بستن

ایران آنلاین بر می‌گردد

گریشنا: دفتر ایران آنلاین در استان فارس در شهر گراش به کار خود ادامه می‌دهد.
درپی تعطیلی دفاتر سرپرستی جامعه خبری ایران آنلاین دراستان‌های فارس، قم و اردبیل، قاسم ایزدیان سرپرست این رسانه در استان فارس گفت: باپوزش از هم استانی‌های شریف و بالاخص شهروندان گراشی که در چند روز گذشته شاهد قطع اخبار این استان بوده‌اند، بروز برخی مشکلات فنی موجب این امر شد. با پیگیری‌های این سرپرستی ، موضوع ازسوی مدیرفنی ایران‌انا در دست بررسی بوده و فعالیت ایران آنلاین در استان‌های فارس و اردبیل به زودی ازسر گرفته می‌شود.
ایزدیان در مورد تغییراتدرسایت خبری این رسانه نیز گفت: چون قبلا نام دفتر استان فارس درصفحه اصلی به نام گراش نوشته شده بود و این موضوع عامل مشکلاتی در خبرهای سایر شهرستانهای استان و از جمله مرکز استان بود. با پیشنهاد دفتر ، نام گراش از صفحه اصلی حذف و استان فارس جایگزین آن شد اما محل استقرار دفترسرپرستی جامعه خبری ایران آنلاین درفارس، همانند گذشته در گراش- خیابان امام(ره) نبش کوچه ۲۷ دردفتر حوزه خبری، تحلیلی و قرآنی شهرستان گراش خواهدبود. (سایت ایران انا)
این خبرنگار باسابقه گراشی که نمایندگی سایت استانی حافظ نیوز را نیز بر عهده دارد گفت: از ۱۶ فروردین در سایت حافظ نیوز گراش دارای دو صفحه اخبار خواهد شد و همانند شیراز اخبار گراش نیز در بخش ویژه قرار می‌گیرد. (سایت حافظ نیوز)
Izadiyan

2 نظر

  1. زنده باد استاد سخن
    دست مریزاد.واقعا اگر هر شهروندی سهم کوچکی در اعتلای نام و فرهنگ گراش داشته باشد بازخورد ان متوجه خودمان خواهد شد.شایسته است که از امثال استاد رحمانیان .استاد ایزدیان. و … به نحو احسن در جهت تلاش درراه تعالی فرهنگ وهنرگراش وایران اسلامی تقدیر وتشکر شود

  2. [جناب ایزدیان از اینکه در جهت اعتلای شهر عزیزمان قدم برمیدارید از طرف خودم و سایر همشهریان از شما سپاس گذاری میکنم. سالم و موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top