بستن

نوجوانان هلال‌احمر دو هفته زودتر روی سکوی قهرمانی فارس پریدند

گریشنا: در رقابت‌های لیگ برتر استانی تیم نوجوانان هلال‌احمر با پیروزی در مقابل تیم پیروانی شیراز در جایگاه اول این مسابقات ایستاد و به قهرمانی رسید در رده‌ی بزرگسالان، این تیم در برابر شهرداری نورآباد ممسنی با نتیجه‌ی یک بر یک به تساوی رسید این نتیجه در رده‌ی جوانان  نیز در مقابل تیم ۲۲ بهمن شیراز تکرار شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه هلال احمر گراش؛هفته پایانی مسابقات لیگ برتر بزرگسالان استان فارس،جمعه، دهم بهمن ماه هلال احمر گراش در ورزشگاه شهدا میزبان تیم فوتبال شهرداری نورآباد ممسنی بود که با نتیجه ۱ بر۱ این بازی به کار خود پایان داد.
حسین خورشیدی در این دیدار توانست به گل برسد. هلال احمر در رده بزرگسالان جایگاه ششم جدول را دارد.
در این بازی نادر بختیار(دروازبان) ، ابوالفضل مبارکی، عبدالمهدی شمسی، مجتبی شیرشمسی، حسین خورشیدی، مرتضی کمالی،محمد امین وفایی‌فرد(۶۸) خلیل کهندلی، محمد‌رضا روزبه، احمد رضا یوسفی(۸۵)، سعید بلاغی، بهروز گنجی، سعید چترآبگون،بهنام شیرشمسی (۶۸)برای هلال احمر بازی کردند.
در دیگر رده تیمی، پنجشنبه ۹ بهمن ماه جوانان هلال احمر در شیراز به مصاف تیم فوتبال ۲۲ بهمن این شهرستان رفتند که در این دیدار تیم نوجوانان هلال احمر در خانه حریف به نتیجه ۱ بر۱ مساوی رضایت دادند.
گل این بازی توسط احمد غفاری به ثمر رسید تا هلال احمر با ۲۳ امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار بگیرد.

helal ahmar6
برای جوانان هلال احمر، احمد‌رضا محمودی(دروازبان)، مسعود محمدی، علیرضا احمدی، مهدی بخشی،امین وفایی‌فرد، رضا قنبری‌زاده، احمد غفاری، مرتضی غیرتمند، محمد آتشی، احمد‌رضا یوسفی، محمد‌رضا درقه، به مربیگری مهدی کهندلی و ابوذر عباسی در این دیدار بازی کردند.
اسماعیل یوسفی، محمد حاجی‌نژاد و ابراهیم کریمی نیمکت ذخیره جوانان هلال احمر را در این دیدار تشکیل دادند.

نوجوانان با قدرت قهرمان شدند

از سری مسابقات لیگ برتر نوجوانان استان فارس، پیروانی شیراز جمعه، دهم بهمن ماه در هفته دوازدهم در مجموعه ورزشی دانشکده صنعتی شیراز، میزبان تیم فوتبال نوجوانان هلال احمر گراش بود.

در این بازی هلال‌احمر با گل علی‌رضا احمدی از پیروانی جلو افتاد و این بازی با حملات ناپایدار پیروانی همراه بود که با اخراج دفاع چپ هلال احمر توسط داور، پیروانی با استفاده از زمان ممکن توانست دو بار دروازه‌ی هلال احمر را باز کند اما حملات پرتوان هلال احمری‌ها توانست در ده دقیقه پایانی با تغییر تاکتیک توسط مربیان و جلو کشیدن ابراهیم کامیاب و امیرحسین حسن‌نژاد، دو گل دیگر توسط علی‌رضا احمدی و محمد آتشی روانه دروازه پیروانی کند تا این بازی به نتیجه ۳ بر ۲ به نفع هلال احمر به پایان برسد.

در این دیدار علی رضا احمدی با اختصاص دو گل، آمار گل‌های خود را به ۱۶ گل رساند تا همچنان کاپ آقای گلی این دوره از رقابت‌های لیگ برتر استان فارس را از آن خود بداند و محمد آتشی با ۱ گل تعداد گل‌های خود را به عدد ۷ رساند. آتشی در چهار هفته پی در پی توانست برای هلال احمر گل زنی کند تا به عنوان تکنیکی‌ترین بازیکن این فصل از مسابقات لیگ برتر استان فارس حرکات خود را به نماش بگذارد.

helal ahmar4
تیم نوجوانان هلال احمر در بازی دور رفت در خانه، پیروانی شیراز را با نتیجه ۳ بر صفر بدرقه کرد.

