بستن

دیدار مسئولین با امام جمعه

گریشنا:روسای ادارات، یکشنبه، دوازدهم بهمن، مصادف با سالروز ورود امام خمینی (ره) به ایران با امام جمعه‌ی شهر دیدار کردند.
به گزارش حبیبه بخشی؛ در ابتدای این نشست، فرودی، فرماندار شهرستان گراش دهه پر فروغ فجر و ایام پیروزی انقلاب اسلامی را به همه مسئولین ادارات و نهادها و بالاخص امام جمعه تبریک گفت.

او در ادامه از حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه گراش بخاطر حمایت‌هایی که در طول سال از ادارات و نهادها در راستای حل مشکلات و توسعه و پیشرفت شهرستان دارد و از مسائل اخلاقی و آموزنده‌ی او تشکر و قدردانی کرد.
فرماندار گراش در خصوص فعالیت این شهرستان در طول سال خاطر نشان کرد:«در دهه مبارک فجر کلنگ‌زنی و افتتاح قریب به چهل و هفت میلیارد تومان پروژه و صدو هشتاد برنامه فرهنگی، مذهبی، ورزشی و هنری در سطح شهرستان اجرا می‌شود که از این پروژه‌ها حدود بیست و هشت میلیارد تومان برای استارت و کلنگ‌زنی طرح‌ها و بقیه برای افتتاح پروژه‌‌ها اختصاص داده شده است. این در حالی است که وضعیت دولت چندان مناسب نبود اما به همت مسئولین و خیرین این فعالیت‌ها تحقق یافت.شصت درصد این عتبارات از طریق خیرین و چهل درصد از اعتبارات به صورت دولتی تامین شده است.»

او در ادامه گفت:تعامل خوبی که بین مردم و مسئولین است باعث شده که مردم به مسئولین اعتماد کنند و مسئولین در راستای سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلام و رهبر معظم انقلاب اسلامی قدم بردارند و تعامل و وحدت خوبی در شهرستان باشد و شاهد انجام کلنگ‌زنی و پروژه‌ها باشیم.»

فرودی در پایان یازدهم بهمن، سالروز ارتقاء بخش گراش به شهرستان را به مسئولین تبریک گفت.
اصغر حسنی،نماینده فارس در شورا عالی استان‌ها بعد از تبریک ایام یوم‌ا.. ۲۲ بهمن، افزود:«از همه‌ی مسئولین و مردم شهرستان به خاطر تعامل و همکاری خوب در این شهرستان که با کمترین امکانات بیشترین کار را انجام می‌دهند قدردانی می‌کنم.»
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی، امام جمعه گراش سالروز دهه فجر را به مسئولین تبریک گفت و بیان داشت:« امید است این انقلاب طلیعه‌ی ظهور حضرت بقیعه‌ا… باشد.»
امام جمعه، در بیانات خود، همه ابعاد فرهنگی، سیاسی، اقتصادی انقلاب اسلامی را مورد بررسی قرار داد و در بعد فرهنگی خاطرنشان کرد:« پیشرفت زیادی در این زمینه داشتیم.
در زمینه اقتصاد اما آن‌گونه که در شأن کشور بوده رشد نداشتیم و هما‌ن‌طور که امام خمینی(ره) نیز بارها گفتند؛(این اقتصاد مریض باید مداوا شود و نمی‌بایست اقتصاد ایران را به نفت متکی ساخت.)»
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی، در رابطه با پیشرفت انقلاب اسلامی در زمینه‌ی سیاست، اظهار داشت:«ایران که زمانی از نظر سیاست در رده‌های پایین دنیا قرار داشت، در حال حاضر به یکی از مهره‌های اصلی شطرنج دنیا تبدیل شده است و می‌توان گفت دارای پتانسیل بالایی در سطح جهان است.»

او در پایان خواستار حضور فعالتر مردم و مسئولین در نماز جمعه شد.

 

didar4

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top