بستن

شاخه گلی برای پرستار

گریشنا: امام جمعه، فرماندار و مسئولین شهرستان و دانش‌آموزان مدرسه‌ی حضرت زینب(س) همزمان با ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار به بیمارستان امیر‌المومنین(ع) رفتند و با اهدای گل و پخش شیرینی از پرستاران تجلیل کردند.
به گزارش حجت عابدی از فرمانداری گراش، همزمان با ولادت اسوه صبر و تقوا حضرت زینب (س) و روز پرستار، حجت السلام والمسلمین سید رضا حسینی امام جمعه گراش، اصغر فرودی، فرماندار و مسئولین دستگاه‌های اجرای شهرستان با حضور در بیمارستان امیر‌المومنین (ع) این شهرستان در بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز روز پرستار را تبریک و با اهدای گل و شیرینی از مقام پرستاران تجلیل کردند.
فرماندار گراش در حاشیه این مراسم با بیان این که پرستاران در امر درمان بیمارن نقش اثر‌بخش و حیاتی دارند، افزود:«روز پرستار در واقع بهانه‌ای برای تجلیل از ایثار و فداکاری آن‌ها در ارائه خدمات ارزنده به جامعه است و پرستاری شغل سخت و پرکار محسوب می‌شود.»
اصغر فرودی ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، گفت:«حضرت زینب (س) الگو صبر و استقامت برای زنان عالم است که جانانه ایستاد و از نهضت عاشورا دفاع و پشتیبانی کرد و امروز به برکت عاشورا جامعه اسلامی روز به روز در حال تعالی، رشد و پیشرفت است.

taglil
وی گفت:«پرستاران به عنوان طلایه‌داران نظام سلامت کشور باید با الگو قرار دادن ویژگی‌ها و خصوصیات حضرت زینب (س) در راستای سالم‌سازی جامعه و کمک به رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان گام بردارند.»
فرودی افزود:«دولت یازدهم با بررسی مشکلات حوزه بهداشت و درمان طرح تحول نظام سلامت را مدبرانه اجرا کرد و رفع دغدغه مردم در این بخش را از اولویت خود می‌داند.»
نماینده عالی دولت در شهرستان گراش تاکید کرد:« در نظام جمهوری اسلامی، پرستاران از جایگاه ارزشمندی برخوردار هستند و با توجه به رسالت و موقیعت و نقش پرستاران در بهبود وضعیت جسمی و روحی بیماران،حفظ آرامش وایجاد امکانات رفاهی،خدماتی و تفریحی برای پرستاران ضروری است.»
امام جمعه گراش ایام سرور و شادی ولادت حضرت زینب کبری (س) را تبریک گفت و افزود:«نامگذاری روز تولد حضرت زینب (س) به عنوان روز پرستار نشان از جایگاه ارزشمند و والای این شغل دارد.»
حجت السلام والمسلمین سید رضا حسینی با بیان این که رفع مشکلات نظام سلامت نیازمند ایثار و تلاش مضاعف است، اظهار داشت:«مقلم معظم رهبری و دولت همواره دغدغه رفع مشکلات مردم در این حوزه را داشته‌اند و امیدوار هستیم با اجرای طرح نظام سلامت که از دستاورد مهم این دولت است،شاهد بهبود وضعیت این بخش باشیم.»
وی ضمن تبریک این روز، از زحمات و تلاش‌های پرستاران قدردانی و استقامت،صبر و شکیبایی حضرت زینب(س)را به عنوان الگو و سرلوحه کار پرستاران عنوان کرد.

طی برنامه‌ای دیگر همچنین مدیر و کادر آموزشی به همراه دانش‌آموزان دبستان حضرت زینب(س) به نمایندگی از اداره‌ی آموزش و پرورش این روز را به پرستاران بیمارستان امیر‌المونین(ع) گراش تبریک گفتند.

tajlil9

 

 

 

 

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

5 نظر

  1. حرکت زیبا و انسانی امام جمعه محترم گراش و دیگر مسوولین شهرستان در قدردانی از زحمات فرشتگان پرستار و تقدیم گل به آنها شایسته سپاس وقدردانیست .بزرگواریتان مستدام باد

    1. با سلام خدمت تمام پرستاران. مخصوصا پرستاران باتجربه بیمارستان گراش
      روزتان مبارک و از حضرت زینب -سلام الله- می خواهم که به شما قدرت و توانایی بده که بتونین در کنار بیماران شب را به صبح برسانید و در کمال صبر و بردباری با آنها همراه و دلسوز بمانید.
      دست شما بوسیدن داره.
      و همچنین به پرستاران نمونه تبریک و خسته نباشید عرض می نمایم.
      اما خداییش اینجا جای پرستار خانم پاکدل کم هست.
      ایشون هم همانند سایر پرستارهای خوبمون دلسوز و باتجربه و دانا هستند.
      انشالله در تمام مراحل زندگیتان زینب وار زندگی کنید.

      1. با تشکر از اظهار لطف شما جناب دوستدار پرستاران
        من هم به نوبه خودم سالروز ولادت حضرت زینب و روز پرستار رو به همه همکاران عزیز و زحمتکش ام تبریک میگم. خوشبختانه در جمع همکاران پرستار ما اکثر قریب به اتفاقشون نمونه و شایسته تقدیر هستند. از جمله همکار خوبم سرکار خانم پاکدل. انشاءالله بزودی در سالهای آتی سایر عزیزان نمونه هم مورد تقدیر قرار میگیرند. انصافا تمامی همکارانی که امسال انتخاب شدند هم از لحاظ اخلاقی و هم از نظر حرفه ای نمونه بودند. مخصوصا سرکار خانم عظیمی که پرستار نمونه کشوری واقعا برازنده ایشون بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top