بستن

نمایش ۴۱ فیلم در یازدهمین جشنواره کل گراش

گریشنا: با نهایی شدن روند بررسی فیلم‌های رسیده به یازدهمین جشنواره فیلم کوتاه کل گراش، ۴۱ فیلم برای نمایش در پنج بخش این جشنواره انتخاب شد.

سایت جشنواره کل ۲۸ بهمن سیاهه فیلم‌های دوره یازدهم را منتشر کرد. (اسامی فیلم‌ها را بببنید)  ۱۹ فیلم در بخش داستانی با هم رقابت می‌کنند که سهم شیرازی‌ها ۱۰ فیلم است. فیلم‌هایی از شهرستان‌های گراش، ممسنی، کازرون و فسا نیز در این بخش حضور دارند. در بخش مستند ۹ فیلم حضور دارد: ۶ فیلم از شیرازی‌ها به همراه فیلم‌هایی از گراش، جهرم و ممسنی؛ و در بخش تجربی ۵ فیلم نمایش داده می‌شود که هر پنج فیلم این بخش از شیراز است.

امسال هیات انتخاب بخش میراث فرهنگی ۱۰ فیلم را برای این بخش انتخاب کرده است که ۴ فیلم در مسابقه مستند نیز حضور دارند. بخش میراث فرهنگی به صورت ویژه به ثبت آثار فرهنگی ملموس و ناملموس توجه دارد و دارای هیات داوران مستقل است.

فیلم‌سازان گراشی امسال در راه‌یابی به بخش مسابقه موفق‌تر بودند. پنج فیلم از فیلمسازان گراشی به جشنواره امسال ارسال شد که برای تشویق فیلمسازان جوان و نوجوان تمامی آن‌ها نمایش داده می‌شود.

«پلاک ۲۷» در ژانر اکشن از محمدرضا خواجی و «وهم» در ژانر وحشت از سعید روان‌بخش در بخش مسابقه داستانی حضور دارند. مستند «سنگ‌آب» ساخته حامد نیسازی در بخش‌های مستند و میراث فرهنگی حضور دارد. دو فیلم «گنج از یاد رفته» از سعید روان‌بخش و «خواب آشنا» از فرزاد رجاییان تنها در بخش گراش نمایش داده می‌شود.

یازدهمین جشنواره استانی فیلم کوتاه کل گراش ۱۸ تا ۲۰ اسفندماه برگزار خواهد شد.

Kal11-gozinesh

 

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top