هر کجا که از کار خیری نام برده می‎شود قطعا خیرین گراش در آن سهم دارند.»
مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری فارس از تخریب چاه‌های غیر مجاز خبر داد و گفت:«این تصمیم استان است و باید جلو چاه‌های غیر مجاز گرفته شود چون استان فارس با بحران آب و خشکسالی رو به‌رو است.»
در پایان این جلسه اسپرجانی بخشدار سابق گراش و فضلی بخشدار جدید گراش به ایراد سخنرانی پرداختند. فضلی اولویت کاری خود ایجاد اتحاد و رسیدگی به امور روستا و تلاش در جهت ارتقاء خدمات رسانی به بخش مرکزی عنوان کرد.
در این مراسم عبدالله فضلی به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان گراش معرفی و از خدمات نور الله اسپرجانی بخشدار سابق این بخش تجلیل شد.

bakshedar1

 

 

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

11 نظر

  1. به جناب فضلی دوست قدیم و همکار ارجمند خوش آمد و تبریک عرض نموده و امیدوارم مانند همیشه موفق و پیروز در تمامی عرصه های زندگی باشند.

  2. خیرمقدم وخوشامدعرض میکنیم خدمت همکار فرهنگی عزیز..بنده از طرف همکاران فرهنگی بخش ارد خدمت آقای فضلی تبریک عرض میکنم آرزوی موفقیت روز افزون از خداوندمتعال برایتان داریم

    1. یه کم انصاف داشتن ام خوب چیزیه

      پروزه جاده چک چک با اعتباری بالغ بر ۲ ملیارد و نیم یکی از این پروژه ها است. ابرسانی به ارد. ساخت مدرسه در زینل اباد. ساخت مجتمع اداری. ساخت اداره بنیاد شهید. ساخت و تجهیز نیروی انتظامی. ساخت اداره دام پزشکی. ساخت بخشداری ارد. ساخت سالن ورزشی فداغ . ساخت جاده ارد مز . ساخت جاده زینل اباد . ساخت شهرک ارد. ساخت جاده ورودی فداغ . …….

      عزیز من این پروژه ها داره کار میشه …..جهت اطلاع

  3. ضمن عرض تبریک
    مگه قانون نبود که جهت تصدی پست های سیاسی وزارت کشور حتما باید کارمند رسمی وزارت کشور بود،ایشان که کارمند آموزش وپرورش هستند

  4. جناب اقای عبدالله فضلی
    این انتصاب بجا که نشان از لیاقت جنابعالی است صمیمانه تبریک عرض مینمایم.
    انتظار است که با تدبیر و امید به اینده برای مردم خونگرم گراش رفع مشکلات و ابادانی روستاها را به عمل اورید. سپاس

  5. اهالی منطقه پهناور علامرودشت در هرجای استان فارس و کشور که سمت و پست مدیریتی داشته اند با تمام توان و تلاش کار کرده اند ونام علامرودشت را به خوبی برای ان منطقه به جا گذاشته اند…
    امیدواریم که ایشان هم با کارنامه قابل قبول و مثبت برای خود و شهرشان از این پست مهم خارج شوند… ان شاالله

  6. سلام بر مردم سرافراز و متدین گراش و تشکر از سایت گریشنا
    خدمت همشهری جناب اقای فضلی سلام عرض میکنم
    امیدوارم موفق و سربلند باشند.
    از قدیم مردم متدین علامرودشت با مردم متدین گراش رابطه صمیمانه ای داشته اند. امیدوارم حضور شما به افتخارات علامرودشت بیفزاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 نظر
scroll to top