بستن

پرونده شرکت سیمان در «بشارت نو»

گریشنا: نشریه «بشارت نو» در شماره ۶ خود که هفته پیش منتشر شد، پرونده مفصلی درباره شرکت سیمان لارستان کار کرده است.

تیتر اول این نشریه جالب توجه است: «عمده صادرات سیمان سفید ایران به عراق سیمان لارستان است.» این بخشی از صحبت‌های علیرضا میرسپاسی، مدیرعامل این شرکت، در گفتگو با این نشریه است. چرایی تبدیل شدن تولید سیمان این کارخانه به «سیمان سفید»، میزان سوددهی شرکت در سال های گذشته، نحوه پرداخت سود به سهامداران سیمان لارستان، تعداد پرسنل بومی کارخانه، برنامه های آتی شرکت و… از جمله مهمترین موضوعاتی است که در این گفت و گو با جزئیات مطرح شده است.

سرمقاله این شماره به قلم دکتر کاظم رحیمی نژاد نیز با موضوع توسعه و با عنوان «مدل ها و معادلات توسعه لارستان» نوشته شده است.

خبر سفر رضا کیانیان، بازیگر برجسته سینما و تلویزیون به لارستان، یک مقاله از صمد کامجو با عنوان «خانه های تاریخی لار؛ سرمایه های درحال نابودی» و بخشی جدید با عنوان «پرسه در شبکه های اجتماعی» که درج چکیده نظرات اعضای یک گروه واتساپی است مهمترین عناوین صفحات میانی شماره جدید بشارت نو است.

یک عکس از میثم جورکش، شعری از عبدالرضا مفتوحی و دو یادداشت از دکتر حسین طاهری و فاطمه محسن پور نیز در صفحه پایانی این شماره درج شده است. شماره ۸۲۷ روزنامه «بشارت نو» که ششمین شماره ویژه فارس این روزنامه محسوب می شود را می توانید از گیشه های مطبوعاتی شهرستان های جنوب فارس تهیه کنید.

besharat-6

5 نظر

  1. با سلام بارها این سوال از خودم پرسیدم این های که در زمان احتیاج داشتن به مردم ،اونا رو دعوت به همکاری میکنند ولی تا جرخ تولید به راه افتاد پشت سرشون هم نگاه نمیکنند چرا بهشون اعتماد میکنیم حدود پانزده شانزده سال قبل سهمیه شرکت سیمان خریدم ولی تا الان هیچ خبری از حق و حقوق ما نیست چرا شرکت سیمان به اصطلاح لارستان جواب گو نیست مگه حق مردم خوردن و دزدی از پشت خونه مردم بالا رفتنه.

  2. اگه کسی چیزی بگه هم هنگ ضد و ،،،،،،اختشاش و چیزای دیگه بهش میزنند حق مردم میخورند یه اب هم روش کی به کیه کی هست که رسیدگی کنه این هم سرمایه گذاری ،پس بهتره نیست خرج باغ و زمین کنیم مسولین که خودتونو به خواب زدین ببینین

  3. اقای زاهدی یکی از خیرین گراش در لار هتل کو ثر ساخته و سر مایه گزاری کرده که نه حتی جوابگوی سر مایه گی اش نیت بلکه ۲۰ سال است سرمایه اش خوابیده و ضرر میدهد کاش همان موقع این سرمایه گذاری در شیراز یا بندر عباس کرده بود یا اگر همان هتل در گراش هم ساخته بود بهتر بوذ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top