بستن

خانواده موضوع دومین جشنواره عکس کِرَسم اوز

گریشنا: دومین جشنواره عکس کِرَسم با موضوع «خانواده» توسط انجمن عکاسی اوز و تحت نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز برگزار می‌شود.

به گزارش انجمن عکاسی اوز، این جشنواره تا تاریخ بیست و پنجم اسفندماه آثار متقاضیان را می‌پذیرد و در تاریخ هفتم فروردین‌ماه ۹۴ نیز نفرات برتر را معرفی خواهد کرد. در آن تاریخ، به نفرات اول تا سوم لوح سپاس و تندیس جشنواره به علاوه مبلغی نقدی به ترتیب سیصدهزار تومان به نفر اول، دویست هزار تومان به نفر دوم و  صدهزار تومان به نفر سوم تعلق می‌گیرد. البته در پایان به تمامی عکاسان گواهی شرکت داده می‌شود.

ساکنین شهرهای لارستان، گراش، خنج، دیگر شهرها و روستاهای تابعه و اوز و استثنائا اوزی‌های ساکن در دیگر مناطق می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند. شرکت در این جشنواره هزینه‌ای برای شرکت‌کنندگان ندارد و هر عکاس می‌تواند پنج تک‌عکس و یک مجموعه‌ی دو تا هشت عکسی را ارائه دهد که داوران در انتها بیست قطعه عکس را برای مرحله نهایی انتخاب می‌کنند.

کِرَسم در زبان اوزی به معنی شبنم یخ‌زده در ابتدای صبح زمستان است. عکس‌های برگزیده اولین جشنواره را می‌توانید در وبلاگ انجمن عکاسی اوز ببنید. (+)

pooster-kerasm2

 

برگزارکننده از شرکت‌کنندگان انتظار دارد تا از ارسال عکس‌هایی که در جشنواره‌های داخلی و خارجی ارائه و برگزیده شده‌اند به این جشنواره امتناع کنند.

عکس‌های ارسالی باید در قالب فرمت JPG ، با حالت رنگی RGB و ضلع بزرگ آن باید در اندازه ۱۰۰۰ پیکسل باشد. همچنین حجم فایل هر عکس نباید از ۵۰۰KB بیشتر باشد.

تمام مجموعه عکس‌ها باید شامل متنی به‌عنوان توضیحات کلی مجموعه و تمام تک‌عکس‌ها باید دارای عنوان باشند.نامگذاری فایل عکس‌های ارسالی بایستی با حروف و اعداد انگلیسی انجام شود.  نکته قابل توجه دیگر این است که عکاسان باید مجموعه‌عکس‌ها را به ترتیب مورد نظر شماره‌گذاری کند. چیدمان چند عکس در یک قاب، از نگاه دبیرخانه تک‌عکس قلمداد می‌شود نه مجموعه عکس. ستاد برگزاری، ارسال کننده را مالک عکس می‌شناسد و در صورت تشخیص خلاف این نکته، برگزارکننده تمامی امتیازهای متعلقه را سلب و عکس مربوطه را از دور مسابقه حذف خواهد کرد.

پردازش و ویرایش کاملا آزاد است و می‌تواند هدفمندانه اعمال شود.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را بر روی  CDو یا  DVDبه نشانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز و عکاسی مولن روژ و عکاسی پرسپولیس تحویل دهند و یا به ایمیل  kerasm2@gmail.com  ارسال کنند.
تلفن تماس: ۰۹۳۶۴۲۶۲۶۹۳ و ۰۹۱۷۸۸۱۰۷۰۱ و ۰۷۱۵۲۵۱۶۰۲۰
وبسایت رسمی جشنواره :  www.evazphoto.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top