بستن

استاندار گراش و لار را به هم وصل کرد

گریشنا: بزرگراه گراش- لار با حضور استاندار و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی، امروز چهاردهم بهمن ماه به بهره‌برداری رسید.
به گزارش حجت عابدی از فرمانداری شهرستان گراش؛ بزرگراه گراش- لار با حضور دکتر احمدی، استاندار فارس، اصغر فرودی فرماندار گراش، نصر مدیر کل راه و شهرسازی لارستان، مشاور عالی استاندار، مدیر کل امنیتی استانداری و مسولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان به بهره برداری رسید.

این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال با مشارکت شهرداری گراش و اداره کل راه و شهرسازی لارستان با عرض۳۱ و به طول ۵ کیلومتر افتتاح شد.
استاندار فارس در این مراسم گفت:«بهره برداری از این پروژه از اهمیت زیادی برخوردار است و امیدوار هستیم شاهد حذف نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های استان باشیم.»

دکتر احمدی همچنین در مورد عملیات اجرایی تونل بالنگستان گفت:« این تونل به طول ۸۵۰ متر باید حفاری شود که تا به امروز ۱۵۰ متر آن حفاری شده است و امیدوار هستیم با اختصاص اعتبارات بیشتر شاهد تسریع در عملیات اجرایی آن باشیم.» وی بر تسریع ساخت جاده چک چک نیز تاکید و قول مساعد داد.

اصغر فرودی، فرماندار گراش اجرای این طرح را یکی از مصوبات سفر استاندار فارس به شهرستان عنوان کرد و اظهار داشت:« یکی از معضلات شهرستان جاده بین شهر گراش و لار بود و تصادفات مکرر در این محور مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده بود که خوشبختانه با همت مسولین این محور با حذف نقاط حادثه‌خیز به عنوان اتوبان به بهره برداری می‌رسد.

bozorg rah5

فرودی، همچنین در این مراسم خواستار اختصاص اعتبار بیشتر برای اتمام پروژه مجتمع اداری شهرستان و تونل بالنگستان شد.
وی ضمن مشارکتی خواندن این طرح توسط شهرداری گراش و اداره کل راه و شهرسازی لارستان از استاندار، شهرداری گراش، اداره کل راه و شهرسازی لار و شورای شهر تقدیر کرد.
نصر، مدیر کل راه و شهرسازی لارستان نیز در این مراسم از همکاری و حمایت استاندار، فرماندار و شهرداری تقدیر کرد.
در دیگر برنامه پروژه بهسازی و روکش آسفالت گردنه بالنگستان به طول ۱۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال با حضور دکتر احمدی، استاندار فارس به بهره‌برداری رسید.
همچنین با حضور استاندار، فرماندار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و مسولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان عملیات تسطیح لیزری و بهسازی ۶۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی بخش ارد با اعتباری بالغ بر ۷.۹۳ میلیارد ریال با اجرای این طرح در ماه آغاز شد.

در این مراسم فرماندار گراش از نصر، مدیر کل راه و قائدی، شهردار سابق گراش و رئیس اداره راه و شهرسازی گراش با اهدا لوح تقدیر تجلیل کرد.

bozorg rah4

 

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

9 نظر

  1. لازم بود از خیر گراشی اقای حاج غلامرضا هنرور که همراه استاندار محترم از شیراز به شهر و دیار خود امده بودند تشکر و قدردانی شود

  2. افتتاح بزرگترین پروژه چندوقت اخیر فقط با حضور ۲۰-۳۰ نفر مسئول در کنار استاندار محترم فارس جای حرف دارد.
    انوقت کارمندان هم که در وقت اداری به بهانه افتتاح از اداره فرار می کردند هم نیستند. چون ساعت افتتاح بعد از وقت اداری است و دیگر اهمیتی ندارد.
    حداقل به خال نجات می گفتید یک دوری در شهر بزند و اعلام کند شاید چهار- پنج نفر بیشتر می شدند.
    متاسفم واقعا

  3. یک تشکر و یک انتقاد
    تشکر بابت اتمام جاده گراش لار
    انتقاد بابت نگفتن مشخص نکردن محدوده بین گراش و لار چرا فرماندار هیچکسی حاظر نیست درباره محدوده گراش لار صحبت کنه؟
    تا کی مسئولین گراش حاظر به گفتن حقیقت نیستن ایا این حق شهروندان گراش نیست که از محدوده شهرشون اطلاع داشته باشن؟
    چیزی که از خبرهای لار میشه فهمید اینه که محدوده گراش تا باغ عسکری مشخص شده و سر گراش بی کلا مانده

  4. سلام
    دهه پر فروغ فجر به همگان تبریک عرض مینمایم
    از دکتر جعفر پور و همچنین فرماندار محترم بخاطر پیشبرد اهداف آبادانی و عمرانی و حفظ وحدت و یکپارچگی شهرستانهای لارستان و گراش قدردانی ویژه داریم و آرزو داریم با پیگیری مجدانه بزودی شاهد مصوبه هییت وزیران در دولت تدبیر و امید برای بخش و افتتاح بخشداری فداغ باشیم
    دست همه عزیزانی و مسولین که برای تسهیل در امور مردم و محل اهتمام دارند میبوسیم خصوصا دعای خیر ما بدرقه خیرین محترم گراشی که با ایجاد پروژه های مذهبی و عمرانی در سطح شهرستان موجبات خوشحالی مردم فراهم نموده اند
    انشاالله خدای متعال خادمین به نظام مقدس و الهی جمهوری اسلامی را توفیق بیشتر و بر عمر با عزت امام خامنه ای بیفزاید ( الهی آمین
    با احترام و دعای خیر

  5. جناب استاندار و فرماندار وامام جمعه عزیز چرا واقعیت به مردم نمی گید محدوده تا نیروگاه و از طرف اوز شهرک صنعتی هم گرفتن چرا سکوت کردید!!!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 نظر
scroll to top