بستن

رویش جوانه‌های دانش با کمک فرهنگسرای علوم پزشکی

گریشنا: فرهنگسرای علوم پزشکی شهرستان گراش مسابقه‌ای علمی با نام جوانه‌ی دانش برگزار کرد که دانشجویان با شرکت در این برنامه، با همدیگر رقابت کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی؛ فرهنگسرای علوم پزشکی گراش مسابقه‌ی علمی جوانه‌ی دانش، ویژه دانشجویان علوم پزشکی  را برگزار کرد و در این مسابقه‌ی علمی که طی دو شب در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده برگزار شد، دوازده گروه از رشته‌های علوم آزمایشگاهی، اتاق عمل و هوشبری با حضور اساتید دانشکده علوم پزشکی برای پاسخ به سوالات دروس عمومی و اختصاصی با هم به رقابت پرداختند و اساتید نیز داوری مسابقه را بر عهده داشتند.

در ابتدای مراسم حجت الاسلام برفر، مدیر فرهنگسرای علوم پزشکی، ضمن خوشامدگویی به اساتید و دانشجویان، از جایگاه رفیع علم و علم آموزی در دین مقدس اسلام گفت و همچنین برگزاری چنین مسابقات علمی را برای تقویت پایه‌ای رشته‌های مختلف، ضروری و لازم دانست.

او در ادامه از دانشجویانی که در برگزاری این مسابقه علمی با فرهنگسرای علوم پزشکی همکاری کرده‌اند، تشکر کرد. در اولین شب مسابقه به معنای مرحله عمومی دو گروه به مرحله دوم، یعنی مرحله اختصاصی، راه یافتند که درپایان این مرحله به گروه برتر جوایزی اهداء شد.

 در اولین شب مسابقه(مرحله عمومی)، دو گروه به مرحله دوم(مرحله اختصاصی)، راه یافتند که درپایان، در مرحله اختصاصی نیز به گروه برتر جوایزی اهداء شد.

elmi3

elmi1

1 نظر

  1. سلام ضمن عرض خسته نباشى به گزارشگر گریشنا که گرازش رو تهیه کردن، ویک انتقاد از مسولین گراش دارم راجع به دانشگاه علوم پزشکى گراش ، با این همه هزینه‌ها و امکاناتى که براى این دانشگاه شده، تا حالا هیچى به درد این جوانان گراشى نخورده سودى نداشته، فقط افراد غیر بومى و استانهاى دیگر از این امکانات استفاده کرده‌اند ، اگه این امکانات براى دانشگاه آزاد می‌شد بهتر بود جون آخرش به درد گراش مى خوردن باعث افتخار خودمون بود ، این امکاناتى که این دانشگاه علوم پزشکى داره بهتره به درد جوان‌هاى خودمون بشه نه استان هاى دیگه ، با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top