هلال‌احمر با این برد خود را در صدر جدول ۳۰ امتیازی کرد و وصال شیراز با ۲۳ امتیاز در جایگاه دوم این دوره از رقابت‌ها قرار دارد.

هلال احمری‌ها در این روز با ترکیب؛ مهدی غلامی (دروازه‌بان)، مرتضی غیرتمند، محمد علی کرباسی، سعید آذرکیش، امیرحسین حسن‌نژاد، آرمان کامیاب، ابراهیم کامیاب، محمد آتشی، علی‌رضا احمدی، مهدی محمدی، به کاپیتانی رضا سوزنده و با مربیگری مهدی کهندلی و ابوالحسن غلامی و سرپرستی حجت عابدی پا به این میدان گذاشت.
در این دیدار امیر اکبری، سید یحیی مجلسی، رضا دانشور، مصطفی نظافت و پژمان امانتی، نیمکت ذخیره‌ی تیم فوتبال نوجوانان هلال احمر گراش را تشکیل دادند.
سرپرست تیم نوجوانان هلال احمر با ابراز خرسندی از بازی تیمش در مقابل تیم پیروانی شیراز گفت:«خدا را شاکریم که با درایت مربیان و همت بزرگ بازیکنان در هفته دوازدهم هلال احمر به قهرمانی دست پیدا کرد و این قهرمانی زود هنگام را به جامعه ورزشی به خصوص باشگاه‌های فوتبال شهرستان تبریک عرض می‌کنیم.»
حجت عابدی ضمن تقدیر از پشتیبانی قاسم فرسوده مدیر عامل باشگاه هلال احمر ابراز داشت:«باشگاه هلال احمر به عنوان استعداد فوتبال شهرستان با حمایت همه‌ جانبه‌ی، مدیر عامل و اعضای کادر فنی و تدارکات توانست به خوبی از فوتبال جنوب استان فارس دفاع کند و این قهرمانی در واقع کسب افتخار دیگری توسط نوجوانان هلال‌احمر گراش و هدیه به جامعه فوتبالی و مردم شهرستان گراش است.»
وی گفت:«با توجه به هفته‌های پایانی مسابقات لیگ برتر نوجوانان و جوانان استان فارس، امیدوار هستیم در بازی تیم جوانان نیز با تلاش و سخت کوشی اعضای کادر فنی و بازیکنان به نایب قهرمانی دست پیدا کنیم. »

عابدی ضمن تقدیر از عبدالرضا حسین‌پور مربی مدرسه فوتبال هلال‌احمر گفت: «مدرسه فوتبال برای کشف استعدادهای فوتبالی شهرستان نیازمند حمایت خانواده‌ها است تا در آینده شاهد افتخارآفرینی بیشتر نوجوانان نوجوانان و جوانان این شهر باشیم.»

مهدی کهندلی مربی تیم هلال احمر گفت:«تلاش بازیکنان هلال‌احمر با نتیجه قهرمانی به ثمر نشست و این شایستگی نوجوانان و جوانان شهرستان در مسابقات لیگ برتر استان فارس را نشان داد.»

وی با تشکر از عباسی کمک مربی تیم جوانان هلال احمر و اعضای باشگاه گفت:«امیدواریم در بازی آینده تیم جوانان با پیروزی بر حریف باز هم کام مردم شهرستان را شیرین کنیم.»

ابوالحسن غلامی دیگر مربی هلال احمر با ابراز خوشحالی این قهرمانی را به بازیکنان و جامعه فوتبالی شهرستان تبریک گفت و از همت شاگردانش تجلیل کرد.

این هفته نوجوانان هلال احمر گراش در خانه میزبان تیم فجر صفا شهر است و جوانان برای نشان دادن برتری با وصال شیراز در این شهرستان با هم به رقابت خواهند پرداخت.

helal ahmar1

 

3 نظر

  1. چرا گریشنا نیز به مانند کل کشور روی فوتبال زوم کرده مگر نه اینکه دیروز جمعه مسابقات استانی تیر وکمان در گراش برگزار گردید و جناب آقای محمدی دوباره برای گراش مقام اول استانی کسب کردند چرا خبری منتشر نکردید؟

    1. در این مورد نقش روابط عمومی و روسای هیات‌های مهم است. خبرهای تیم‌های فوتبال یا مثلا هیات‌ تنیس‌روی میز به سرعت و کامل برای ما ارسال می‌شود. منتظر ارسال خبر از سوی هیات تیراندازی یا اداره ورزش و جوانان هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top