بستن

شیار ۱۴۳ در تالار وحدت

گریشنا: فیلم «شیار ۱۴۳»، فیلم برگزیده از نگاه تماشاگران در جشنواره فیلم فجر سال گذشته و برنده چند جایزه ملی و بین المللی، فردا پنج‌شنبه در پنج نوبت صبح و عصر در تالار وحدت لار اکران می‌شود؛ و در کنار آن، از مادران شهدای مفقود الاثر لارستان تقدیر به عمل می‌آید.

شیار ۱۴۳ به کارگردانی نرگس آبیار زندگی مادرانی را به تصویر می‌کشد که سال‌ها منتظر فرزندانی هستند که جان‌شان را در راه وطن تقدیم کردند.  این فیلم با دریافت ۸ جایزه از بخش تجلی اراده ملی از سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر و دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه از بخش بین المللی فیلم مقاومت، فیلمی ماندگار در تاریخ سینمای کشور می باشد که مورد استقبال کم‌نظیر مردم در سینماهای کل کشور قرار گرفته است.

دبیرخانه شانزدهمین دوره‌ی جشنواره جوانه‌های انتظار، دانش‌آموزان مدرسه شهید بهشتی «تیزهوشان» لارستان، با همکاری موسسه فرهنگی هنری خاتم الاوصیا (ص) اقدام به اکران فیلم شیار ۱۴۳ کردند.

این فیلم در تاریخ پنجشنبه دوم بهمن‌ماه ۱۳۹۳ طی ۵ سانس در محل تالار وحدت لار به نمایش عمومی در می‌آید. تقدیر از مادران شهدای مفقود الاثر لارستان نیز بخشی از برنامه‌های این اکران ویژه است.

سانس اول: ساعت ۸

سانس دوم: ساعت ۱۰:۳۰

سانس سوم: ساعت ۱۶

سانس چهارم : ساعت ۱۸:۳۰

سانس پنجم: ساعت ۲۱

Shiar143

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top