بستن

افتتاح چهل پروژه در دهه‌ی فجر ۹۳

گریشنا: فرماندار گراش از افتتاح و کلنگ‌زنی چهل پروژه در دهه فجر خبر داد.
به گزارش حجت عابدی از فرمانداری گراش، نماینده دولت تدبیر و امید در شهرستان گراش گفت:«به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ۴۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان در شهرستان گراش افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.»
اصغر فرودی فرماندار گراش؛ راه اندازی بخشMRI ، مرکز پیشگیری و درمان سرطان، مرکز درمان ناباروری، بهره برداری از اتوبان امام علی (ع)،ساختمان اداری اداره راه و شهرسازی، مدرسه شش کلاسه‌ی زینل آباد، ساختمان دهیاری دهستان‌های زینل آباد و خلیلی، ساختمان آتش نشانی بخش ارد، طرح آبرسانی به دهستان خلیلی، طرح هادی زینل آباد،ساماندهی گلزار شهدای فداغ و خلیلی، اصلاح شبکه توزیع آب شرب گراش، توسعه زیرساخت‌های شبکه مخابرات و اینترنت و توسعه شبکه برق را از مهمترین پروژه‌های افتتاحی در دهه فجر اعلام کرد.
وی گفت:«کلنگ زنی و احداث ساختمان دانشگاه آزاد، توسعه شبکه آبرسانی به دهستان فداغ، ساخت خانه بهداشت در روستاهای آغصه و خلیلی، ساخت کلینیک فوق تخصصی ویژه بیمارستان امیر المومنین(ع) گراش،احداث درمانگاه در شهرک مسکن مهر و ساخت ساختمان مرکز ترویج و خدمات جهاد کشاورزی در بخش ارد از جمله طرح‌هایی است که امسال عملیات اجرایی آنها اغاز می‌شود.»

farmandar
فرودی از کلنگ زنی چند طرح سرمایه گذاری در شهرستان خبر داد و افزود:«چند طرح صنعتی تولیدی توسط بخش خصوصی با حمایت دولت در دهه فجر کلنگ‌زنی خواهد شد.»
فرماندار شهرستان گراش با تاکید بر این که بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی دشمن را مایوس کرده است، اظهار داشت:«دشمن به دنبال تضعیف کردن نظام اسلامی است و بیان خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی دشمن را سردرگم می‌کند و نمی‌تواند کاری بر علیه ملت ایران به پیش ببرد.»
رئیس ستاد دهه فجر در شهرستان گراش خدمات رسانی به مردم و رسیدگی به مناطق محروم از مهمترین برکات انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت:«خدمات نظام باید برای مردم بازگو و اطلاع‌رسانی شود تا مردم نسبت به آینده امیدوار شوند و رئیس جمهور از آغاز تشکیل دولت تدبیر و امید در این راستا تلاش مضاعف داشتند.»
وی رمز پیروزی و بقای نظام اسلامی تبعیت از مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود:«اندیشه و باورهای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری همواره مبتنی بر مردم‌داری و حرکت به سمت توسعه و پیشرفت است.»
اصغر فرودی تصریح کرد:«امیدواریم با افتتاح و بهره‌برداری از این طرح‌ها شاهد توسعه و رشد شهرستان، اشتغال‌زایی برای جوانان و رفع معضل بیکاری و خدمات‌رسانی بیشتر و بهتر به مردم شهرستان گراش باشیم.»

 

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

12 نظر

  1. سلام ، این خدمات که گفتین فقط در گراش که هزینه ساختش افراد خیر متقبل شدند نه دولت ، باید دستتشون رو بوسید از این کار خیران، اگه این خیران نبودند که گراش شهر عقب افتاده اى از همه مساعل بود

  2. امیدواریم جامه ی عمل بپوشانید و در حد حرف نباشد .. ممنون از همه ی عزیزان که برای آبادانی و پیشرفت گراش زحمت میکشند

  3. خسته نباشید
    و
    خدا قوت
    فقط اگر بیشتر به مسائل تولید و اشتغال زایی و راه اندازی کارخانجات پرداخته شود بهتر است که متاسفانه در این زمینه خیلی عقب موندیم و علت بیشتر گرفتاریها در شهر ما چه در زمینه فرهنگی و چه اقتصادی همین مسئله است.
    ایکاش بتوانیم با اهمیت دادن به این بخش جوانان و همشهری هامون رو از سرمایه گزاری در خارج منصرفشون کنیم و با حمایت بیشتر از اونها جلب سرمایه گزاری در شهر خودمون کنیم.
    امکانش هست حمایت لازمه.

  4. کاش تفکیک میکردن کدوم خیرین و کدوم دولت….خدا همت خیرین چند برابر کنه وگرنه از این دولتها ابی گرم نمیشه وشاید مسولین راههای چگونه بدست اوردن بوجه دولتی نمیفمند والا……..

  5. باسلام.
    تقدیرو تشکر میکنم از جناب اقای فرماندار که علاوه بر خود شهرستان گراش به روستا های اطراف گراش هم توجه خاصی دارند. وباتوجه بر این که پروژه های زیادی را در دهه پرفروغ فجر به همراه دارند از خداوند متعال برای انجام وموفقیت این پروژها آرزو مندیم.
    وامید واریم که بتواند در عرصه این نظام مقدس بیروز وسربلند باشد…
    ومن الله توفیق.

  6. مسوولین اگه بخوان کاری انجام بدن نباید مناسبت بشناسن و کاراشونو توی بوق داد بزنن

    بعضی از این کارا رو مسؤولین قبلی هم گفتن انجام دادیم
    حالا یا ما بد فهمیدیم
    یا مسؤولین…

  7. چه جور ادم های هستیم اگه مسولین گزارش دادن میگیم چرا توی بوق میونن اگه گزارش ندادن میگیم چرا خفه خون گرفتیم. برادر یا خواهر من به خدا لازم نیست هر جا که دیدی نظر بدین یه کم تقوا و عقل و بدون بغض چاشنی کنید توی نطظراتتون

  8. برادر مسعود کسی مخالف گزارش دادن یا دیدن بیلان کاری مسولین نیست منظور دوستان این است که مسولین محترم مخصوصا فرماندار عزیز گزارش موثق درست و انجام شده به مردم دهند و اکثر دوستان پرسیده اند طرحهاییکه جناب آقای فرماندار در دهه مبارکه فجر میخواهند افتتاح کنند چند در صدش از بودجه عمرانی فرمانداری بوده است فکر کنم جز اداره مسکن و شهر وسازی پروژه دیگری دولتی نیست و چرا کارهاییکه خیرین انجام داده اند و از خیلی از این کارهای خیرین فرمانداری خبر ندارد الان آقای فرماندار باید افتتاح کند چرا نباید آقای فرماندار با صداقت بگوید ما بودجه نداشتیم نتوانستیم کاری برای شهرستان انجام دهیم .

  9. بله بنده هم بانظرآقایوسف موافقم ازجناب فرمانداربایداین سوال راپرسیدکه آیاتوانسته اندبودجه ای راازدولت جذب کنند،این کارهایی که الان ذکرشده که بیشترآنهاخیرین انجام داده اندواقعاچراشهرهمسایه بایدتمام کارهای عمرانیش دولت بودجه آن راتامین کندامابه گراش که میرسددستانشان رابه طرف خیرین درازمیکنن چرامسولین ما نمیتوانندبودجه های عمرانی لازم راجذب کننداماشهرهمسایه به راحتی این کارهاراانجام میدهند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 نظر
scroll to top